Goed bezigquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik was de speakers in mn auto aan het vervangen en toen heb ik de speakerkabel aan een kant doormidden getrokken
Franse auto`s...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik was de speakers in mn auto aan het vervangen en toen heb ik de speakerkabel aan een kant doormidden getrokken
Hangt er vanaf wie je precies bedoelt?quote:
Er zijn inderdaad maar drie opties, en jij hebt ze hier alledrie weten te benoemen. Respect.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Had gesmst om 10 over 6 en hij werkt tot 7 uur. Dus of hij houdt gewoon niet meer van me, of hij is bij een ander, of hij ligt met een gebroken kaak in het ziekenhuis..
Een echte ZIL?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zal idd blij zijn als ik een rus heb
je kon mijn vriendin zijn, die smste om 16:35 of ik soms vergeten was dat ik bij haar zou eten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Had gesmst om 10 over 6 en hij werkt tot 7 uur. Dus of hij houdt gewoon niet meer van me, of hij is bij een ander, of hij ligt met een gebroken kaak in het ziekenhuis..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |