En ik maar denken dat ik snel moest zijnquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:18 schreef borisz het volgende:
Fijn dat jij hem wilde openen, had even geen TT inspiraties![]()
bij een LAPO wil ik meestal wel een nieuwe openen, had dan eerst de FP of VI.nl moeten lezen voor iets leuksquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:21 schreef dndiek het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik snel moest zijn
ja, het is gevaarlijk buiten!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:04 schreef sjimz het volgende:
En weer veilig thuis!
daar is het eigenlijk ook best gevaarlijkquote:
Daar heb je dan ook wel weer gelijk in.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
daar is het eigenlijk ook best gevaarlijk
Dat was mijn opmerking vaderquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:23 schreef golfer het volgende:
Stam leek vandaag op een gebroken twijgje.
This dred is worstloos without piksquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:03 schreef Againzender het volgende:
Mijn lid blijft nog even wakker
quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
* EnGCatjuh gaat zagen
Trusten lid Vaduz
Trusten lid borisz
Trusten lid Grulez
Trusten lid SCH
Trusten Piemels
jij hebt toch ook een piemelquote:
Die staan in de garage, met spinnenwebjesquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:48 schreef Bjoro het volgende:
jij hebt toch ook een piemel
die met die golfclub
Thnxquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ego dixi sic
Ego constitui sic
Dat is 'm volgens mij. Online woordenboeken op internet
quote:
Balen en beterschap.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:04 schreef Againzender het volgende:
Vrouw ziek, dat wordt thuisblijven vandaag
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hallo ik wil al mijn berichten wissen!
TOB.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:25 schreef SCH het volgende:
Kusje op buik en op vrouw
Ben ook niet lekker maar ga gewoon bikkelen
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hallo ik wil al mijn berichten wissen!
Ja ik weet het.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
Fietsverlichting op kleding levert boete op
Sjimmie alsjeblieft... Dit is belachelijk
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:11 schreef rubbereend het volgende:oi
heeft er eigenlijk al iemand een epileptische aanval gehad van die avatar van SOL?
inderdaad belachelijk. dat ze knipperend niet goed vinden kan ik mij nog voorstellen, maar dit gaat weer nergens over.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
Fietsverlichting op kleding levert boete op
Sjimmie alsjeblieft... Dit is belachelijk
Stakenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja ik weet het.
Maar ik kan er vrij weinig aan veranderen.
Het is allemaal jouw schuld.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja ik weet het.
Een beetje meeleven mag wel. Sjimz raakt dakloos als paddo's echt verboden worden.quote:
vrouwenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:04 schreef Againzender het volgende:
Mogguh.
tip:quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:45 schreef golfer het volgende:
De score tot nu toe op mijn werk sinds ik er 4 maanden werk:
Mijn directeur heeft ontslag genomen, mijn manager heeft ontslag genomen, 3 van mijn directe collega;s hebben ontslag genomen.
Ik zou d'r een beurt geven.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:04 schreef Againzender het volgende:
Mogguh.
En dat allemaal op je verjaardagquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:22 schreef DIGGER het volgende:
Glenn vandaag voor het eerst de middag naar de peuterspeelzaal![]()
En ik ga straks lekker eerder naar huis hem ophalen, als verrassing.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Een beetje meeleven mag wel. Sjimz raakt dakloos als paddo's echt verboden worden.
Gewoon eigenwijs zijnquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja ik weet het.
quote:De Amsterdamse politie blijft de regels omtrent fietsverlichting handhaven zoals zij dit nu doen. Dit betekent dat lampjes op kleding en tassen blijven toegestaan, mist goed zichtbaar.
De Raad van Hoofdcommissarissen heeft alle politiekorpsen een brief geschreven waarin staat dat zij de wet omtrent fietsverlichting consequent moeten handhaven. Dit zou betekenen dat lampjes alleen op fietsen mogen worden aangebracht en niet op kleding.
Een woordvoerder van de politie in Amsterdam is duidelijk: "In geval van goedwerkende lampjes op kleding bekeuren wij niet. "
Dat gaat volgens mij voor meer dan de helft wel op hoor.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:47 schreef Bluezz het volgende:
Fok in het nieuws
We zijn een 'kwajongenssite'
Shitquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Dee kroeg?
Vandaag maar weer eens bij IKEA geweest en ik kan weer terug. Prachtig tafelblad gekocht, pak ik het uit, is het beschadigd. Godverdomme, als die paupertent nou om de hoek was, maar da's fucking Breda...
Waar in EIndhoven moest je zijn?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:28 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond
En weer terug uit eindhoven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |