Ikke, ikke en de rest kan stikke.........quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:12 schreef riri het volgende:
die dennix....wat een oen...moet je kijken hoe hij met die tapas koks omgaat....laat die mensen gewoon over aan de rest van de bewoners....die kluns weet gewoon niet hoe je met mensen om hoort te gaan
hij heeft niet veel van zijn opvoeding opgestoken inderdaadquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:12 schreef riri het volgende:
die dennix....wat een oen...moet je kijken hoe hij met die tapas koks omgaat....laat die mensen gewoon over aan de rest van de bewoners....die kluns weet gewoon niet hoe je met mensen om hoort te gaan
kom op het kind is keihard aan het werkquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:14 schreef Dark het volgende:
[..]
Ikke, ikke en de rest kan stikke.........
What's the use ? Ze kunnen net zo goed een stukje van vorige week nemen, of die week daarvoor ....quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:18 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
kom op het kind is keihard aan het werk
tv maken
zal wel van febo af komenquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:16 schreef Dark het volgende:
Wie heeft dat tapasgebeuren besteld?
Heeft Dennis dat zelf gedaan?
D zelf, op aanraden van N.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:16 schreef Dark het volgende:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:19 schreef beequeen het volgende:
De kok vroeg : Waar is D?
Huub: Misschien is hij dood zoniet dan is N hem aan het pijpen. Heb je iets bij je van Gucci of Chanel, dan kun je aansluiten in de rij.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:19 schreef beequeen het volgende:
De kok vroeg : Waar is D?
Huub: Misschien is hij dood zoniet dan is N hem aan het pijpen. Heb je iets bij je van Gucci of Chanel, dan kun je aansluiten in de rij.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:32 schreef beequeen het volgende:
De kok zegt tegen D dat er nog wat vaat voor hem staat.....hij lacht schaapachtig.
Tegen N zegt hij dat hij het gezellig vindt dat ze heeft meegegeten. NOT dus.
Ze neemt nu een minihapje.
ja...op advies van nadia dacht ik...dus het kwam nog niet eens in hem zelf opquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:16 schreef Dark het volgende:
Die is naar het Hokjequote:Op zondag 28 oktober 2007 17:41 schreef misslady83 het volgende:
Waar is lieke
nix zegt nixquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:42 schreef Nomrc2 het volgende:
nix neemt weer leuk deel aan de tafel conversatie
quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:44 schreef Scandalous het volgende:
Dat boek voor Dennis! De kunst van het nietsdoen![]()
Als het echt de nieuwe gastspeler is weten we genoeg.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:47 schreef arneaux het volgende:
Dennis trekt tijdens het zingen altijd zon hoofd alsof er een drol niet helemaal uitwil komen.
Aan de toonhoogte te horen: of er iets klem zit.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:47 schreef arneaux het volgende:
Dennis trekt tijdens het zingen altijd zon hoofd alsof er een drol niet helemaal uitwil komen.
Als iemand tegen mij zou zeggen dat ik een geil wijf ben kon diegene dus een dreun verwachten en zou ik in ieder geval niet trots beamen dat ik ongelofelijk geil ben.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:53 schreef beequeen het volgende:
Asokok zegt dat N een geil wijf is.
N: Ik ben ook ongelofelijk geil.
Dat is wrs het enige criterium geweest voor het hokje.
Uit z'n mond?quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:47 schreef arneaux het volgende:
quote:
Dat bedoel ik dus. De screening laat heel veel te wensen over.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:58 schreef Verida het volgende:
Wat een waanzin, waar halen ze deze personen toch vandaan?
het is steeds hetzelfde riool waar ze die gasten opvissen. Normale mensen haken er allemaal af.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. De screening laat heel veel te wensen over.![]()
En in House ook.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]Dat kan, hebben ze in Southpark laten zien
quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:04 schreef farscapevr6 het volgende:
begreep ik nu dat ze vanavond weer film gingen kijken?
Zal best kunnen de uitzendingen zitten voorlopig wel weer vol na gisteren.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:04 schreef farscapevr6 het volgende:
begreep ik nu dat ze vanavond weer film gingen kijken?
Helemaal gelijk. Dat denk ik dus ook iedere keer als ik hem zie.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:47 schreef arneaux het volgende:
ja, hij danst wel heel eng met z'n kont zo.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:15 schreef schatje het volgende:
Wat een griezel die tapasgedoemeneer.
Genoeg gegeten nu. Zuipen kreng.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo, ze heeft een inieminie stukje meloen gehad... en klaar weer.... Jezus mens sterf!!
Inderdaad. Ik vind 'm een randdebiel 1ste klas. Wat een sjaakie zeg. Ik vind hem typisch zon gast die achter van die jonge meisjes aangaat. Foute broek aan, blousje drbij en dan van die afgetrapte gympies.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:15 schreef schatje het volgende:
Wat een griezel die tapasgedoemeneer.
ja standaard op mute hier ik kan het echt niet meer verdragen.....quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:18 schreef akveor het volgende:
Als ik Nadia en 0 zo zie word ik fucking agressief. Ik walg en kots van die lui.
+1quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:18 schreef akveor het volgende:
Als ik Nadia en 0 zo zie word ik fucking agressief. Ik walg en kots van die lui.
+2quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:21 schreef Ziet het volgende:
dat nummer van brian erachteraan... dan pas kun je horen hoe slecht het eigenlijk is
Ik wacht ook nog even voordat ik in de auto stapquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:18 schreef akveor het volgende:
Ja en Amanda heeft hem in het groen, lijkt dan net een gestopte worstquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:25 schreef blomst het volgende:
Lieke moet zorgen dat ze dat grijze jurkje tegelijk draagt als Nadia dat bruine jurkje draagt, dan steekt Nadia mooi lelijk afZijn volgens mij dezelfde jurkjes.
shit, heb ik het alweer gemistquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die piano van Huub erachter maakt het net effe beter ...... beter aan te horen
dan dat andere nummer van Luc Lammetjesthee ....![]()
nee geen last... al valt eens per uur het geluid helemaal weg... (maar dat zal wel een driver probleem zijn)quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:27 schreef lorence1 het volgende:
zijn jullie streams ook zo bufferig?
Niet zo erg hoor, is alleen mooi als Luc en Huub het samen doen zonder het 'zingen' van Brian en 0% erbijquote:
Werkt goed hequote:Op zondag 28 oktober 2007 18:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
+2
Wel een goed idee trouwens, zo heeft Notepad nog meer nut
quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:27 schreef lorence1 het volgende:
zijn jullie streams ook zo bufferig?
quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:29 schreef KimiK het volgende:
[..]
Niet zo erg hoor, is alleen mooi als Luc en Huub het samen doen zonder het 'zingen' van Brian en 0% erbij![]()
hoezo Notepad? wat doe je dan, en waarvoor?quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
+2
Wiequote:Op zondag 28 oktober 2007 18:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Nadia tegen Amanda... Ze zijn voor ons
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
+2
arrogantie druipt er weer vanafquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik hoorde haar toch echt zeggen dat ze N een hoer noemde en waar ze het lef vandaan haalde.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Streams waar 1 en 0% op te zien zijn afdekkenquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:31 schreef avonne het volgende:
[..]
hoezo Notepad? wat doe je dan, en waarvoor?
Nu ook weer.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:16 schreef Clank het volgende:
Nadia en Dennis zijn al bijna weer op het oude klef en bef niveau.
Peppie en Kokkie... maar barengert vond nooit meer naar huis hartstikke leuk voor afsluiter van de avond.quote:
Owwwwww....quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:33 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Streams waar 1 en 0% op te zien zijn afdekken![]()
Over wie had ze het?quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoorde haar toch echt zeggen dat ze N een hoer noemde en waar ze het lef vandaan haalde.![]()
Ik sbap er niets meer van. Waarom wordt Nadia niet aangepakt. Ik word niet goed van Huub, Lieke en Jaap. Dat zijn degene die hier iets aan moeten doen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:34 schreef Dark het volgende:
Klef en Bef zijn weer bezig..........zwoele blikken in de camera.........ja, we zien jullie, alleen moeten wij ervan kotsen.
Btw, die weddenschap gold alleen gisteravond/vandaag . Nu niet meerquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:33 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Streams waar 1 en 0% op te zien zijn afdekken![]()
Join the club, ik post niks meer over die 2.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:34 schreef avonne het volgende:
Als ze nou hun zenders afdoen, hoeven ze niet meer te fluisteren.
Beter nog, als ze naar buiten gaan,
Want dat ze vanavond gaan neuken, hoef ik echt niet meer te zien.
Ik. En ik heb er geen spijt van.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:36 schreef Stupidisco het volgende:
enig idee wie Nadia voor hoer uitgemaakt heeft ?
Wellekuh weddenschapquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Btw, die weddenschap gold alleen gisteravond/vandaag . Nu niet meer![]()
Ik denk dat ik het verkeerd begrepen heb, volgens mij had ze het over Lieke.......iemand anders die dit gehoord heeft?quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Over wie had ze het?
Over de zus van Dennis? Nee, toch?
Lijkt me dan hoog tijd voor Amanda om ze even apart te nemen, ze vindt het niet kunnen dat personeel met een voorkeur in de villa komtquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Je redding nu op stream 1quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik sbap er niets meer van. Waarom wordt Nadia niet aangepakt. Ik word niet goed van Huub, Lieke en Jaap. Dat zijn degene die hier iets aan moeten doen.
Ah en dus ook geen film?quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:39 schreef Dreamboy het volgende:
Jaap. geen TV tijd meer dus tv kijken gaat niet door.
Heb ge-edit.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Wellekuh weddenschap![]()
Yeah !! Geen TV tijd meer![]()
Ze zeggen er wel bij dat ze hopen dat het lot ze een beetje meehelpt. Oftwel, of ze toestemming krijgen van achter...quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:40 schreef Dark het volgende:
Ik hoor Luc en Brian over - payback is a bitch - het gaat over Nadia..........iemand?
ze zei "dat meisje". Volgens mij ging het niet over Lieke.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het verkeerd begrepen heb, volgens mij had ze het over Lieke.......iemand anders die dit gehoord heeft?
Ik zit er klaar voor.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:40 schreef Kaleddis het volgende:
Luc en Brian hebben erover om Nadia eens aan te gaan pakken![]()
Ik hoop het ! Wordt er gelijk helemaal enthousiast vanquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:42 schreef KimiK het volgende:
Ze hebben het vaak over de gastspeler (vermoedelijk een bloedmooie vrouw), misschien dat ze geen tv-tijd meer krijgen omdat de nieuwe gastspeler komt??
nee, "het lot mee helpt" ging over of Luc langer mag blijven, om zijn single te promoten. Dan kan hij ook helpen bij het manipuleren. Ik heb liever bashenquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:41 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ze zeggen er wel bij dat ze hopen dat het lot ze een beetje meehelpt. Oftwel, of ze toestemming krijgen van achter...
Eerst zien dan geloven.... ben benieuwd wat Amanda daar van zal vindenquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:40 schreef Kaleddis het volgende:
Luc en Brian hebben erover om Nadia eens aan te gaan pakken![]()
ja ik dus ook, hier heb ik al weken op gewacht.....en aangezien de film toch niet door gaat .!quote:
Allebei en meer. Ik wil bashen, manipulaties, chantages en intriges zien, gemixed met een lekkere dosis terror !!quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:44 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, "het lot mee helpt" ging over of Luc langer mag blijven, om zijn single te promoten. Dan kan hij ook helpen bij het manipuleren. Ik heb liever bashen
ik wil de pret niet drukken, hoor, maar.... Brian en Luc zijn allebei van de "voorzichtige vragen stellen". Oftewel, weer een podium om een hoop loze en zinloze antwoorden te krijgen.quote:
Da's niet goed.... een bloedmooie vrouw zal er alleen maar voor zorgen dat Nadia 0 terug wil.... Ik hoop op een man... en Luc naar huis....quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:42 schreef KimiK het volgende:
Ze hebben het vaak over de gastspeler (vermoedelijk een bloedmooie vrouw), misschien dat ze geen tv-tijd meer krijgen omdat de nieuwe gastspeler komt??
hear hearquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:47 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Allebei en meer. Ik wil bashen, manipulaties, chantages en intriges zien, gemixed met een lekkere dosis terror !!![]()
![]()
![]()
Dat is waar dit spel over gaat. Geen zoetsappig gezeik tussen stelletjes.
+1quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:47 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Allebei en meer. Ik wil bashen, manipulaties, chantages en intriges zien, gemixed met een lekkere dosis terror !!![]()
![]()
![]()
Dat is waar dit spel over gaat. Geen zoetsappig gezeik tussen stelletjes.
Die lul heeft nooit iets gedaan en gaat niks doen, ook niet opruimen.quote:
Ik geloof dat dit door achter wordt tegenghouden. Dat ze direct na de stemming van donderdag niet is aangepakt, is toch ook compleet achterlijk. Zo ongeloofwaardig als maar kan. Redactie is aan het verzieken en verzaken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik sbap er niets meer van. Waarom wordt Nadia niet aangepakt. Ik word niet goed van Huub, Lieke en Jaap. Dat zijn degene die hier iets aan moeten doen.
Als Luc en Brian een voorzetje geven volgt Huub vanzelf, trust me.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:48 schreef avonne het volgende:
[..]
ik wil de pret niet drukken, hoor, maar.... Brian en Luc zijn allebei van de "voorzichtige vragen stellen". Oftewel, weer een podium om een hoop loze en zinloze antwoorden te krijgen.doe mij maar een scheutje ouderwetse bash-and-terror-hysterie
Na de ontslagronde hebben Huub,Jaap en Lieke aangegeven na het weekend daarmee te beginnenquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik geloof dat dit door achter wordt tegenghouden. Dat ze direct na de stemming van donderdag niet is aangepakt, is toch ook compleet achterlijk. Zo ongeloofwaardig als maar kan. Redactie is aan het verzaken.
Ik snap niks meer van het hele spel..... 0 en 1verpesten de hele sfeer in het huis.... en nu gaan we weer richting klef en bef. Dat script is oud en kan door de papierversnipperaar.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik geloof dat dit door achter wordt tegenghouden. Dat ze direct na de stemming van donderdag niet is aangepakt, is toch ook compleet achterlijk. Zo ongeloofwaardig als maar kan. Redactie is aan het verzaken.
Zo goed alsquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:51 schreef misslady83 het volgende:
zijn N&D weer terug bij elkaar?
Daar heeft het alle schijn van, maar ze wil niet bij hem in bed (zei ze eerder vandaagquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:51 schreef misslady83 het volgende:
zijn N&D weer terug bij elkaar?
Die aangekondigde vertraging geeft dus juist aan wat voor 'n ongeloofwaardige rommel de redactie bedenkt. Om op te kotsen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:52 schreef riri het volgende:
[..]
Na de ontslagronde hebben Huub,Jaap en Lieke aangegeven na het weekend daarmee te beginnen
Niet te geloven, het is een herhaling van een herhaling van een herhaling.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap niks meer van het hele spel..... 0 en 1verpesten de hele sfeer in het huis.... en nu gaan we weer richting klef en bef. Dat script is oud en kan door de papierversnipperaar.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
doe ik de streams aan zien ik nadia en nix weer kleffen.........![]()
gadverdamme,
we gaan dus gewoon op de oude voet verder
![]()
En als totaal mislukt afgeschreven worden. Wat een afgang.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap niks meer van het hele spel..... 0 en 1verpesten de hele sfeer in het huis.... en nu gaan we weer richting klef en bef. Dat script is oud en kan door de papierversnipperaar.
Gaat hij toch opruimen..quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:53 schreef Dark het volgende:
Dennis wil wachten met de rotzooi opruimen, hij doet niets op commando!
Nadia spoort hem aan en gaat hem helpen.
Waarom denkt die sukkel elke keer als iemand wat tegen hem zegt dat ie het persoonlijk moet nemen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:55 schreef avonne het volgende:
Nadia zegt ook dat Dennis moet opruimen "iedereen heeft het vandaag gedaan"
Dennis "ik ga niet op commando, dáág"
Ze laten het TV maken even aan D over..........quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:56 schreef misslady83 het volgende:
Waarom liggen huub en lieke bij luc op bed?
Huub lag er wel eerder maar Lieke moest weer tussenin liggen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:56 schreef misslady83 het volgende:
Waarom liggen huub en lieke bij luc op bed?
Pammetjestijdquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:57 schreef misslady83 het volgende:
brian ziet er stoned uit........
Daarom...quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Waarom denkt die sukkel elke keer als iemand wat tegen hem zegt dat ie het persoonlijk moet nemen?
Ze nemen Brian niet close in beeld.......vraag me af waaromquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:58 schreef misslady83 het volgende:
Wat is er met brians ogen in godsnaam kan iemand een screenshot maken hier lukt t niet
Volgens mij heeft hij flink van de desertwijn en de Grand Marnier zitten pimpelen...quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:58 schreef misslady83 het volgende:
Wat is er met brians ogen in godsnaam kan iemand een screenshot maken hier lukt t niet
Weet je niet dat Brian regelmatig Oxazepam slikt?quote:
tegenwoordig weet ik het niet, maar begin dit jaar was Brian duidelijk aan de tranquilizers.quote:
nopes wat is dat een soort antidepressivia toch ofzoquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weet je niet dat Brian regelmatig Oxazepam slikt?
Brian heeft een tijd lang Dormiplant gekregen wegens zijn slaapproblemen. Tenminste dat was de officiele verklaring. Het is meerdere malen gesuggereerd dat het Diazepam was en dat deze niet uitsluitend diende om hem in slaap te krijgen, maar ook om hem rustig te houden.lquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:01 schreef misslady83 het volgende:
wat is er met hem ff serieus en wat is pammetjestijd
Ja idd, om z'n psycho-trekjes binnen de perken te houden...quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weet je niet dat Brian regelmatig Oxazepam slikt?
http://www.apotheek.nl/templates/geneesmiddelen/frs_3content.asp?MedicijnID=418&Merknaam=truequote:Op zondag 28 oktober 2007 19:03 schreef misslady83 het volgende:
[..]
nopes wat is dat een soort antidepressivia toch ofzo
ook die zijn hier bufferig helaas,quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:28 schreef ericahysterica het volgende:
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
hier niet hoor
quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:04 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Brian heeft een tijd lang Dormiplant gekregen wegens zijn slaapproblemen. Tenminste dat was de officiele verklaring. Het is meerdere malen gesuggereerd dat het Diazepam Oxazepam was en dat deze niet uitsluitend diende om hem in slaap te krijgen, maar ook om hem rustig te houden.l
Misschien helpt dit?quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:05 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ook die zijn hier bufferig helaas,
Ze is zelf net zo zat.......en mogen dus gewoon slapen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:06 schreef Verida het volgende:
[..]
aan de blik van Amanda te zien is er echt iets niet in orde met onze pacifier
Gewoon om rustig te worden.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:03 schreef misslady83 het volgende:
[..]
die ook en florisd ook, zal wel aan mijn eigen verbinding liggen ofzoquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien helpt dit?
http://www.dondj.nl/streams.html
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oxazepamquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:03 schreef misslady83 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:13 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oxazepam
Veel achter het CS werken, dan is dat helemaal niet zo vreemdquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:16 schreef milk-shake het volgende:
Natte Naad had weer geen broekje aan...........
Ik verbaas me er echt over.....zoveel waarschuwingen en geen enkele sanctie tot nu toe.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:17 schreef akveor het volgende:
Nadia: Lieke is zo gefrustreerd..
Nee domme kut... zij baalt ervan dat je je zender niet om hebt of weer zit et fluisteren.
FEBO Doe er verdomme nu eens wat aan.
Dennis moet snel even in de gaten houden of Naad niet snel even tegen Luc gaat staan op te rijden (wat ze ook deed) dan heeft hij daar toch geen tijd voor.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:19 schreef Clank het volgende:
Het is voor Dennis te moeilijk om te bedenken dat hij de tafel en het keukekblok ook even af moet nemen.
Doe je best eens, je kan het.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Cos begint de 300 te naderen. Iemand een volgende klaar![]()
Dennis heeft thuis een zelfreinigend keukenblok - Kelly, en in DGK heeft hij Nadia!quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:19 schreef Clank het volgende:
Het is voor Dennis te moeilijk om te bedenken dat hij de tafel en het keukekblok ook even af moet nemen.
Hoe kun je dat eigenlijk zien, hoeveel post er al zijn in het topic ?quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Cos begint de 300 te naderen. Iemand een volgende klaar![]()
Om haar eigen straatje schoon te vegen, de hoer.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:30 schreef Dark het volgende:
Naad vertelt Dennis, dat Lieke helemaal onder de indruk van Luc is.
Hahahaha... ze is jaloers, gaat ook snel naar kantoorquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:30 schreef Dark het volgende:
Naad vertelt Dennis, dat Lieke helemaal onder de indruk van Luc is.
Waar blijft dat steekje van Nadia naar Lieke, waarvoor ze speciaal naar kantoor ging? Het enige wat steekt is die kutstem in mn orenquote:
Hoezo jaloers?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |