Die lul heeft nooit iets gedaan en gaat niks doen, ook niet opruimen.quote:
Ik geloof dat dit door achter wordt tegenghouden. Dat ze direct na de stemming van donderdag niet is aangepakt, is toch ook compleet achterlijk. Zo ongeloofwaardig als maar kan. Redactie is aan het verzieken en verzaken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik sbap er niets meer van. Waarom wordt Nadia niet aangepakt. Ik word niet goed van Huub, Lieke en Jaap. Dat zijn degene die hier iets aan moeten doen.
Als Luc en Brian een voorzetje geven volgt Huub vanzelf, trust me.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:48 schreef avonne het volgende:
[..]
ik wil de pret niet drukken, hoor, maar.... Brian en Luc zijn allebei van de "voorzichtige vragen stellen". Oftewel, weer een podium om een hoop loze en zinloze antwoorden te krijgen.doe mij maar een scheutje ouderwetse bash-and-terror-hysterie
Na de ontslagronde hebben Huub,Jaap en Lieke aangegeven na het weekend daarmee te beginnenquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik geloof dat dit door achter wordt tegenghouden. Dat ze direct na de stemming van donderdag niet is aangepakt, is toch ook compleet achterlijk. Zo ongeloofwaardig als maar kan. Redactie is aan het verzaken.
Ik snap niks meer van het hele spel..... 0 en 1verpesten de hele sfeer in het huis.... en nu gaan we weer richting klef en bef. Dat script is oud en kan door de papierversnipperaar.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik geloof dat dit door achter wordt tegenghouden. Dat ze direct na de stemming van donderdag niet is aangepakt, is toch ook compleet achterlijk. Zo ongeloofwaardig als maar kan. Redactie is aan het verzaken.
Zo goed alsquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:51 schreef misslady83 het volgende:
zijn N&D weer terug bij elkaar?
Daar heeft het alle schijn van, maar ze wil niet bij hem in bed (zei ze eerder vandaagquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:51 schreef misslady83 het volgende:
zijn N&D weer terug bij elkaar?
Die aangekondigde vertraging geeft dus juist aan wat voor 'n ongeloofwaardige rommel de redactie bedenkt. Om op te kotsen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:52 schreef riri het volgende:
[..]
Na de ontslagronde hebben Huub,Jaap en Lieke aangegeven na het weekend daarmee te beginnen
Niet te geloven, het is een herhaling van een herhaling van een herhaling.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap niks meer van het hele spel..... 0 en 1verpesten de hele sfeer in het huis.... en nu gaan we weer richting klef en bef. Dat script is oud en kan door de papierversnipperaar.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
doe ik de streams aan zien ik nadia en nix weer kleffen.........![]()
gadverdamme,
we gaan dus gewoon op de oude voet verder
![]()
En als totaal mislukt afgeschreven worden. Wat een afgang.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap niks meer van het hele spel..... 0 en 1verpesten de hele sfeer in het huis.... en nu gaan we weer richting klef en bef. Dat script is oud en kan door de papierversnipperaar.
Gaat hij toch opruimen..quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:53 schreef Dark het volgende:
Dennis wil wachten met de rotzooi opruimen, hij doet niets op commando!
Nadia spoort hem aan en gaat hem helpen.
Waarom denkt die sukkel elke keer als iemand wat tegen hem zegt dat ie het persoonlijk moet nemen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:55 schreef avonne het volgende:
Nadia zegt ook dat Dennis moet opruimen "iedereen heeft het vandaag gedaan"
Dennis "ik ga niet op commando, dáág"
Ze laten het TV maken even aan D over..........quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:56 schreef misslady83 het volgende:
Waarom liggen huub en lieke bij luc op bed?
Huub lag er wel eerder maar Lieke moest weer tussenin liggen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:56 schreef misslady83 het volgende:
Waarom liggen huub en lieke bij luc op bed?
Pammetjestijdquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:57 schreef misslady83 het volgende:
brian ziet er stoned uit........
Daarom...quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Waarom denkt die sukkel elke keer als iemand wat tegen hem zegt dat ie het persoonlijk moet nemen?
Ze nemen Brian niet close in beeld.......vraag me af waaromquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:58 schreef misslady83 het volgende:
Wat is er met brians ogen in godsnaam kan iemand een screenshot maken hier lukt t niet
Volgens mij heeft hij flink van de desertwijn en de Grand Marnier zitten pimpelen...quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:58 schreef misslady83 het volgende:
Wat is er met brians ogen in godsnaam kan iemand een screenshot maken hier lukt t niet
Weet je niet dat Brian regelmatig Oxazepam slikt?quote:
tegenwoordig weet ik het niet, maar begin dit jaar was Brian duidelijk aan de tranquilizers.quote:
nopes wat is dat een soort antidepressivia toch ofzoquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weet je niet dat Brian regelmatig Oxazepam slikt?
Brian heeft een tijd lang Dormiplant gekregen wegens zijn slaapproblemen. Tenminste dat was de officiele verklaring. Het is meerdere malen gesuggereerd dat het Diazepam was en dat deze niet uitsluitend diende om hem in slaap te krijgen, maar ook om hem rustig te houden.lquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:01 schreef misslady83 het volgende:
wat is er met hem ff serieus en wat is pammetjestijd
Ja idd, om z'n psycho-trekjes binnen de perken te houden...quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weet je niet dat Brian regelmatig Oxazepam slikt?
http://www.apotheek.nl/templates/geneesmiddelen/frs_3content.asp?MedicijnID=418&Merknaam=truequote:Op zondag 28 oktober 2007 19:03 schreef misslady83 het volgende:
[..]
nopes wat is dat een soort antidepressivia toch ofzo
ook die zijn hier bufferig helaas,quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:28 schreef ericahysterica het volgende:
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
hier niet hoor
quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:04 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Brian heeft een tijd lang Dormiplant gekregen wegens zijn slaapproblemen. Tenminste dat was de officiele verklaring. Het is meerdere malen gesuggereerd dat het Diazepam Oxazepam was en dat deze niet uitsluitend diende om hem in slaap te krijgen, maar ook om hem rustig te houden.l
Misschien helpt dit?quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:05 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ook die zijn hier bufferig helaas,
Ze is zelf net zo zat.......en mogen dus gewoon slapen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:06 schreef Verida het volgende:
[..]
aan de blik van Amanda te zien is er echt iets niet in orde met onze pacifier
Gewoon om rustig te worden.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:03 schreef misslady83 het volgende:
[..]
die ook en florisd ook, zal wel aan mijn eigen verbinding liggen ofzoquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien helpt dit?
http://www.dondj.nl/streams.html
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oxazepamquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:03 schreef misslady83 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:13 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oxazepam
Veel achter het CS werken, dan is dat helemaal niet zo vreemdquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:16 schreef milk-shake het volgende:
Natte Naad had weer geen broekje aan...........
Ik verbaas me er echt over.....zoveel waarschuwingen en geen enkele sanctie tot nu toe.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:17 schreef akveor het volgende:
Nadia: Lieke is zo gefrustreerd..
Nee domme kut... zij baalt ervan dat je je zender niet om hebt of weer zit et fluisteren.
FEBO Doe er verdomme nu eens wat aan.
Dennis moet snel even in de gaten houden of Naad niet snel even tegen Luc gaat staan op te rijden (wat ze ook deed) dan heeft hij daar toch geen tijd voor.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:19 schreef Clank het volgende:
Het is voor Dennis te moeilijk om te bedenken dat hij de tafel en het keukekblok ook even af moet nemen.
Doe je best eens, je kan het.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Cos begint de 300 te naderen. Iemand een volgende klaar![]()
Dennis heeft thuis een zelfreinigend keukenblok - Kelly, en in DGK heeft hij Nadia!quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:19 schreef Clank het volgende:
Het is voor Dennis te moeilijk om te bedenken dat hij de tafel en het keukekblok ook even af moet nemen.
Hoe kun je dat eigenlijk zien, hoeveel post er al zijn in het topic ?quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Cos begint de 300 te naderen. Iemand een volgende klaar![]()
Om haar eigen straatje schoon te vegen, de hoer.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:30 schreef Dark het volgende:
Naad vertelt Dennis, dat Lieke helemaal onder de indruk van Luc is.
Hahahaha... ze is jaloers, gaat ook snel naar kantoorquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:30 schreef Dark het volgende:
Naad vertelt Dennis, dat Lieke helemaal onder de indruk van Luc is.
Waar blijft dat steekje van Nadia naar Lieke, waarvoor ze speciaal naar kantoor ging? Het enige wat steekt is die kutstem in mn orenquote:
Hoezo jaloers?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |