Die lul heeft nooit iets gedaan en gaat niks doen, ook niet opruimen.quote:
Ik geloof dat dit door achter wordt tegenghouden. Dat ze direct na de stemming van donderdag niet is aangepakt, is toch ook compleet achterlijk. Zo ongeloofwaardig als maar kan. Redactie is aan het verzieken en verzaken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik sbap er niets meer van. Waarom wordt Nadia niet aangepakt. Ik word niet goed van Huub, Lieke en Jaap. Dat zijn degene die hier iets aan moeten doen.
Als Luc en Brian een voorzetje geven volgt Huub vanzelf, trust me.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:48 schreef avonne het volgende:
[..]
ik wil de pret niet drukken, hoor, maar.... Brian en Luc zijn allebei van de "voorzichtige vragen stellen". Oftewel, weer een podium om een hoop loze en zinloze antwoorden te krijgen.doe mij maar een scheutje ouderwetse bash-and-terror-hysterie
Na de ontslagronde hebben Huub,Jaap en Lieke aangegeven na het weekend daarmee te beginnenquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik geloof dat dit door achter wordt tegenghouden. Dat ze direct na de stemming van donderdag niet is aangepakt, is toch ook compleet achterlijk. Zo ongeloofwaardig als maar kan. Redactie is aan het verzaken.
Ik snap niks meer van het hele spel..... 0 en 1verpesten de hele sfeer in het huis.... en nu gaan we weer richting klef en bef. Dat script is oud en kan door de papierversnipperaar.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik geloof dat dit door achter wordt tegenghouden. Dat ze direct na de stemming van donderdag niet is aangepakt, is toch ook compleet achterlijk. Zo ongeloofwaardig als maar kan. Redactie is aan het verzaken.
Zo goed alsquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:51 schreef misslady83 het volgende:
zijn N&D weer terug bij elkaar?
Daar heeft het alle schijn van, maar ze wil niet bij hem in bed (zei ze eerder vandaagquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:51 schreef misslady83 het volgende:
zijn N&D weer terug bij elkaar?
Die aangekondigde vertraging geeft dus juist aan wat voor 'n ongeloofwaardige rommel de redactie bedenkt. Om op te kotsen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:52 schreef riri het volgende:
[..]
Na de ontslagronde hebben Huub,Jaap en Lieke aangegeven na het weekend daarmee te beginnen
Niet te geloven, het is een herhaling van een herhaling van een herhaling.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap niks meer van het hele spel..... 0 en 1verpesten de hele sfeer in het huis.... en nu gaan we weer richting klef en bef. Dat script is oud en kan door de papierversnipperaar.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
doe ik de streams aan zien ik nadia en nix weer kleffen.........![]()
gadverdamme,
we gaan dus gewoon op de oude voet verder
![]()
En als totaal mislukt afgeschreven worden. Wat een afgang.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap niks meer van het hele spel..... 0 en 1verpesten de hele sfeer in het huis.... en nu gaan we weer richting klef en bef. Dat script is oud en kan door de papierversnipperaar.
Gaat hij toch opruimen..quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:53 schreef Dark het volgende:
Dennis wil wachten met de rotzooi opruimen, hij doet niets op commando!
Nadia spoort hem aan en gaat hem helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |