Je moet het zelf weten hoor maar toen ik deze post deed was het laatste bezoek van meneer/mevrouw slechts 2 minuten en enkele seconden geleden Had ik moeten copy-pasten, ik weet het. En dat terwijl ze een half uur daarvoor meldt dat ze uitlogt om met een doodzieke baby naar het ziekenhuis te gaan. Als de FA\'s nu aangeven dat het wel goed zit wordt je echt niet serieus genomen hoor. Die domme kut zat geoon lekker gniffelend te f5'en en kwam er te laat achter dat ze vergeten was om uit te loggen en Yvonne dekt nu de laffe aftocht omdat ze wel van relletjes in het algemeen houdt en van relletjes in OUD in het bijzonder.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je hebt in principe helemaal gelijk.
Maar als ik na die melding van de (F)A\'s mee krijg dat het wel goed zit, zelf ook gezien heb Floripas ook rond 22.00 in het crew-meet topic melding doet van een zieke baby (waarom zou ze dat doen als het puur om OUD te zieken zou zijn geweest), de enige reden tot twijfel de melding van Milagro is (die zich daarna ook niet meer heeft laten zien, en waarvan ik hoor dat er \'iets\' speelt tussen Milagro en Floripas)...
Dan houdt het voor mij op. Dan ga ik er vanuit dat \'men\' er goed naar gekeken heeft. Ik heb geen andere mogelijkheden tot verder onderzoek zelf...
Volgens mij worden de drama's hier gemaakt.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:52 schreef Re het volgende:
dan had je niet subtiel een nietszeggende post in een SC topic moeten plaatsen als je zo ongerust was... om er tig uur later via je side kick er alsnog een drama van te maken...
Je hebt het nog echt gedaan ook!quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:34 schreef yvonne het volgende:
OUD>>>BNW, hier past het beter.
Als de waarheid niet geloofd wordt gaan jullie maar lekker hier verder
Zei je nou W00t.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:43 schreef Maki-maki. het volgende:
Woot. Volgen!.
Schat, ik zal het je nog veel erger vertellen: ik heb helemaal uit eigen beweging Floripas gePM'd dat ik 't schandalig vond dat er zo doorgekeuteld werd in de SC. En dat ik daar een topic over wilde gaan openen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:59 schreef milagro het volgende:
ik moet pikkepas niet, klopt, doe ik ook niet moeilijk over en ga ik ook niet zelf via pm's bijval zoeken zoals pikkepas dat doet, ma
Dat vond ik ook wel wonderlijk onorigineel, ja.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:02 schreef Paramnesia het volgende:Goddamn en ik dacht dat wij ONZinners kinderachtig waren met verwensingen.
pikkepas
Foripik
![]()
Ben je nou en mannetje of een vrouwtje. De laatste toch.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:05 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat vond ik ook wel wonderlijk onorigineel, ja.
Verder heb ik volgens mij alles uitgelegd wat er uit te leggen valt.
Tuurlijk. Maar dat maakt mij blijkbaar toch niet "beter met baby's".quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:06 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ben je nou en mannetje of een vrouwtje. De laatste toch.![]()
uhu, maar wat een stelletje zeikende huisvrouwen bij OUD dan als ik het zo hoor. Dat je daar nog komt dan.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:10 schreef Floripas het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar dat maakt mij blijkbaar toch niet "beter met baby's".
En straks natuurlijk weer zeuren dat Floripas je een ban heeft aangenaaidquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:11 schreef milagro het volgende:
Dat gun ik je , hoor, Floripik, je modschap is je zo lief, en het laatste woord is toch altijd aan de mod, desnoods post je ervoor door het slotje heen, he , schat
Alsof er ooit iets bewezen kan worden...het heeft niets te maken met dat soort zaken, maar met een gevoel/intuïtie. Believers en non-believers dus. Dat jij toch nog moeite neemt om hier iets te bewijzen of uit te leggen, is mij dan ook niet duidelijk. Laat het gewoon maar zitten.quote:
*Bevestigt dit als vervent Opera gebruiker.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:18 schreef Floripas het volgende:
Oh ja, ik vergat nog één ding: uit de OP, online zijn terwijl ik er niet was. Had ik wel aan Gronk gestuurd. die was het ook opgelevallen.
Mijn Opera ververst zichzelf automatisch iedere twee minuten, tenzij ik een reactie aan het typen ben. Dat is een vrij standaard progje. En mijn computer zet zichzelf na een half uur of een uur of zo uit. Ik heb geen idee hoe lang ik daarna online "leek", maar toen ik hier vanmiddag kwam stond de computer uit, dus ik gok een uutje of zo.
Ik ga niet helemaal de computer afsluiten terwijl ik een berg aan spullen bij de voordeur heb, inclusief ziek wurm, omdat ik de ambulance hoor aankomen, sorry internetdetectives.
"Intuitie" is niks. Kun je me precies uitleggen waarom je denk dat het niet waar is?quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:22 schreef mane het volgende:
[..]
Alsof er ooit iets bewezen kan worden...het heeft niets te maken met dat soort zaken, maar met een gevoel/intuïtie. Believers en non-believers dus. Dat jij toch nog moeite neemt om hier iets te bewijzen of uit te leggen, is mij dan ook niet duidelijk. Laat het gewoon maar zitten..
Precies: Floripas moet wel een man zijn. Zelfs als ze in levende lijve op komt dagen, dan klopt het nog niet: dat is gewoon afgesproken werk. D'r gaat gewoon iemand *als* floripas naar zo'n meet. Floripas bestaat ook helemaal niet, die wordt collectief geghostwrite'd door 4 delftsche studenten.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:22 schreef mane het volgende:
[..]
Alsof er ooit iets bewezen kan worden...
Terechte keuze dat BNW dus.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:22 schreef mane het volgende:
[..]
Alsof er ooit iets bewezen kan worden...het heeft niets te maken met dat soort zaken, maar met een gevoel/intuïtie. Believers en non-believers dus. Dat jij toch nog moeite neemt om hier iets te bewijzen of uit te leggen, is mij dan ook niet duidelijk. Laat het gewoon maar zitten..
Yep, goed gezien.quote:
Ik vind het heel vreemd dat je tijdens je paniek doorging met posten in een ander topic: het lijkt nogal schizofreen, op z'n zachtst gezegd. Aan de ene kant doe je erg in de war/bang/paniekerig. En dan de manier waarop je bezig was in dat andere topic: ík kan me daar niets bij voorstellen. Ik had op dat moment mijn drie zussen tegelijk gebeld om om raad te vragen. Ook al was ik daarvoor aan het fokken geweest, zodra er iets met zo'n baby aan de hand is, had ik mijn laptop alleen nog gebruikt om een telefoonnummer op te zoeken ofzo. Toen ik vanmorgen je posts nalas, dacht ik direct: hallo, dit kan niet waar zijn. Tja, jij bent daar dan blijkbaar anders in hoor, dat kan, maar zoals gezegd: ík kan me er zeer weinig bij voorstellen. Je posts kwamen niet 'oprecht' over, maar dat is natuurlijk weird om te beweren over een aantal posts, vandaar dat ik het heb over intuïtie.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:23 schreef Floripas het volgende:
"Intuitie" is niks. Kun je me precies uitleggen waarom je denk dat het niet waar is?
Yep, BNW all over.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:39 schreef mane het volgende:
Dat gronk het topic in OUD opende, leek te duiden op een één-tweetje van jullie.
Tja, vertel mij niet dat jij nooit eens hebt gedacht als je iets las hier op het forum: hee, volgens mij is dit verhaal verzonnen.. Of: volgens mij is dit een kloon van die-en-die. Etc. etc.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:44 schreef gronk het volgende:
Yep, BNW all over.
De meest voordehand liggende plaats om een topic over manier van doen in de OUD-SC te openen is natuurlijk *niet* OUD. Nee, dat is FB, POL, of ONZ.
Ga d'r maar eens aanstaan: een klein broos machientje waarvan je niet weet hoe het precies stuk kan, en dat je nog nooit eerder hebt gezien. En dan een dokter die (terecht, bleek achteraf) zei dat ik het aan moest kijken, dat ik me te druk maakte.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:39 schreef mane het volgende:
[..]
Ik vind het heel vreemd dat je tijdens je paniek doorging met posten in een ander topic: het lijkt nogal schizofreen, op z'n zachtst gezegd. Aan de ene kant doe je erg in de war/bang/paniekerig. En dan de manier waarop je bezig was in dat andere topic: ík kan me daar niets bij voorstellen. Ik had op dat moment mijn drie zussen tegelijk gebeld om om raad te vragen. Ook al was ik daarvoor aan het fokken geweest, zodra er iets met zo'n baby aan de hand is, had ik mijn laptop alleen nog gebruikt om een telefoonnummer op te zoeken ofzo. Toen ik vanmorgen je posts nalas, dacht ik direct: hallo, dit kan niet waar zijn. Tja, jij bent daar dan blijkbaar anders in hoor, dat kan, maar zoals gezegd: ík kan me er zeer weinig bij voorstellen. Je posts kwamen niet 'oprecht' over, maar dat is natuurlijk weird om te beweren over een aantal posts, vandaar dat ik het heb over intuïtie.
Wat, "iets voor mij"? Ik kom nooit in OUD, ik ben mod, ik kom in C&H, NWS en POL, waarom zóu ik?quote:Daarnaast vind ik het ook iets voor jou om zoiets te bedenken als een soort 'testje' om te kijken hoe die vrouwen in OUD gaan reageren. Dat gronk het topic in OUD opende, leek te duiden op een één-tweetje van jullie.
crosspostquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:34 schreef yvonne het volgende:
OUD>>>BNW, hier past het beter.
Als de waarheid niet geloofd wordt gaan jullie maar lekker hier verder
Nee, joh, ik ben natuurlijk uit op de algehele vernietiging van het subfoum OUD, dat weet iederéén.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:46 schreef Falco het volgende:
Joh, het is Floripas maar.
#carequote:Op zondag 28 oktober 2007 19:03 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, joh, ik ben natuurlijk uit op de algehele vernietiging van het subfoum OUD, dat weet iederéén.![]()
Eén vraag: waarom zou ik?quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Ach schei nou toch uit met dat Calimero gedrag. Floripas is een zuigende tering user. En gisterenavond zou 'ze' wel even de oud moedertjes te kakken zetten dacht ze.
quote:
En dat over het ruggetje van een kleine baby. Als-ie over veertig jaar president is van Ierland dan geef ik hem een uitdraai van deze discussie mee, van: "Kijk, je was met twee maanden al controversieel!"quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:09 schreef Slarioux het volgende:
Volgens mij is dit meer een kutsmoes om allerlei oude relletjes en disgrunts naar boven te halen. Talk about sneu.
Ik ben precies zoals jij. Daarom zou ik mijn drie zussen gaan bellen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:58 schreef Floripas het volgende:
Misschien ben jij wel een of andere intuitieve supervrouw, een gaia eersteklas, maar ik niet.
Ik vind dat raar ja.quote:Ik ben gewoon een kinderloze dame die zich ineens ziet geconfronteerd met allerlei tegenstrijdigheden: een kindje dat er heel ziek uit ziet, en een dokter die zegt dat er niks aan de hand is, en een niet aansprekensmogelijke moeder. Ja, dan word ik heen en weer geslingerd tussen paniek en lacherigheid, is dat raar?
Ik ook niet. Jij vraagt aan mij waarom ik je verhaal niet kon geloven. Nu ben je gepikeerd over mijn antwoord. Ik ben alleen maar eerlijk over de indruk die jouw posts op mij maakte (op jouw aanvraag dus hé).quote:Ik wist niet dat er een universeel mijn-kind-is-ziek-internetscript was.![]()
Nee hoor, wat mij betreft is er niets mis en hoeft er ook niets getest te worden.quote:Wat, "iets voor mij"? Ik kom nooit in OUD, ik ben mod, ik kom in C&H, NWS en POL, waarom zóu ik?Is er soms iets mis met OUD dat iedereen denkt dat er getest moest worden?
Ach, al waren het 10 zeehondjes, het ging natuurlijk om jou. Als ik hetzelfde had gedaan was er echt geen drama van gekomen hoorquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
En dat over het ruggetje van een kleine baby. Als-ie over veertig jaar president is van Ierland dan geef ik hem een uitdraai van deze discussie mee, van: "Kijk, je was met twee maanden al controversieel!"
Als je het topic leest waar de post uitkomt zie je snel genoeg dat het geen grap is van Floripas.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:23 schreef Greys het volgende:
En die post van Boze_Appel, "doe een paniekpost in OUD!" (je zegt "het was zijn idee") zegt dus nu wel dat het eigenlijk gewoon een bedacht grapje was? Of was de paniek echt zo groot dat er klaarblijkelijk elders op het forum driftig om gelachen kon worden, gezien die smiley?
Ik kon dat topic niet zo snel vinden, was al aan het zoekenquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:27 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Als je het topic leest waar de post uitkomt zie je snel genoeg dat het geen grap is van Floripas.
Dat Boze_Appel er om kan lachen is toch alleen maar zijn kansloze reactie op het gebeuren?
Tja, volgens mij is dat precies dezelfde reden als zeker weten dat het niet waar is. Hetzij omdat je Floripas denkt te kennen (of gewoon kent), of omdat je haar gewoon "vertrouwt", of omdat je meer weet dankzij PM's, emails of iets anders.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kon dat topic niet zo snel vinden, was al aan het zoeken
En dat is dan zeker een kansloze reactie.
Maar wat ik me afvraag, de mensen die er zo stellig van uit gaan dat heel het gebeuren waar is (dit is dus niet om te trollen, gewoon een serieuze vraag)... hoe weten jullie dat dan zo stellig? Want dan kan heel het gebeuren zo de wereld uit zijn lijkt mij
Ah toe, vertel eens even wat jouw mening is.quote:
Dan zullen we dus nooit weten of het nou waar was of niet.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:34 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Tja, volgens mij is dat precies dezelfde reden als zeker weten dat het niet waar is. Hetzij omdat je Floripas denkt te kennen (of gewoon kent), of omdat je haar gewoon "vertrouwt", of omdat je meer weet dankzij PM's, emails of iets anders.
Omdat je een irrtante kutuser ben. Stond ook al in mijn crosspost hoor.quote:
I rest my case.quote:Ik ben nog nooit in OUD geweest.
Overigens zit Boze_Appel dan ook in het complot, want het was zijn idee:
[..]
Dat was niet mijn idee, en ook niet mijn daad. Waarom wrijf je het me toch steeds aan?quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:42 schreef Greys het volgende:
Vooral omdat daarna dat topic kwam om de OUD-users een veeg uit de pan te geven.
Dat is geen motief. Als je te lui bent om na te denken over een echt motief voor je samenzweringstheorie'tje moet je 'm ook maar niet posten.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Omdat je een irrtante kutuser ben.
Nogmaals, daarvoor moet je bij gronk zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja, want een babietje dat dood lag te gaan was niet belangrijk, maar mensen die in een slowchat NADAT Het antwoord al gegeven is verder gaan over koetjes en kalfjes. DAT is belangrijk....
quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat is geen motief. Als je te lui bent om na te denken over een echt motief voor je samenzweringstheorie'tje moet je 'm ook maar niet posten.
En Floripas maar roept 'Weten jullie wel hoe men elders op het forum over OUD denkt' en 'komt hier soms de slechte naam van OUD vandaan????'. Maar verder was het geen poging om OUD in een kwaad daglicht te zetten hoor!quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:57 schreef E.T. het volgende:
Wel frappant dat ik bijna geen enkele OUD-Kliek-user (whatever that may be) zie posten..
Maar het is wel 'het grote, enge en vooral boze en kliekerige OUD'![]()
Niks via de PM.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:59 schreef milagro het volgende:
grappig ook dat BE meteen afgaat op de achterderug roddels via pm "dat er iets zou spelen" tussen mij en die pikkepas en dat ik verder ook niets meer heb laten horen en dus enkel die pik dwars wilde zitten.
Sorry hoor, maar als niemand het verhaal in twijfel had getrokken en men niet en bloc in de FB was gaan huilen was er niks aan de hand geweest. Baby ziek, Floripas mee naar de dokter, baby niet ernstig ziek, klaar. Het is geen test, het was geen test, maar een deel van OUD staat er wel lelijk op. Een ander deel ook niet, hoor, ik heb ook medelevende en informatieve berichten gehad.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
En Floripas maar roept 'Weten jullie wel hoe men elders op het forum over OUD denkt' en 'komt hier soms de slechte naam van OUD vandaan????'. Maar verder was het geen poging om OUD in een kwaad daglicht te zetten hoor!![]()
Ik snap sowieso niet dat er aan getwijfeld wordt.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zullen we dus nooit weten of het nou waar was of niet.
Wat heeft Floripas met dat topic te maken dan? Ze heeft het toch niet geopend?quote:Gezien de manier waarop het ging allemaal, is het niet vreemd dat mensen erg aan het verhaal twijfelden of nog steeds doen. Ik twijfel ook nog steeds heel sterk. Vooral omdat daarna dat topic kwam om de OUD-users een veeg uit de pan te geven. Lekker belangrijk zeg, als er zulke heftige zaken aan de gang zijn!![]()
Het is wel wat erger dan "ze liggen overhoop" en voor zover ik weet zijn de pogingen van Floripas om eea te lijmen wat groter geweest dan die van milagro. Om maar niet te beginnen over de persoon die de hele ruzie tussen die twee begon; milagro. Dan vind ik het persoonlijk niet zo heel gek dat Floripas het voordeel van de twijfel krijgt. Correct me if I'm wrong hoor.quote:Wat ik wel erg jammer vond was dat er klaarblijkelijk van achter de schermen is geroepen tegen BE "Ja joh, maar Milagro en Floripas liggen wel vaker overhoop". En dat daarom Milagro wel ongelijk zou hebben en Floripas gelijk. Maar dat had hier natuurlijk helemaal niets mee te maken en dat had er dan ook niet bijgetrokken moeten worden i.m.o.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:05 schreef Floripas het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als niemand het verhaal in twijfel had getrokken en men niet en bloc in de FB was gaan huilen was er niks aan de hand geweest. Baby ziek, Floripas mee naar de dokter, baby niet ernstig ziek, klaar. Het is geen test, het was geen test, maar een deel van OUD staat er wel lelijk op. Een ander deel ook niet, hoor, ik heb ook medelevende en informatieve berichten gehad.
Men ging 'huilen' in de FB omdat er een veeg-uit-de-pan topic over werd geopend door Gronk. Niet door jou inderdaad, maar je hebt er ook nergens afstand van genomen ofzo, snap je?quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:05 schreef Floripas het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als niemand het verhaal in twijfel had getrokken en men niet en bloc in de FB was gaan huilen was er niks aan de hand geweest. Baby ziek, Floripas mee naar de dokter, baby niet ernstig ziek, klaar. Het is geen test, het was geen test, maar een deel van OUD staat er wel lelijk op. Een ander deel ook niet, hoor, ik heb ook medelevende en informatieve berichten gehad.
Kijk even naar de posttijden.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:13 schreef Greys het volgende:
En tegelijkertijd zat je in een ander topic te kletsen. Je kunt toch op zijn minst wel even toegeven dat dat er vreemd uit zag? Zeker voor OUD-moeders?
quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Men ging 'huilen' in de FB omdat er een veeg-uit-de-pan topic over werd geopend door Gronk. Niet door jou inderdaad, maar je hebt er ook nergens afstand van genomen ofzo, snap je?
quote:Dan is het op zich toch niet zo gek dat er mensen daar beledigd door zijn
Dus toen je op stel en sprong naar je vriendin moest om op te passen heb je ook je PC nog even meegesleept? Nou knap hoor. Ik ben razend benieuwd of je het voor elkaar hebt gekregen om ook je IP-adres mee te zeulen naar die vriendin waar je ging oppassen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:18 schreef Floripas het volgende:
Oh ja, ik vergat nog één ding: uit de OP, online zijn terwijl ik er niet was. Had ik wel aan Gronk gestuurd. die was het ook opgelevallen.
Mijn Opera ververst zichzelf automatisch iedere twee minuten, tenzij ik een reactie aan het typen ben. Dat is een vrij standaard progje. En mijn computer zet zichzelf na een half uur of een uur of zo uit. Ik heb geen idee hoe lang ik daarna online "leek", maar toen ik hier vanmiddag kwam stond de computer uit, dus ik gok een uutje of zo.
Ik ga niet helemaal de computer afsluiten terwijl ik een berg aan spullen bij de voordeur heb, inclusief ziek wurm, omdat ik de ambulance hoor aankomen, sorry internetdetectives.
Dat vind ik wel heel vergezocht, om Floripas zo te behandelen omdat ze geen afstand neemt van een topic van een ander.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Men ging 'huilen' in de FB omdat er een veeg-uit-de-pan topic over werd geopend door Gronk. Niet door jou inderdaad, maar je hebt er ook nergens afstand van genomen ofzo, snap je?
Dat is toch lekker hun probleem? Zij vinden het er vreemd uitzien, dus Floripas moet dat toegeven?quote:Dan is het op zich toch niet zo gek dat er mensen daar beledigd door zijn (en het topic ging nou eenmaal over jou en jouw verhaal) en dat er dan verder over doorgegaan wordt? het was niet even 'baby ziek, baby naar de dokter, niets aan de hand, klaar'. Je postte dat de baby aan het opzwellen was en dat het er superernstig uit zagEn tegelijkertijd zat je in een ander topic te kletsen. Je kunt toch op zijn minst wel even toegeven dat dat er vreemd uit zag? Zeker voor OUD-moeders?
Wauw, jij kan in de logboeken kijken?quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:24 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dus toen je op stel en sprong naar je vriendin moest om op te passen heb je ook je je PC nog even meegesleept? Nou knap hoor. Ik ben razend benieuwd of je het voor elkaar hebt gekregen om ook je IP-adres mee te zeulen naar die vriendin waar je ging oppassen.
Nee, absoluut niet. Zeg ik dat?quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:25 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Wauw, jij kan in de logboeken kijken?
Nee... wel voor d'r posts in dat topic.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:23 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Moet ze datZe is toch niet verantwoordelijk voor het maken van een topic door iemand anders
[..]
Wat? Ik was gewoon thuis. Ik overwoog nog om nog een keer naar haar huis te gaan om zijn spullen te halen, maar dat heb ik niet gedaan.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:24 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dus toen je op stel en sprong naar je vriendin moest om op te passen heb je ook je PC nog even meegesleept? Nou knap hoor. Ik ben razend benieuwd of je het voor elkaar hebt gekregen om ook je IP-adres mee te zeulen naar die vriendin waar je ging oppassen.
Nee idd, je vroeg het je slechts af. Is het zo raar dan dat daar ook internet is? Ik weet niet eens of het hele verhaal wel waar is zoals we het er nu over hebben, volgens mij heeft Floripas het allemaal al netjes uitgelegd, en dat ga ik niet allemaal zitten verzamelen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:25 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Zeg ik dat?
Vertel eens wat er zo beledigend is aan die postst dat jij meent te moeten constateren dat ik wel dood zal gaan aan mijn eigen vervelendheid, ofzoiets?quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee... wel voor d'r posts in dat topic.
Ach, kom op Swets.... dit is gewoon een aanleiding. De diepere oorzaak voor deze discussie ligt heel ergens anders. Het is niet de eerste keer dat dit ter sprake komt.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee... wel voor d'r posts in dat topic.
POL?quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:47 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Ik weet in ieder geval in welk subforum ik nóóit zal komen als ik ooit kinderen krijg.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:55 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nogmaals, daarvoor moet je bij gronk zijn.
LE-ZEN!quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:00 schreef Gunner het volgende:
Samenvatting? Begrijp er geen snars van.
Je was toch bekend met Ockham's razor geloof ik?quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Vertel eens wat er zo beledigend is aan die postst dat jij meent te moeten constateren dat ik wel dood zal gaan aan mijn eigen vervelendheid, ofzoiets?
Nee, jullie hebben uitgebreid laten zien dat jullie dat zelf veel beter kunnen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
En Floripas maar roept 'Weten jullie wel hoe men elders op het forum over OUD denkt' en 'komt hier soms de slechte naam van OUD vandaan????'. Maar verder was het geen poging om OUD in een kwaad daglicht te zetten hoor!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |