Blackmore's Night?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Het is nog best lastig om een stuk te schrijven over middeleeuwse muziek en bijpassende muziek te vinden.
Ik kom nog niet veel verder dan Omnia, Rapalje en The Medieval baebes.
Ik heb bij een heleboel winkels in de stad briefjes zien hangen dat ze nog verkopers zoeken. Callcenter inbound ook niet? Ik weet dat ze bij manpower nog mensen zoeken voor een project van de postbank (zou ik eerst gaan doen maar ik heb nu iets beters)quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:44 schreef Crack_david het volgende:
Ik zoek nog een bijbaan, weet iemand nog iets in de stad? Callcenter werk heb ik eigenlijk niet zoveel zin in
Ja, oke, die had ik ook al maar nog niet gemeld.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:30 schreef Dangel het volgende:
Faun
Och vast wel. Dat is de enige die nog bestaat geloof ik.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:53 schreef Dangel het volgende:
Postbank zoektaltijd belsletten, heb ik ook nog een blauwe maandaggewerktals belslet.
Lais is tofEn kun je Tom niet inhet middeleeuwse muziekbakje laten kijken van de Elf in Den Haag?
Is wel ERG mooiquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Voor de kenners:
Omnia - Morrigan .
Zou dat kunnen denk je?
Die leraar heeft zo door of het middeleeuws is of niet.![]()
En ik weet nou ook weer niet zóóóó goed of dit middeleeuws is of niet.
Rapalje - King of the faeries geloof ik wel trouwens.
Goed bezigquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik was de speakers in mn auto aan het vervangen en toen heb ik de speakerkabel aan een kant doormidden getrokken
Franse auto`s...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik was de speakers in mn auto aan het vervangen en toen heb ik de speakerkabel aan een kant doormidden getrokken
Hangt er vanaf wie je precies bedoelt?quote:
Er zijn inderdaad maar drie opties, en jij hebt ze hier alledrie weten te benoemen. Respect.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Had gesmst om 10 over 6 en hij werkt tot 7 uur. Dus of hij houdt gewoon niet meer van me, of hij is bij een ander, of hij ligt met een gebroken kaak in het ziekenhuis..
Een echte ZIL?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zal idd blij zijn als ik een rus heb
je kon mijn vriendin zijn, die smste om 16:35 of ik soms vergeten was dat ik bij haar zou eten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Had gesmst om 10 over 6 en hij werkt tot 7 uur. Dus of hij houdt gewoon niet meer van me, of hij is bij een ander, of hij ligt met een gebroken kaak in het ziekenhuis..
I wel, een beetje. Maar ook weer niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
I am not alone.
Dat is een bijzondere wagen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee een VAZ-2121
Met u aangesproken wordenquote:
Fanatiek hoor, tot zo laat studeren. 14.gifquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Met u aangesproken wordenBegin me gelijk oud te voelen
![]()
Nee, alles is goed hier. Ben nog wat aan het leren voor het tentamen dat ik morgenmiddag heb. Weet niet wat ik er van moet verwachten, omdat het de eerste keer is dat bij dit vak een tentamen gegeven wordt. Maar ik verwacht dat het goed moet komen.
Ik ben er van overtuigd datje het goed gedaan hebtquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:09 schreef Lyssa het volgende:
Zo weer thuis van mn tentamen.. Viel me mee, maar dat roep ik wel vaker onterechtff afwachten dus
Zo meteen van 11.15 tot 16.15 naar presentaties luisteren en discussie voeren enzulksGelukkig hoef ik zelf geen presentatie te houden
Even kort gekeken, zonder geluid, maar hij lijkt mij wel leuk.... Wel weer veel bekende gezichten die Tim Burton altijd kiest... En ik zag professor Snape!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Meer mensen die deze film leuk lijkt?
Hij lijkt me geweldig
Sweeney Todd
Ja, Alan Rickman idd!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:24 schreef teigan het volgende:
[..]
Even kort gekeken, zonder geluid, maar hij lijkt mij wel leuk.... Wel weer veel bekende gezichten die Tim Burton altijd kiest... En ik zag professor Snape!
Gisteravond Halloweenborrel van de studievereniging, maar te laat beseft, dus ik was helaas niet verkleed.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:36 schreef Bob. het volgende:
En het is Halloween! Gaan er nog mensen iets speciaals doen?
Helaas nietquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:36 schreef Bob. het volgende:
En het is Halloween! Gaan er nog mensen iets speciaals doen?
Ja, ze laat zich makkelijk overstuur maken momenteelquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:35 schreef teigan het volgende:
Ah, arme Jaina, eerst helemaal overstuur van een bloempje, en nu van een plastic tas..
Anisha begint zich duidelijk wat beter te voelen, ze joeg vanmorgen Bloem weg bij haar etensbakje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |