En ik maar denken dat ik snel moest zijnquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:18 schreef borisz het volgende:
Fijn dat jij hem wilde openen, had even geen TT inspiraties![]()
bij een LAPO wil ik meestal wel een nieuwe openen, had dan eerst de FP of VI.nl moeten lezen voor iets leuksquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:21 schreef dndiek het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik snel moest zijn
ja, het is gevaarlijk buiten!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:04 schreef sjimz het volgende:
En weer veilig thuis!
daar is het eigenlijk ook best gevaarlijkquote:
Daar heb je dan ook wel weer gelijk in.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
daar is het eigenlijk ook best gevaarlijk
Dat was mijn opmerking vaderquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:23 schreef golfer het volgende:
Stam leek vandaag op een gebroken twijgje.
This dred is worstloos without piksquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:03 schreef Againzender het volgende:
Mijn lid blijft nog even wakker
quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
* EnGCatjuh gaat zagen
Trusten lid Vaduz
Trusten lid borisz
Trusten lid Grulez
Trusten lid SCH
Trusten Piemels
jij hebt toch ook een piemelquote:
Die staan in de garage, met spinnenwebjesquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:48 schreef Bjoro het volgende:
jij hebt toch ook een piemel
die met die golfclub
Thnxquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ego dixi sic
Ego constitui sic
Dat is 'm volgens mij. Online woordenboeken op internet
quote:
Balen en beterschap.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:04 schreef Againzender het volgende:
Vrouw ziek, dat wordt thuisblijven vandaag
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hallo ik wil al mijn berichten wissen!
TOB.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:25 schreef SCH het volgende:
Kusje op buik en op vrouw
Ben ook niet lekker maar ga gewoon bikkelen
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hallo ik wil al mijn berichten wissen!
Ja ik weet het.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
Fietsverlichting op kleding levert boete op
Sjimmie alsjeblieft... Dit is belachelijk
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:11 schreef rubbereend het volgende:oi
heeft er eigenlijk al iemand een epileptische aanval gehad van die avatar van SOL?
inderdaad belachelijk. dat ze knipperend niet goed vinden kan ik mij nog voorstellen, maar dit gaat weer nergens over.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
Fietsverlichting op kleding levert boete op
Sjimmie alsjeblieft... Dit is belachelijk
Stakenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja ik weet het.
Maar ik kan er vrij weinig aan veranderen.
Het is allemaal jouw schuld.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja ik weet het.
Een beetje meeleven mag wel. Sjimz raakt dakloos als paddo's echt verboden worden.quote:
vrouwenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:04 schreef Againzender het volgende:
Mogguh.
tip:quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:45 schreef golfer het volgende:
De score tot nu toe op mijn werk sinds ik er 4 maanden werk:
Mijn directeur heeft ontslag genomen, mijn manager heeft ontslag genomen, 3 van mijn directe collega;s hebben ontslag genomen.
Ik zou d'r een beurt geven.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:04 schreef Againzender het volgende:
Mogguh.
En dat allemaal op je verjaardagquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:22 schreef DIGGER het volgende:
Glenn vandaag voor het eerst de middag naar de peuterspeelzaal![]()
En ik ga straks lekker eerder naar huis hem ophalen, als verrassing.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Een beetje meeleven mag wel. Sjimz raakt dakloos als paddo's echt verboden worden.
Gewoon eigenwijs zijnquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja ik weet het.
quote:De Amsterdamse politie blijft de regels omtrent fietsverlichting handhaven zoals zij dit nu doen. Dit betekent dat lampjes op kleding en tassen blijven toegestaan, mist goed zichtbaar.
De Raad van Hoofdcommissarissen heeft alle politiekorpsen een brief geschreven waarin staat dat zij de wet omtrent fietsverlichting consequent moeten handhaven. Dit zou betekenen dat lampjes alleen op fietsen mogen worden aangebracht en niet op kleding.
Een woordvoerder van de politie in Amsterdam is duidelijk: "In geval van goedwerkende lampjes op kleding bekeuren wij niet. "
Dat gaat volgens mij voor meer dan de helft wel op hoor.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:47 schreef Bluezz het volgende:
Fok in het nieuws
We zijn een 'kwajongenssite'
Shitquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Dee kroeg?
Vandaag maar weer eens bij IKEA geweest en ik kan weer terug. Prachtig tafelblad gekocht, pak ik het uit, is het beschadigd. Godverdomme, als die paupertent nou om de hoek was, maar da's fucking Breda...
Waar in EIndhoven moest je zijn?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:28 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond
En weer terug uit eindhoven
Nou, dat valt in VBL wel mee tochquote:Fok!
Op die duizenden fora worden honderdduizenden berichten geplaatst. Op het forum van de kwajongenssite Fok! worden bijvoorbeeld dagelijks een paar duizend berichten geplaatst. Het is voor Fok! niet mogelijk al die berichten te controleren. Er zal ongetwijfeld weleens een berichtje bijstaan dat niet deugt, dat misschien wel onrechtmatig is. Maar handelt Fok! daardoor ook onrechtmatig?
In the middle of nowhere zal je bedoelenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:49 schreef pascalheister het volgende:
hoe was het zondag in het oh zo gezellige aalten Bluezz?
quote:
heerlijk he die rustquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In the middle of nowhere zal je bedoelen
Maar de boerderij waar het in gehouden werd was wel errug mooi verbouwd, prachtig plekje.
Voor een zondagmiddagje
Aalten ken ik alleen maar omdat Angus Young van AC/DC er woont/woondequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heerlijk he die rust
zag er leuk uit op de foto's idd, jammer dat je niet ff langs kwam![]()
Wat een prachtig huis heeft hij er ook. Ik ken Aalten ook van voetbalvereniging AZSV.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Aalten ken ik alleen maar omdat Angus Young van AC/DC er woont/woonde
Ja, ik zag ooit een item bij Hart van Nederland. Het pastte alleen absoluut niet in die wijk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat een prachtig huis heeft hij er ook. Ik ken Aalten ook van voetbalvereniging AZSV.
ad '69 ken je niet?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat een prachtig huis heeft hij er ook. Ik ken Aalten ook van voetbalvereniging AZSV.
Caesar zal trots op je zijnquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:53 schreef appelsientje het volgende:
Zo mee gedaan met de nationale bijbel quiz.... 8,1 (49 punten) gehaald
Ik zag het toen ik langszapte en dacht meteen dat jij wel zou meedoen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:53 schreef appelsientje het volgende:
Zo mee gedaan met de nationale bijbel quiz.... 8,1 (49 punten) gehaald
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zag het toen ik langszapte en dacht meteen dat jij wel zou meedoen.
Geen slechte score![]()
1e elftal geloof ik 5e klassequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
In welke klasse spelen die boeren?
wat ben jij vroeg opquote:
Eerder laatquote:
Net Nick Cave op de radio overigens (gewoon met Into my arms, geen interview ofzo), vind jij dat wat eigenlijk?quote:
blijft geweldig, heerlijk op zwoele zomeravonden, en gure herfstdagenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:45 schreef tong80 het volgende:
Ja zeker, die is geweldig. Heb het meeste solowerk van hem wel.
ach ja, je moet watquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:49 schreef Grulez het volgende:
Bier?
en hij loopt zichzelf even goed vrijquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:53 schreef tong80 het volgende:
Doelpunt van de Roda doelman
http://nl.youtube.com/watch?v=wQMki7Fl_JM
Grote jongen.quote:
Lekkere aktie.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:53 schreef tong80 het volgende:
Doelpunt van de Roda doelman
http://nl.youtube.com/watch?v=wQMki7Fl_JM
Nick Cavequote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Net Nick Cave op de radio overigens (gewoon met Into my arms, geen interview ofzo), vind jij dat wat eigenlijk?
Bestaan ze nog ?quote:
Againzender in de uitzending bij Annemieke op 3FMquote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:17 schreef tong80 het volgende:
Wat heb ik op de radio gemist ? In welk programma ?
Hij belt vaker snachtsquote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:20 schreef rubbereend het volgende:
Againzender in de uitzending bij Annemieke op 3FM
Dat doet ie dus niet, pas achteraf.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:29 schreef tong80 het volgende:
Had ik werl willen horen. De volgende keer moet ie ons waarschuwen.
Valt tegenquote:
Nou, ik bel nooit, stuur soms een SMS. Maar 's nachts is er kennelijk niet zoveel SMS verkeer, en word je er kennelijk heel snel uitgepiktquote:
ze draaien al jaren voornamelijk baggerquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:10 schreef RayMania het volgende:
Het toppunt is bereikt, 538 draait Britney Spears.
De kou valt hier best meequote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Goedemorgen lid Grulez
Hoe gaat het in Groningen? Vriest je lid er niet af in het koude noorden?
heb morgen ook nog hequote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:07 schreef RayMania het volgende:
Een hele samenvatting is beter hoor.
Ja joh, eerst een sappiequote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:45 schreef Grulez het volgende:
Te vroeg voor bier?
Dat zit er dik in.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
Martin Jol zal wel kandidaat nummer 1 worden denk ik?
nou, daar komen jullie weer mooi vanafquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:17 schreef rubbereend het volgende:
afscheidsrondje van Koeman dan maar
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:17 schreef rubbereend het volgende:
afscheidsrondje van Koeman dan maar
wij krijgen volgens mij geen geld, jullie hebben nog geld voor Ten Cate gekregenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou, daar komen jullie weer mooi vanaf
wij kunnen toch niet met geld omgaanquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wij krijgen volgens mij geen geld, jullie hebben nog geld voor Ten Cate gekregen
Colin is anders een heel goede breedte-investering.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
wij kunnen toch niet met geld omgaan
Lekker voor in de oven.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Er vliegen vleermuisjes voor mn raam
quote:
gedraag je wel een beetjequote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:44 schreef RayMania het volgende:
Goedenavond, week alweer op de helft. Zondag komt dichtbij, voor de insiders
.
Straks lekker Ajax kijken, hè SCH?
Diek stelde net voor om beide een helft met de laptop te modden!quote:
Live vanuit het stadionquote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Diek stelde net voor om beide een helft met de laptop te modden!.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:24 schreef Blumchen het volgende:
Goooeeeeie avond!
Weer een werkdagje voorbij!Hoe is het met iedereen?
![]()
![]()
Ik was er wel.. alleen jij nietquote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Bloem! Ik heb je geen hartelijk weekend kunnen wensen.![]()
![]()
Ja het gaat wel goed!quote:
Coooool!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:49 schreef rubbereend het volgende:Bloem
heb een nieuwe rubbereend; een bloemetjes eend
Sorry.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:32 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ik was er wel.. alleen jij niet![]()
Maar mijn vrije dag was iig heerlijk..
Alles oke?
goedjes en met u, mn allerliefste bloemquote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:55 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Coooool!bloemetjes eendjes zijn t coolst!
haha
Hoe is het met eendje?
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
goedjes en met u, mn allerliefste bloem
Truste Sientjequote:
Volgens mij iets met een avatar.quote:
Gevonden:quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:06 schreef SCH het volgende:
Nee, de deal is: een avatar van het Ajax logo tegen een avatar van het Heerenveen logo - 2 weken lang- en dus geen bewegend avatar
die knappe dame bedoel je?quote:
Deze voorzet is gewoon te mooi om in te koppen, dus laat ik hem liggen voor iemand anders.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:06 schreef Againzender het volgende:
Avond
Never mind the Buzzcocks (herhaling volgens mij) op BBC2 nu, leuker dan een bekerwedstrijd van Ajax.
Ze had toch ieder weekend een nieuw vriendje ?quote:
quote:
Zeker.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die van Lugrling zat er ook lekker in
Doen we.quote:
Zat je tussen de Heerenveeners? Heb je dan wel terug gezwaaid?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:07 schreef SCH het volgende:
Wat een k u t streek van Koeman
* SCH gaat zo naar de Arena
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |