Door omstandigheden heb ik ruim een week niet kunnen trainen en fokken.
Maar ik ga er weer hard tegen aan!
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:24 schreef mister_popcorn het volgende:[..]
En over je foto's, ik zou me niet druk maken over iets meer vet, meer over 't feit dat je je rug eens moet aanpakken

Verder prima hoor trouwens.
Dank! Hier heb ik wat aan!
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 10:49 schreef Frautie het volgende:[..]
@Videopac: Ziet er best goed uit. Je mist wat breedte aan je rug, dus chinnen

En je bovenkant borst loopt volgens mij wat achter

En vergeet niet meer te eten....eten, slapen, trainen je kent het wel

Dank voor de feedback!
Rug: thanks. Chinnen ga ik zeker binnenkort eens doen (eindelijk...).
Borst: zou kunnen. Ik doe nu eerst recht pressen (barbell of dumbbells) en daarna schuin. Het zou kunnen zijn dat ik na het recht pressen niet genoeg kracht meer heb om schuin nog met voldoende resultaat te doen. Ik sluit overigens af met dumbbell flies (dat worden binnenkort cable flies).
quote:
Ik voel me niet eens zo schuldig om 't 'slecht' eten, er zijn teveel lekkere eetbare dingen op deze wereld
Waar ik wel van baal is dat ik dan gelijk weer een bolle buik krijg

Dat zal vast wel meevallen...
quote:
Ik heb echt onmeug veel spierpijn aan alles

Dus hopen dat 't volgende week minder is. Voor de rest gaat 't wel weer lekker

Goedzo!!!
Kunnen we binnenkort ook pics van jou verwachten?
quote:
Op zondag 4 november 2007 18:01 schreef ivosnivo het volgende:[..]
Netjes bezig, je mist alleen nog wat breedte in de rug. Wat doe je nu meestal voor oefeningen voor je rug?
Ook jij bedankt voor de feedback.
Rug: meestal bor's, lat pulley down en seated row.
quote:
Zo extreem heb ik het gelukkig niet meer. Heb 4 jaar ofzo super extreem geleeft, maar dat hoeft van mij allemaal niet meer. Ik eet 2x per week niet zo gezond avondeten. In het weekend wel is chips of/en ijs. Daar heb ik geen slecht gevoel over. Heb nu tijdje gebulkt en dan was het elke dag chips, ijs, chocolade, pannekoeken enz. Daar voelde ik me wel slecht over, maar het was wel lekker

Ik ben nogal perfectionistisch/fanatiek/extreem (niet alleen met BB / sport)

Vandaar ws.
Over bulken gesproken: wordt het niet weer eens tijd om je pizza-record te verbreken?
--
Even over de pics i.h.a.: dank dus voor het commentaar. Als er iemand nog ander commentaar / suggesties heeft, hoor ik het graag. Ik zie zelf ook wel dat het nog niet al teveel voorstelt; dat ik nog een lange weg te gaan heb richting Mc. Gilles / Ivosnivo / Mr. J, maar je moet toch een doel voor ogen houden, toch?
quote:
quote:
Op woensdag 7 november 2007 16:54 schreef mister_popcorn het volgende:ppff wat vind ik mensen die een half uur aan een stuk biceps trainen toch dom. Niet normaal meer vandaag, twee jochies die ruim 30 minuten bezig waren met biceps. Allerlei rare vormen werden erbij gehaald. "nee ik deed laatst 7,8 en 9 reps met 12 kg met de armen ver naar buiten" enz enz enz. En beide geen benen, geen rug, geen schouders, en in feite ook nauwelijks biceps ook. Stumperds
quote:
Op woensdag 7 november 2007 21:04 schreef Teteteterek het volgende:[..]
bij mijn gym kan ik me er ook wel aan ergeren. Dan willen ze per se voor de spiegel en dan pakken ze de barbell van het squatrek en gaan ze een beetje curls lopen doen voor een half uur.

Terwijl er dan soms echt mensen staan te wachten om te squatten, en er nog genoeg andere barbells liggen. Maar ze begrijpen geloof ik ook niet helemaal de bedoeling van dat rek, ze trainen namelijk nooit hun benen.
Bladibla. Om de zoveel tijd komen deze verhalen terug in dit topic (net zoals airco-gezeik in de zomer).
quote:
Op donderdag 8 november 2007 10:05 schreef ivosnivo het volgende:[..]
Misschien omdat niemand hen dat duidelijk maakt? Je kunt er wel over klagen op een forum maar beter leg je hen uit wat je ervan denkt.
Precies! Helemaal mee eens!
quote:
Idd lekkere oefening! Zit momenteel ook in mijn schema. Zwaarte is wel erg afhankelijk van je ROM. Ik doe hem 3x10 14kg (beide armen tegelijk en ik probeer een goed grote ROM aan te houden).
quote:
Hardcore... Je bent wel lekker bezig de laatste tijd, niet?
quote:
Op zondag 11 november 2007 20:50 schreef DubzOne het volgende:Mijn schema is grofweg alsvolgt:
dag 1: Borst - Biceps
dag 2: Benen - Triceps
dag 3: Rug - Schouders
Op welke dag is het nu verstandig om de deadlift te pakken?! Laatste keer heb ik het op de derde (rug) dag gedaan, maar ik merkte toch nog wel een beetje dat mijn benen niet voldoende hersteld waren...
Kan iemand me uitleggen wat het voordeel is van een 3-daagse split t.o.v. een 2-daagse split?
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.