Hehe, dat houd jij niet vol!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:15 schreef OA het volgende:
Oeh, nog 3 berichten en ik heb er 20.000![]()
Zal ik wachten tot vrijdag? Dan hang ik precies een jaar rond op Fok... mooie gelegenheid om mijn 20.000e post te plaatsen!![]()
Betekent echter wel dat ik dus vandaag nog maar 1 post doe (19997), morgen (19998) en overmorgen (19999) ook...![]()
ben jij zoeen newbie?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:15 schreef OA het volgende:
Oeh, nog 3 berichten en ik heb er 20.000 [afbeelding]
Zal ik wachten tot vrijdag? Dan hang ik precies een jaar rond op Fok... mooie gelegenheid om mijn 20.000e post te plaatsen! [afbeelding]
Betekent echter wel dat ik dus vandaag nog maar 1 post doe (19997), morgen (19998) en overmorgen (19999) ook... [afbeelding]
Natuurlijk houd ik dat niet vol...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, dat houd jij niet vol!![]()
Moet ik dan weer een topic voor je aanmaken![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:17 schreef MPG het volgende:
[..]
ben jij zoeen newbie?
ik hang hier al bekant 3 jaar rond ofzo
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:18 schreef OA het volgende:
[..]
Natuurlijk houd ik dat niet vol...![]()
Deze post (19998) is daar het bewijs van!![]()
spamz0rquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:18 schreef OA het volgende:
[..]
Natuurlijk houd ik dat niet vol... [afbeelding]
Deze post (19998) is daar het bewijs van! [afbeelding]
ik nog niet eens 2 :$quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:17 schreef MPG het volgende:
[..]
ben jij zoeen newbie?
ik hang hier al bekant 3 jaar rond ofzo
hihi.. liefie tochquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:27 schreef Muck het volgende:
[..]
ik nog niet eens 2 :$
en ik heb mijn eigen 20000e post gemist [afbeelding]
ik zit nu op 20106 [afbeelding]
Oeh, ik ga je binnenkort inhalen!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:27 schreef Muck het volgende:
[..]
ik nog niet eens 2 :$
en ik heb mijn eigen 20000e post gemist![]()
ik zit nu op 20106
inhalen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:28 schreef OA het volgende:
[..]
Oeh, ik ga je binnenkort inhalen!![]()
19999
quote:
quote:
Mja, jij maakt ook regelmatig vrij veel posts... zeker nu je mod bent...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:31 schreef Muck het volgende:
[..]
inhalen?
no way
ik post ook gewoon vrolijk door
Feli!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:28 schreef OA het volgende:
[..]
Oeh, ik ga je binnenkort inhalen!![]()
19999
Blijkbaar heb ik net nog elders gepost, want dit is nummer 20.000.
Snel verder met 20.001![]()
quote:
klopt!quote:[..]
Mja, jij maakt ook regelmatig vrij veel posts... zeker nu je mod bent...![]()
wel een rommelige 20.000e post hoorquote:
ik beloof je dat we het vandaag sowieso niet meer doenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hey OA, als je wil praten over het 'geklef' van M&M, moet je ff een PM sturen naar M-M![]()
![]()
Ruim 2 jaar dus:quote:
Ik zit er niet mee hoor!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:38 schreef Muck het volgende:
[..]
ik beloof je dat we het vandaag sowieso niet meer doen
quote:
Dank.quote:
quote:
Zou raar zijn als jij juist daar niet kwam...quote:[..]
klopt!
ik post niet alleen heel veel hier, maar ook in CUL
Mja...quote:
Al die M-en...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hey OA, als je wil praten over het 'geklef' van M&M, moet je ff een PM sturen naar M-M![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:38 schreef Muck het volgende:
[..]
ik beloof je dat we het vandaag sowieso niet meer doen
Maar toch maak ik er graag een opmerking over....quote:
Dat mag natuurlijk wel ja!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:40 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dank.![]()
Nee.![]()
[..]
![]()
[..]
Zou raar zijn als jij juist daar niet kwam...![]()
[..]
Mja...![]()
Sowieso is alles rommelig vandaag... eerste werkdag na de vakantie he...![]()
[..]
Al die M-en...![]()
Ik wil er niet over praten, noch over klagen, doch slechts af en toe een opmerking over maken!![]()
Mag best hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:41 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Maar toch maak ik er graag een opmerking over....![]()
Sinds 13 maart 2007.quote:
quote:17133 (gemiddeld 75 per dag)
verrek.... ik dacht dat ik dit account nog geen 2 jaar had, maar ik ben al hard op weg naar de 3quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ruim 2 jaar dus:
maandag 26 september 2005 @ 13:20
Maar ik ben sinds een jaar ofzo, pas echt aan het posten![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sinds 13 maart 2007.
[..]
jezusquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sinds 13 maart 2007.
[..]
die zijn juist lekkerquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:45 schreef OA het volgende:
Waar je allemaal over kunt klagen....![]()
12 (!) cola-fido dido's in m'n zakje PretMix.
nou!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:58 schreef indahnesia.com het volgende:
jee, wat gaat dit topic ineens hard
Ik zal er zijn indah!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:02 schreef indahnesia.com het volgende:
aangezien het nog wat regent lijkt me nu een lekkere tijd om vroeg naar bed te gaan. Met een beetje geluk zien de laatblijvers hier me nog aan het eind van jullie dag verschijnen hier
i kga zo maar eens een koppie thee zetten denk ik... daar heb ik best zin in gek genoegquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ben ik net klaar met de luns, zie ik tot mijn grote blijdschap dat er nog een lekker bakkie koffie op me staat te wachten![]()
![]()
Nee hoor Muck, jij mag datquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:16 schreef Muck het volgende:
[..]
i kga zo maar eens een koppie thee zetten denk ik... daar heb ik best zin in gek genoeg
ben ik nu een heiden?
Misschien post Muck per ongeluk een screenshot.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
sorry sorry sorryquote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Misschien post Muck per ongeluk een screenshot.
Let's hope not!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Misschien post Muck per ongeluk een screenshot.
dat was best dom jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Ja het was ook nogal een rare edit moet ik zeggenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:28 schreef Muck het volgende:
[..]
sorry sorry sorry
ik drukte op edit in plaats van quote
vandaar dat er nu gewijzigd onder je bericht staat
ik ga nog een poging wagen... wachtquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja het was ook nogal een rare edit moet ik zeggen![]()
Whehehequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:28 schreef Muck het volgende:
[..]
sorry sorry sorry
ik drukte op edit in plaats van quote
vandaar dat er nu gewijzigd onder je bericht staat
me2quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga me maar weer eens tot het studeren zetten![]()
Mac Donaldsquote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Let's hope not!PM is beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
jij ook !quote:
thnx tjikquote:
brunettes do it betterquote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
brunettes do it better [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:38 schreef MPG het volgende:
M? Wat ben jij allemaal aan het uitvreten met Frits?
quote:
niks hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:38 schreef MPG het volgende:
M? Wat ben jij allemaal aan het uitvreten met Frits?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:39 schreef MPG het volgende:
Sommetjes uitgeprint, ik verdwijn de les weer in
ik zal het onthoudenquote:
saaaaaiquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:40 schreef MPG het volgende:
en nu gaat de laptop uit en ga ik sommetjes maken
trouwens, mijn haar heeft zowat alle kleuren al eens gehad, dus...quote:
geeft toch niets uitquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:46 schreef Muck het volgende:
[..]
trouwens, mijn haar heeft zowat alle kleuren al eens gehad, dus...
quote:
studeren jij !quote:
quote:
Is wel vaker gebeurd....quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja het was ook nogal een rare edit moet ik zeggen![]()
Jij bent Belgische/Vlaamse/Waalsche?*quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:54 schreef sararaats het volgende:
godverde, FOK! is traag als prut
de weersverwachting ziet gut aus, vannacht lekker helder
ons ma is geobsedeerd door properheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |