Blackmore's Night?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Het is nog best lastig om een stuk te schrijven over middeleeuwse muziek en bijpassende muziek te vinden.
Ik kom nog niet veel verder dan Omnia, Rapalje en The Medieval baebes.
Ik heb bij een heleboel winkels in de stad briefjes zien hangen dat ze nog verkopers zoeken. Callcenter inbound ook niet? Ik weet dat ze bij manpower nog mensen zoeken voor een project van de postbank (zou ik eerst gaan doen maar ik heb nu iets beters)quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:44 schreef Crack_david het volgende:
Ik zoek nog een bijbaan, weet iemand nog iets in de stad? Callcenter werk heb ik eigenlijk niet zoveel zin in
Ja, oke, die had ik ook al maar nog niet gemeld.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:30 schreef Dangel het volgende:
Faun
Och vast wel. Dat is de enige die nog bestaat geloof ik.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:53 schreef Dangel het volgende:
Postbank zoektaltijd belsletten, heb ik ook nog een blauwe maandaggewerktals belslet.
Lais is tofEn kun je Tom niet inhet middeleeuwse muziekbakje laten kijken van de Elf in Den Haag?
Is wel ERG mooiquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Voor de kenners:
Omnia - Morrigan .
Zou dat kunnen denk je?
Die leraar heeft zo door of het middeleeuws is of niet.![]()
En ik weet nou ook weer niet zóóóó goed of dit middeleeuws is of niet.
Rapalje - King of the faeries geloof ik wel trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |