Mja ach, volgens mij komen de meeste installatieproblemen door dat APE ding, wat ik niet zo gek vind als je ziet hoe dat inhackt op je systeem. Het zou niet mogen gebeuren uiteraard, maar ach. Verder lees ik op veel fora problemen in de trant van "als ik Sweet Icon Manager Deluxe 3.1beta installeer, dan doet ie het niet!!!11111". 3rd Party apps dus. Volgens mij valt het allemaal nogal mee.quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:59 schreef Fliepke het volgende:
Wat een hoop problemen zeg. Ik wilde eigenlijk nu ongeveer ook zo'n apparaat kopen, maar als ik lees van al die crashes ben ik blij dat ik even niet genoeg geld ervoor heb.
Ja, dat sowieso. Je bent echt gek als je het nieuwste van het nieuwste installeert op een machine waar je van afhankelijk bent.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
(en ik moet het een keer eens zijn met Gex, als je zo afhankelijk bent van al die tooltjes, wacht dan een week (of 2) met upgraden)
Ik kon niet wachten.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:30 schreef Tijn het volgende:
Je bent echt gek als je het nieuwste van het nieuwste installeert op een machine waar je van afhankelijk bent.
Raar dat ze zeggen dat het komt door een oude versie van APE en dat de problemen in de versies na maart zijn verholpen. Ik heb namelijk een paar weken geleden, toen ik m'n Powerbook van Swets overnam en Tiger vers installeerde, ook de nieuwste APE geïnstalleerd. En toch had ik het probleem dat Leopard niet wilde booten.quote:
Ik weet het ook niet, ik gebruik dat ding niet. Het zal wel een combinatie van 6 factoren zijn oid.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Raar dat ze zeggen dat het komt door een oude versie van APE en dat de problemen in de versies na maart zijn verholpen. Ik heb namelijk een paar weken geleden, toen ik m'n Powerbook van Swets overnam en Tiger vers installeerde, ook de nieuwste APE geïnstalleerd. En toch had ik het probleem dat Leopard niet wilde booten.
Online? Dan mag je hem normaal gesproken binnen 7 dagen zonder opgaaf van reden weer terug sturenquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:29 schreef TsiisSkaaf het volgende:
[..]
Ik hoop het niet aangezien ik afgelopen donderdag een MacBook besteld heb.
Ja om vervolgens weer een tijd te wachten totdat de nieuwe geleverd wordt. Ik zal het bij deze houden. Wachten duurt altijd zo vreselijk lang als je iets gekocht hebt.quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:33 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Online? Dan mag je hem normaal gesproken binnen 7 dagen zonder opgaaf van reden weer terug sturen![]()
Dat vind ik altijd een beetje flauw. Toen de Macbook gekocht werd was hij goed genoeg voor wat hij moest doen, nu er een nieuwe uit is opeens niet meer? Dan vind ik het vrij asociaal om Apple met een gebruikte Macbook op te schepen, puur omdat jij wat nieuwers wilt.quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:33 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Online? Dan mag je hem normaal gesproken binnen 7 dagen zonder opgaaf van reden weer terug sturen![]()
Die gast heeft em nog niet eens binnen. Als hij de doos niet opent en en gelijk retourt is er nix aan de houd zou zeggen. Als jij meer dan 1000 euro neertelt voor je mac en een week daarna komt en nieuwe, baal jij toch ook?quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd een beetje flauw. Toen de Macbook gekocht werd was hij goed genoeg voor wat hij moest doen, nu er een nieuwe uit is opeens niet meer? Dan vind ik het vrij asociaal om Apple met een gebruikte Macbook op te schepen, puur omdat jij wat nieuwers wilt.
En de verzendkosten word keurig door Apple betaald I presume?quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:55 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Die gast heeft em nog niet eens binnen. Als hij de doos niet opent en en gelijk retourt is er nix aan de houd zou zeggen. Als jij meer dan 1000 euro neertelt voor je mac en een week daarna komt en nieuwe, baal jij toch ook?
De MacBook is zeker prima, maar ik kan me voorstellen dat hij, gezien zijn reactie, het wel balen vind dat Apple vlak daarna met een nieuwe uitkomt. Maar goed, hij is niet van plan om hem terug te sturen, dus er niks aan het handjequote:Op maandag 29 oktober 2007 10:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd een beetje flauw. Toen de Macbook gekocht werd was hij goed genoeg voor wat hij moest doen, nu er een nieuwe uit is opeens niet meer? Dan vind ik het vrij asociaal om Apple met een gebruikte Macbook op te schepen, puur omdat jij wat nieuwers wilt.
De verzendkosten terug naar apple moet de koper betalen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En de verzendkosten word keurig door Apple betaald I presume?
Verder zou ik niet balen als er een upgrade zou komen, aangezien ik zelf op de hoogte van de upgrades ben.
Ik zou er ontzettend van balen wanneer het nieuwe MB voor dezelfde prijs wordt aangeboden. Maar tussen de aankondiging van Apple en mogelijke eerste levering van een nieuwe versie zal ook nog tijd zitten.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:17 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
De verzendkosten terug naar apple moet de koper betalen.
En verder kan ik niet voorstellen dat je van alle upgrades op de hoogte zou zijn. En ook niet dat je het fijn zou vinden om een verouderd apparaat te krijgen voor de prijs van de nieuwste...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |