Met Merckel minder goedquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:59 schreef MCinDC het volgende:
Precies, kijk maar naar Duitsland hoe KUT die is geworden!
Heb ik geen moeite mee. Als dat zo is dan wil ik meer vrouwenquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:07 schreef bijdehand het volgende:
Vrouwen zijn te links he
Je vergeet Wouter Bosquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:12 schreef Fastmatti het volgende:
Netelenbos, Peijs, Knorretje, Jorrtsma, Van der Hoeven, Jeltje van Nieuwenhoven, enzovoorts.
Het antwoord lijkt me duidelijk, nee!
letmaar op, dalijk krijg je een dictatuur met vrouwen aan de macht, en mannen als slaven!quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Slechter kan het niet worden.
Ja.quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:44 schreef TNA het volgende:
Je zou je kunnen voorstellen dat vrouwen over het algemeen gevoeliger zijn dat mannen, iets wat zeker niet onbelangrijk is in de politiek.
Ja. En dan vind ik het helemaal irritant dat iemand op een positie wordt geslingerd omdat iemand een vrouw is.quote:Maar op de een of andere manier vind ik veel vrouwelijke ministers zo tenenkrommend irritant dat ik toch liever mannen in de politiek zie
Wat me trouwens ook tegenstaat aan vrouwen in topposities: die hele overgeėmancipeerde feministenhouding van "Ik ben hier nu en dat zal ik weleens laten blijken ook!!". Doe gewoon je werk op een normale manier, je bent echt geen heldin omdat je bent opgeklommen.
Wie is Knorretje?quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:12 schreef Fastmatti het volgende:
Netelenbos, Peijs, Knorretje, Jorrtsma, Van der Hoeven, Jeltje van Nieuwenhoven, enzovoorts.
Het antwoord lijkt me duidelijk, nee!
Sharon Dijksma (PvdA) - Staatssecretaris van Onderwijsquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:22 schreef Lyrebird het volgende:
Wie is Knorretje?
Niks mis met de jaren 60. Feit is dat vrouwen anders reageren, anders denken, anders handelen. Anders besturen etc.quote:
Wat natuurlijk nooit gaat gebeuren. Een vrouw-vrouw heeft die ambitie niet en is niet bereid om alles in haar leven op zij te zetten om op die positie te komen. Hetzelfde geld overigens voor mannen, het is niet geslachtsafhankelijk. Je wilt eigenlijk vrouwen op die positie die het karakter niet hebben om die positie te halen. Dat schiet dus niet echt op.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:56 schreef floris.exe het volgende:
Maar... een voorwaarde is dan wel, dat het echte vrouw-vrouwen zijn. Niet van die competitieve feministen met een verhoogd testosterongehalte. Dus om een voorbeeld te geven: Yvon Jaspers als minister-president en niet Heleen Mees.
Ik vind het altijd moeilijk om ministers te beoordelen. In hoeverre zegt de beeldvorming (als die al eenduidig is) echt iets over het functioneren van ministers?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:48 schreef rubbereend het volgende:
laten we om te beginnen eens alle goede vrouwelijke ministers opsommen:
Ien Dales, om maar eens iemand te noemen, of Marga Klompéquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:48 schreef rubbereend het volgende:
laten we om te beginnen eens alle goede vrouwelijke ministers opsommen:
Dode vrouwelijke ministers zijn goed, bedoel je te zeggen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Ien Dales, om maar eens iemand te noemen, of Marga Klompé![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |