"Intuitie" is niks. Kun je me precies uitleggen waarom je denk dat het niet waar is?quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:22 schreef mane het volgende:
[..]
Alsof er ooit iets bewezen kan worden...het heeft niets te maken met dat soort zaken, maar met een gevoel/intuïtie. Believers en non-believers dus. Dat jij toch nog moeite neemt om hier iets te bewijzen of uit te leggen, is mij dan ook niet duidelijk. Laat het gewoon maar zitten..
Precies: Floripas moet wel een man zijn. Zelfs als ze in levende lijve op komt dagen, dan klopt het nog niet: dat is gewoon afgesproken werk. D'r gaat gewoon iemand *als* floripas naar zo'n meet. Floripas bestaat ook helemaal niet, die wordt collectief geghostwrite'd door 4 delftsche studenten.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:22 schreef mane het volgende:
[..]
Alsof er ooit iets bewezen kan worden...
Terechte keuze dat BNW dus.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:22 schreef mane het volgende:
[..]
Alsof er ooit iets bewezen kan worden...het heeft niets te maken met dat soort zaken, maar met een gevoel/intuïtie. Believers en non-believers dus. Dat jij toch nog moeite neemt om hier iets te bewijzen of uit te leggen, is mij dan ook niet duidelijk. Laat het gewoon maar zitten..
Yep, goed gezien.quote:
Ik vind het heel vreemd dat je tijdens je paniek doorging met posten in een ander topic: het lijkt nogal schizofreen, op z'n zachtst gezegd. Aan de ene kant doe je erg in de war/bang/paniekerig. En dan de manier waarop je bezig was in dat andere topic: ík kan me daar niets bij voorstellen. Ik had op dat moment mijn drie zussen tegelijk gebeld om om raad te vragen. Ook al was ik daarvoor aan het fokken geweest, zodra er iets met zo'n baby aan de hand is, had ik mijn laptop alleen nog gebruikt om een telefoonnummer op te zoeken ofzo. Toen ik vanmorgen je posts nalas, dacht ik direct: hallo, dit kan niet waar zijn. Tja, jij bent daar dan blijkbaar anders in hoor, dat kan, maar zoals gezegd: ík kan me er zeer weinig bij voorstellen. Je posts kwamen niet 'oprecht' over, maar dat is natuurlijk weird om te beweren over een aantal posts, vandaar dat ik het heb over intuïtie.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:23 schreef Floripas het volgende:
"Intuitie" is niks. Kun je me precies uitleggen waarom je denk dat het niet waar is?
Yep, BNW all over.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:39 schreef mane het volgende:
Dat gronk het topic in OUD opende, leek te duiden op een één-tweetje van jullie.
Tja, vertel mij niet dat jij nooit eens hebt gedacht als je iets las hier op het forum: hee, volgens mij is dit verhaal verzonnen.. Of: volgens mij is dit een kloon van die-en-die. Etc. etc.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:44 schreef gronk het volgende:
Yep, BNW all over.
De meest voordehand liggende plaats om een topic over manier van doen in de OUD-SC te openen is natuurlijk *niet* OUD. Nee, dat is FB, POL, of ONZ.
Ga d'r maar eens aanstaan: een klein broos machientje waarvan je niet weet hoe het precies stuk kan, en dat je nog nooit eerder hebt gezien. En dan een dokter die (terecht, bleek achteraf) zei dat ik het aan moest kijken, dat ik me te druk maakte.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:39 schreef mane het volgende:
[..]
Ik vind het heel vreemd dat je tijdens je paniek doorging met posten in een ander topic: het lijkt nogal schizofreen, op z'n zachtst gezegd. Aan de ene kant doe je erg in de war/bang/paniekerig. En dan de manier waarop je bezig was in dat andere topic: ík kan me daar niets bij voorstellen. Ik had op dat moment mijn drie zussen tegelijk gebeld om om raad te vragen. Ook al was ik daarvoor aan het fokken geweest, zodra er iets met zo'n baby aan de hand is, had ik mijn laptop alleen nog gebruikt om een telefoonnummer op te zoeken ofzo. Toen ik vanmorgen je posts nalas, dacht ik direct: hallo, dit kan niet waar zijn. Tja, jij bent daar dan blijkbaar anders in hoor, dat kan, maar zoals gezegd: ík kan me er zeer weinig bij voorstellen. Je posts kwamen niet 'oprecht' over, maar dat is natuurlijk weird om te beweren over een aantal posts, vandaar dat ik het heb over intuïtie.
Wat, "iets voor mij"? Ik kom nooit in OUD, ik ben mod, ik kom in C&H, NWS en POL, waarom zóu ik?quote:Daarnaast vind ik het ook iets voor jou om zoiets te bedenken als een soort 'testje' om te kijken hoe die vrouwen in OUD gaan reageren. Dat gronk het topic in OUD opende, leek te duiden op een één-tweetje van jullie.
crosspostquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:34 schreef yvonne het volgende:
OUD>>>BNW, hier past het beter.
Als de waarheid niet geloofd wordt gaan jullie maar lekker hier verder
Nee, joh, ik ben natuurlijk uit op de algehele vernietiging van het subfoum OUD, dat weet iederéén.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:46 schreef Falco het volgende:
Joh, het is Floripas maar.
#carequote:Op zondag 28 oktober 2007 19:03 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, joh, ik ben natuurlijk uit op de algehele vernietiging van het subfoum OUD, dat weet iederéén.![]()
Eén vraag: waarom zou ik?quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Ach schei nou toch uit met dat Calimero gedrag. Floripas is een zuigende tering user. En gisterenavond zou 'ze' wel even de oud moedertjes te kakken zetten dacht ze.
quote:
En dat over het ruggetje van een kleine baby. Als-ie over veertig jaar president is van Ierland dan geef ik hem een uitdraai van deze discussie mee, van: "Kijk, je was met twee maanden al controversieel!"quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:09 schreef Slarioux het volgende:
Volgens mij is dit meer een kutsmoes om allerlei oude relletjes en disgrunts naar boven te halen. Talk about sneu.
Ik ben precies zoals jij. Daarom zou ik mijn drie zussen gaan bellen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:58 schreef Floripas het volgende:
Misschien ben jij wel een of andere intuitieve supervrouw, een gaia eersteklas, maar ik niet.
Ik vind dat raar ja.quote:Ik ben gewoon een kinderloze dame die zich ineens ziet geconfronteerd met allerlei tegenstrijdigheden: een kindje dat er heel ziek uit ziet, en een dokter die zegt dat er niks aan de hand is, en een niet aansprekensmogelijke moeder. Ja, dan word ik heen en weer geslingerd tussen paniek en lacherigheid, is dat raar?
Ik ook niet. Jij vraagt aan mij waarom ik je verhaal niet kon geloven. Nu ben je gepikeerd over mijn antwoord. Ik ben alleen maar eerlijk over de indruk die jouw posts op mij maakte (op jouw aanvraag dus hé).quote:Ik wist niet dat er een universeel mijn-kind-is-ziek-internetscript was.![]()
Nee hoor, wat mij betreft is er niets mis en hoeft er ook niets getest te worden.quote:Wat, "iets voor mij"? Ik kom nooit in OUD, ik ben mod, ik kom in C&H, NWS en POL, waarom zóu ik?Is er soms iets mis met OUD dat iedereen denkt dat er getest moest worden?
Ach, al waren het 10 zeehondjes, het ging natuurlijk om jou. Als ik hetzelfde had gedaan was er echt geen drama van gekomen hoorquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
En dat over het ruggetje van een kleine baby. Als-ie over veertig jaar president is van Ierland dan geef ik hem een uitdraai van deze discussie mee, van: "Kijk, je was met twee maanden al controversieel!"
Als je het topic leest waar de post uitkomt zie je snel genoeg dat het geen grap is van Floripas.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:23 schreef Greys het volgende:
En die post van Boze_Appel, "doe een paniekpost in OUD!" (je zegt "het was zijn idee") zegt dus nu wel dat het eigenlijk gewoon een bedacht grapje was? Of was de paniek echt zo groot dat er klaarblijkelijk elders op het forum driftig om gelachen kon worden, gezien die smiley?
Ik kon dat topic niet zo snel vinden, was al aan het zoekenquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:27 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Als je het topic leest waar de post uitkomt zie je snel genoeg dat het geen grap is van Floripas.
Dat Boze_Appel er om kan lachen is toch alleen maar zijn kansloze reactie op het gebeuren?
Tja, volgens mij is dat precies dezelfde reden als zeker weten dat het niet waar is. Hetzij omdat je Floripas denkt te kennen (of gewoon kent), of omdat je haar gewoon "vertrouwt", of omdat je meer weet dankzij PM's, emails of iets anders.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kon dat topic niet zo snel vinden, was al aan het zoeken
En dat is dan zeker een kansloze reactie.
Maar wat ik me afvraag, de mensen die er zo stellig van uit gaan dat heel het gebeuren waar is (dit is dus niet om te trollen, gewoon een serieuze vraag)... hoe weten jullie dat dan zo stellig? Want dan kan heel het gebeuren zo de wereld uit zijn lijkt mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |