dan heb ik dat ookquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:18 schreef MPG het volgende:
[..]
geen idee, wellicht vanwege de text-only die ik gebruik [afbeelding]
geen last vanquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:23 schreef Frutsel het volgende:
tis weer belachelijk poep stront traag [afbeelding]
eeh, ook last vanquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:23 schreef Frutsel het volgende:
tis weer belachelijk poep stront traag [afbeelding]
ah daar ben ik blij omquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:24 schreef sararaats het volgende:
hoi Muck
het gaat al iets beter met me.
WFzquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:23 schreef Frutsel het volgende:
tis weer belachelijk poep stront traag
Maar dan zou in principe alleen jij er 'last' van moeten hebben...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:18 schreef MPG het volgende:
[..]
geen idee, wellicht vanwege de text-only die ik gebruik![]()
Omdat silver+FQR niets meer doetquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:34 schreef OA het volgende:
[..]
Maar dan zou in principe alleen jij er 'last' van moeten hebben... [afbeelding]
En waarom gebruik je in godsnaam Text-only?
Schoppen tegen het systeem, Limbo... wil je nog meer redenen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:34 schreef OA het volgende:
[..]
Maar dan zou in principe alleen jij er 'last' van moeten hebben...
En waarom gebruik je in godsnaam Text-only?
zal ik hem schoppen voor je?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat silver+FQR niets meer doet
Met dank aan die kale
Huilie!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat silver+FQR niets meer doet
Met dank aan die kale
Redenen genoeg!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Schoppen tegen het systeem, Limbo... wil je nog meer redenen?![]()
No offence M!![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Schoppen tegen het systeem, Limbo... wil je nog meer redenen?![]()
No offence M!![]()
zélfs ik kan er mee overweg tegenwoordigquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:59 schreef OA het volgende:
[..]
Redenen genoeg!![]()
Beggerlayout is toch ook prima...![]()
Graagquote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Schoppen tegen het systeem, Limbo... wil je nog meer redenen? [afbeelding] [afbeelding]
No offence M! [afbeelding]
quote:
NOG niet... ik mis mijn macro's en mijn usersmileys nog, al mis ik die laatste nu ookquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:59 schreef OA het volgende:
[..]
Redenen genoeg! [afbeelding]
Beggerlayout is toch ook prima... [afbeelding]
Ja, jij ging me dat leren lieverdquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:00 schreef Muck het volgende:
[..]
zélfs ik kan er mee overweg tegenwoordig [afbeelding]
kom maar langs, dan leer ik het jequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:02 schreef MPG het volgende:
[..]
NOG niet... ik mis mijn macro's en mijn usersmileys nog, al mis ik die laatste nu ook
[..]
Ja, jij ging me dat leren lieverd![]()
Wat is dat toch met die paultjuhhhhhhquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:02 schreef Muck het volgende:
[..]
zou ik ook zeggen [afbeelding]
paultjuhhhhhh [afbeelding]
alleen de text_only werkt hier.. maar dus ook de FQRquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Schoppen tegen het systeem, Limbo... wil je nog meer redenen? [afbeelding] [afbeelding]
No offence M! [afbeelding]
Is goedquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:03 schreef Muck het volgende:
[..]
kom maar langs, dan leer ik het je [afbeelding]
Dans pauze?quote:
das ook backup schatquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die paultjuhhhhhh?
Je hebt wel veel backupquote:
Zelfde recept als vorige week dan?quote:
Die heeft een weddenschapje verloren en moet nu tot de winterstop met een Ajax UI hier zijnquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:03 schreef MPG het volgende:
[..]
jaquote:
natuurlijk niet!quote:Betekent dat dat ik ook backup mag?
quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Die heeft een weddenschapje verloren en moet nu tot de winterstop met een Ajax UI hier zijn [afbeelding]
Whehe...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[afbeelding] Hoe lekker het ook was, je moet haar wel de kans geven je te laten zien dat ze ook andere dingen kan maken [afbeelding]
of bedoelde je een andere vorm van recept? [afbeelding]
Bij dezequote:
M eet de rest van zijn leven Muckipquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]Hoe lekker het ook was, je moet haar wel de kans geven je te laten zien dat ze ook andere dingen kan maken
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:00 schreef Muck het volgende:
[..]
zélfs ik kan er mee overweg tegenwoordig
Jeweets!quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:02 schreef MPG het volgende:
[..]
NOG niet... ik mis mijn macro's en mijn usersmileys nog, al mis ik die laatste nu ook
[..]
Ja, jij ging me dat leren lieverd![]()
Wie is Paultjuhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:03 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:09 schreef Muck het volgende:
[..]
M eet de rest van zijn leven Muckip [afbeelding]
quote:
Het heette natuurlijk geen taxi, maar het smaakte hetzelfde!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |