abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 oktober 2007 @ 18:23:55 #26
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54227998
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 18:22 schreef mane het volgende:

[..]

Alsof er ooit iets bewezen kan worden...het heeft niets te maken met dat soort zaken, maar met een gevoel/intuïtie. Believers en non-believers dus. Dat jij toch nog moeite neemt om hier iets te bewijzen of uit te leggen, is mij dan ook niet duidelijk. Laat het gewoon maar zitten. .
"Intuitie" is niks. Kun je me precies uitleggen waarom je denk dat het niet waar is?
  zondag 28 oktober 2007 @ 18:24:48 #27
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54228018
quote:

[..]

Alsof er ooit iets bewezen kan worden...
Precies: Floripas moet wel een man zijn. Zelfs als ze in levende lijve op komt dagen, dan klopt het nog niet: dat is gewoon afgesproken werk. D'r gaat gewoon iemand *als* floripas naar zo'n meet. Floripas bestaat ook helemaal niet, die wordt collectief geghostwrite'd door 4 delftsche studenten.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  Admin zondag 28 oktober 2007 @ 18:25:52 #28
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_54228044
quote:

[..]

Alsof er ooit iets bewezen kan worden...het heeft niets te maken met dat soort zaken, maar met een gevoel/intuïtie. Believers en non-believers dus. Dat jij toch nog moeite neemt om hier iets te bewijzen of uit te leggen, is mij dan ook niet duidelijk. Laat het gewoon maar zitten. .
Terechte keuze dat BNW dus.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 28 oktober 2007 @ 18:29:47 #29
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54228124
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 18:25 schreef yvonne het volgende:

[..]

Terechte keuze dat BNW dus.
Yep, goed gezien.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  zondag 28 oktober 2007 @ 18:36:48 #30
2651 svann
night-hawk
pi_54228241
Ja, die proporties begon het wel te krijgen.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_54228293
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 18:23 schreef Floripas het volgende:

"Intuitie" is niks. Kun je me precies uitleggen waarom je denk dat het niet waar is?
Ik vind het heel vreemd dat je tijdens je paniek doorging met posten in een ander topic: het lijkt nogal schizofreen, op z'n zachtst gezegd. Aan de ene kant doe je erg in de war/bang/paniekerig. En dan de manier waarop je bezig was in dat andere topic: ík kan me daar niets bij voorstellen. Ik had op dat moment mijn drie zussen tegelijk gebeld om om raad te vragen. Ook al was ik daarvoor aan het fokken geweest, zodra er iets met zo'n baby aan de hand is, had ik mijn laptop alleen nog gebruikt om een telefoonnummer op te zoeken ofzo. Toen ik vanmorgen je posts nalas, dacht ik direct: hallo, dit kan niet waar zijn. Tja, jij bent daar dan blijkbaar anders in hoor, dat kan, maar zoals gezegd: ík kan me er zeer weinig bij voorstellen. Je posts kwamen niet 'oprecht' over, maar dat is natuurlijk weird om te beweren over een aantal posts, vandaar dat ik het heb over intuïtie.

Daarnaast vind ik het ook iets voor jou om zoiets te bedenken als een soort 'testje' om te kijken hoe die vrouwen in OUD gaan reageren. Dat gronk het topic in OUD opende, leek te duiden op een één-tweetje van jullie.
The real is always way ahead of what we can imagine.
  zondag 28 oktober 2007 @ 18:44:36 #32
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54228400
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 18:39 schreef mane het volgende:
Dat gronk het topic in OUD opende, leek te duiden op een één-tweetje van jullie.
Yep, BNW all over.

De meest voordehand liggende plaats om een topic over manier van doen in de OUD-SC te openen is natuurlijk *niet* OUD. Nee, dat is FB, POL, of ONZ.
  zondag 28 oktober 2007 @ 18:46:09 #33
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_54228424
Joh, het is Floripas maar.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_54228523
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 18:44 schreef gronk het volgende:

Yep, BNW all over.

De meest voordehand liggende plaats om een topic over manier van doen in de OUD-SC te openen is natuurlijk *niet* OUD. Nee, dat is FB, POL, of ONZ.
Tja, vertel mij niet dat jij nooit eens hebt gedacht als je iets las hier op het forum: hee, volgens mij is dit verhaal verzonnen.. Of: volgens mij is dit een kloon van die-en-die. Etc. etc.
  zondag 28 oktober 2007 @ 18:58:18 #35
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54228651
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 18:39 schreef mane het volgende:

[..]

Ik vind het heel vreemd dat je tijdens je paniek doorging met posten in een ander topic: het lijkt nogal schizofreen, op z'n zachtst gezegd. Aan de ene kant doe je erg in de war/bang/paniekerig. En dan de manier waarop je bezig was in dat andere topic: ík kan me daar niets bij voorstellen. Ik had op dat moment mijn drie zussen tegelijk gebeld om om raad te vragen. Ook al was ik daarvoor aan het fokken geweest, zodra er iets met zo'n baby aan de hand is, had ik mijn laptop alleen nog gebruikt om een telefoonnummer op te zoeken ofzo. Toen ik vanmorgen je posts nalas, dacht ik direct: hallo, dit kan niet waar zijn. Tja, jij bent daar dan blijkbaar anders in hoor, dat kan, maar zoals gezegd: ík kan me er zeer weinig bij voorstellen. Je posts kwamen niet 'oprecht' over, maar dat is natuurlijk weird om te beweren over een aantal posts, vandaar dat ik het heb over intuïtie.
Ga d'r maar eens aanstaan: een klein broos machientje waarvan je niet weet hoe het precies stuk kan, en dat je nog nooit eerder hebt gezien. En dan een dokter die (terecht, bleek achteraf) zei dat ik het aan moest kijken, dat ik me te druk maakte.
Misschien ben jij wel een of andere intuitieve supervrouw, een gaia eersteklas, maar ik niet. Ik ben gewoon een kinderloze dame die zich ineens ziet geconfronteerd met allerlei tegenstrijdigheden: een kindje dat er heel ziek uit ziet, en een dokter die zegt dat er niks aan de hand is, en een niet aansprekensmogelijke moeder. Ja, dan word ik heen en weer geslingerd tussen paniek en lacherigheid, is dat raar?

Ik wist niet dat er een universeel mijn-kind-is-ziek-internetscript was.
quote:
Daarnaast vind ik het ook iets voor jou om zoiets te bedenken als een soort 'testje' om te kijken hoe die vrouwen in OUD gaan reageren. Dat gronk het topic in OUD opende, leek te duiden op een één-tweetje van jullie.
Wat, "iets voor mij"? Ik kom nooit in OUD, ik ben mod, ik kom in C&H, NWS en POL, waarom zóu ik?
Is er soms iets mis met OUD dat iedereen denkt dat er getest moest worden?
  zondag 28 oktober 2007 @ 19:01:20 #36
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54228720
Kijk, een troll! je komt voorbij het blauwe streepje!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 oktober 2007 @ 19:02:16 #37
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_54228742
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 17:34 schreef yvonne het volgende:
OUD>>>BNW, hier past het beter.
Als de waarheid niet geloofd wordt gaan jullie maar lekker hier verder
crosspost

Ach schei nou toch uit met dat Calimero gedrag. Floripas is een zuigende tering user. En gisterenavond zou 'ze' wel even de oud moedertjes te kakken zetten dacht ze. Even d'r speerdragertje Gronk inseinen en vervolgens een beetje gaan schoppen.

Niet weten wat je bij koorts moet doen als je zo belezen bent als 'zij', flikker toch op. Zes minuten later is de baby volkomen apatisch en 'opgezwollen'. Nog een minuut later post ze de frummel maar met rust te laten. De moeder is met een acute blindedarm ontsteking opgenomen in het ziekenhuis en is binnen 12 uur na de operatie alweer thuis en de baby had slechts een griepje.

Het is godverdomme zo bloody obvious dat het een fake topic is dat je pogingen om hier recht te lullen wat krom is om te janken is. Als ik modje was van oud had ik moord en brand geschreeuwd achter de schermen, want BE heeft over 1 ding gelijk.... Met alle fake zwangerschappen, fake miskramen is er nu met een fake doodzieke baby wel een dieptepunt bereikt. Nieuwe mensen zullen nu zeker niet meer serieus genomen worden.

Maar he..., Dudderinnetjes doel is in ieder geval bereikt dan. Een nog geslotener groep ouders waar ze af en toe grappige one liners kan neerpleuren om vervolgens zonder op enig inhoudelijk argument op te tiefen. Waarom sluiten jullie de zooi niet gewoon.
  zondag 28 oktober 2007 @ 19:03:47 #38
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54228771
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 18:46 schreef Falco het volgende:
Joh, het is Floripas maar.
Nee, joh, ik ben natuurlijk uit op de algehele vernietiging van het subfoum OUD, dat weet iederéén.
  zondag 28 oktober 2007 @ 19:06:07 #39
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_54228815
Het is zondagavond
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 28 oktober 2007 @ 19:06:48 #40
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_54228827
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 19:03 schreef Floripas het volgende:

[..]

Nee, joh, ik ben natuurlijk uit op de algehele vernietiging van het subfoum OUD, dat weet iederéén.
#care
pi_54228834
.
I´m back.
  zondag 28 oktober 2007 @ 19:08:19 #42
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54228852
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 19:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Ach schei nou toch uit met dat Calimero gedrag. Floripas is een zuigende tering user. En gisterenavond zou 'ze' wel even de oud moedertjes te kakken zetten dacht ze.
Eén vraag: waarom zou ik?
Ik ben nog nooit in OUD geweest.
Overigens zit Boze_Appel dan ook in het complot, want het was zijn idee:
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 21:03 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Doe een paniekpost in oud.
  zondag 28 oktober 2007 @ 19:09:30 #43
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_54228873
Volgens mij is dit meer een kutsmoes om allerlei oude relletjes en disgrunts naar boven te halen. Talk about sneu .
  zondag 28 oktober 2007 @ 19:14:32 #44
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54228955
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 19:09 schreef Slarioux het volgende:
Volgens mij is dit meer een kutsmoes om allerlei oude relletjes en disgrunts naar boven te halen. Talk about sneu .
En dat over het ruggetje van een kleine baby. Als-ie over veertig jaar president is van Ierland dan geef ik hem een uitdraai van deze discussie mee, van: "Kijk, je was met twee maanden al controversieel!"
pi_54229014
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 18:58 schreef Floripas het volgende:

Misschien ben jij wel een of andere intuitieve supervrouw, een gaia eersteklas, maar ik niet.
Ik ben precies zoals jij. Daarom zou ik mijn drie zussen gaan bellen. . Dat ik mezelf een intuïtieve supervrouw zou vinden, kun je toch echt niet uit mijn post afleiden.
quote:
Ik ben gewoon een kinderloze dame die zich ineens ziet geconfronteerd met allerlei tegenstrijdigheden: een kindje dat er heel ziek uit ziet, en een dokter die zegt dat er niks aan de hand is, en een niet aansprekensmogelijke moeder. Ja, dan word ik heen en weer geslingerd tussen paniek en lacherigheid, is dat raar?
Ik vind dat raar ja.
quote:
Ik wist niet dat er een universeel mijn-kind-is-ziek-internetscript was.
Ik ook niet. Jij vraagt aan mij waarom ik je verhaal niet kon geloven. Nu ben je gepikeerd over mijn antwoord. Ik ben alleen maar eerlijk over de indruk die jouw posts op mij maakte (op jouw aanvraag dus hé).
quote:
Wat, "iets voor mij"? Ik kom nooit in OUD, ik ben mod, ik kom in C&H, NWS en POL, waarom zóu ik?Is er soms iets mis met OUD dat iedereen denkt dat er getest moest worden?
Nee hoor, wat mij betreft is er niets mis en hoeft er ook niets getest te worden. .
  zondag 28 oktober 2007 @ 19:23:35 #46
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_54229136
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 19:14 schreef Floripas het volgende:

[..]

En dat over het ruggetje van een kleine baby. Als-ie over veertig jaar president is van Ierland dan geef ik hem een uitdraai van deze discussie mee, van: "Kijk, je was met twee maanden al controversieel!"
Ach, al waren het 10 zeehondjes, het ging natuurlijk om jou. Als ik hetzelfde had gedaan was er echt geen drama van gekomen hoor .
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 oktober 2007 @ 19:23:40 #47
163650 Greys
pi_54229137
En die post van Boze_Appel, "doe een paniekpost in OUD! " (je zegt "het was zijn idee") zegt dus nu wel dat het eigenlijk gewoon een bedacht grapje was? Of was de paniek echt zo groot dat er klaarblijkelijk elders op het forum driftig om gelachen kon worden, gezien die smiley?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 28 oktober 2007 @ 19:27:18 #48
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_54229192
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 19:23 schreef Greys het volgende:
En die post van Boze_Appel, "doe een paniekpost in OUD! " (je zegt "het was zijn idee") zegt dus nu wel dat het eigenlijk gewoon een bedacht grapje was? Of was de paniek echt zo groot dat er klaarblijkelijk elders op het forum driftig om gelachen kon worden, gezien die smiley?
Als je het topic leest waar de post uitkomt zie je snel genoeg dat het geen grap is van Floripas.

Dat Boze_Appel er om kan lachen is toch alleen maar zijn kansloze reactie op het gebeuren?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 oktober 2007 @ 19:31:26 #49
163650 Greys
pi_54229259
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 19:27 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Als je het topic leest waar de post uitkomt zie je snel genoeg dat het geen grap is van Floripas.

Dat Boze_Appel er om kan lachen is toch alleen maar zijn kansloze reactie op het gebeuren?
Ik kon dat topic niet zo snel vinden, was al aan het zoeken
En dat is dan zeker een kansloze reactie.

Maar wat ik me afvraag, de mensen die er zo stellig van uit gaan dat heel het gebeuren waar is (dit is dus niet om te trollen, gewoon een serieuze vraag)... hoe weten jullie dat dan zo stellig? Want dan kan heel het gebeuren zo de wereld uit zijn lijkt mij.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 28 oktober 2007 @ 19:34:10 #50
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_54229311
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 19:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik kon dat topic niet zo snel vinden, was al aan het zoeken
En dat is dan zeker een kansloze reactie.

Maar wat ik me afvraag, de mensen die er zo stellig van uit gaan dat heel het gebeuren waar is (dit is dus niet om te trollen, gewoon een serieuze vraag)... hoe weten jullie dat dan zo stellig? Want dan kan heel het gebeuren zo de wereld uit zijn lijkt mij
Tja, volgens mij is dat precies dezelfde reden als zeker weten dat het niet waar is. Hetzij omdat je Floripas denkt te kennen (of gewoon kent), of omdat je haar gewoon "vertrouwt", of omdat je meer weet dankzij PM's, emails of iets anders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')