En dan raar vinden dat ie recalcitrant de wagen van de concurrent pakt...quote:zag ik zo een heelrijke recalcitrante metalhead
4quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik sta vooral te kijken dat er 2 supermarkten zijn in een dorp met de naam Stiens.
Die karretjes stonden dichterbij?quote:
Technofreaks die zeuren ove metalheadsquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:23 schreef T3rr0r het volgende:
Bij mij op de faculteit loopt er zo'n rare langharige metalfreak rond met een discman en tijdens het luisteren loopt hij de hele tijd te airguitaren. Dus ook tijdens het lopen..
Maar goed, tis weer eens wat anders dan de geile journalistiek studentes die er rondlopen
De C1000 karretjes staan naast de deur van de C1000, de Aldi karretjes naast de deur van de aldi, en er zit een plein van zon 100 meter tussenquote:
Dat vind ik wel wat overdreven, 4 supermarkten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
4Maar de Poiesz en Albert Heijn zitten op andere plekken in het dorp
Nu overdrijf jequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De C1000 karretjes staan naast de deur van de C1000, de Aldi karretjes naast de deur van de aldi, en er zit een plein van zon 100 meter tussen
Dichter bij hemzelf dan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
De C1000 karretjes staan naast de deur van de C1000, de Aldi karretjes naast de deur van de aldi, en er zit een plein van zon 100 meter tussen
WTF is een Poiesz? Is dat een Poolse supermarktquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
4Maar de Poiesz en Albert Heijn zitten op andere plekken in het dorp
Dan meot je langs de kerk, daar past ie voor denk ikquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:43 schreef Peterselieman het volgende:
Zover zit de Poiesz niet bij de C1000 en Aldi vandaan. Is hoogstens 100 meter![]()
Nee, hij had zn auto redelijk in het midden van het plein staan, en moest expliciet omlopen om een Aldi kar te pakken.quote:
Snits!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:47 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
WTF is een Poiesz? Is dat een Poolse supermarkt
En dan wel met kruisen om de nek lopen zekerquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan meot je langs de kerk, daar past ie voor denk ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |