Genoeg gegeten nu. Zuipen kreng.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo, ze heeft een inieminie stukje meloen gehad... en klaar weer.... Jezus mens sterf!!
Inderdaad. Ik vind 'm een randdebiel 1ste klas. Wat een sjaakie zeg. Ik vind hem typisch zon gast die achter van die jonge meisjes aangaat. Foute broek aan, blousje drbij en dan van die afgetrapte gympies.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:15 schreef schatje het volgende:
Wat een griezel die tapasgedoemeneer.
ja standaard op mute hier ik kan het echt niet meer verdragen.....quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:18 schreef akveor het volgende:
Als ik Nadia en 0 zo zie word ik fucking agressief. Ik walg en kots van die lui.
+1quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:18 schreef akveor het volgende:
Als ik Nadia en 0 zo zie word ik fucking agressief. Ik walg en kots van die lui.
+2quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:21 schreef Ziet het volgende:
dat nummer van brian erachteraan... dan pas kun je horen hoe slecht het eigenlijk is
Ik wacht ook nog even voordat ik in de auto stapquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:18 schreef akveor het volgende:
Ja en Amanda heeft hem in het groen, lijkt dan net een gestopte worstquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:25 schreef blomst het volgende:
Lieke moet zorgen dat ze dat grijze jurkje tegelijk draagt als Nadia dat bruine jurkje draagt, dan steekt Nadia mooi lelijk afZijn volgens mij dezelfde jurkjes.
shit, heb ik het alweer gemistquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die piano van Huub erachter maakt het net effe beter ...... beter aan te horen
dan dat andere nummer van Luc Lammetjesthee ....![]()
nee geen last... al valt eens per uur het geluid helemaal weg... (maar dat zal wel een driver probleem zijn)quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:27 schreef lorence1 het volgende:
zijn jullie streams ook zo bufferig?
Niet zo erg hoor, is alleen mooi als Luc en Huub het samen doen zonder het 'zingen' van Brian en 0% erbijquote:
Werkt goed hequote:Op zondag 28 oktober 2007 18:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
+2
Wel een goed idee trouwens, zo heeft Notepad nog meer nut
quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:27 schreef lorence1 het volgende:
zijn jullie streams ook zo bufferig?
quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:29 schreef KimiK het volgende:
[..]
Niet zo erg hoor, is alleen mooi als Luc en Huub het samen doen zonder het 'zingen' van Brian en 0% erbij![]()
hoezo Notepad? wat doe je dan, en waarvoor?quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
+2
Wiequote:Op zondag 28 oktober 2007 18:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Nadia tegen Amanda... Ze zijn voor ons
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
+2
arrogantie druipt er weer vanafquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik hoorde haar toch echt zeggen dat ze N een hoer noemde en waar ze het lef vandaan haalde.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Streams waar 1 en 0% op te zien zijn afdekkenquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:31 schreef avonne het volgende:
[..]
hoezo Notepad? wat doe je dan, en waarvoor?
Nu ook weer.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:16 schreef Clank het volgende:
Nadia en Dennis zijn al bijna weer op het oude klef en bef niveau.
Peppie en Kokkie... maar barengert vond nooit meer naar huis hartstikke leuk voor afsluiter van de avond.quote:
Owwwwww....quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:33 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Streams waar 1 en 0% op te zien zijn afdekken![]()
Over wie had ze het?quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoorde haar toch echt zeggen dat ze N een hoer noemde en waar ze het lef vandaan haalde.![]()
Ik sbap er niets meer van. Waarom wordt Nadia niet aangepakt. Ik word niet goed van Huub, Lieke en Jaap. Dat zijn degene die hier iets aan moeten doen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:34 schreef Dark het volgende:
Klef en Bef zijn weer bezig..........zwoele blikken in de camera.........ja, we zien jullie, alleen moeten wij ervan kotsen.
Btw, die weddenschap gold alleen gisteravond/vandaag . Nu niet meerquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:33 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Streams waar 1 en 0% op te zien zijn afdekken![]()
Join the club, ik post niks meer over die 2.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:34 schreef avonne het volgende:
Als ze nou hun zenders afdoen, hoeven ze niet meer te fluisteren.
Beter nog, als ze naar buiten gaan,
Want dat ze vanavond gaan neuken, hoef ik echt niet meer te zien.
Ik. En ik heb er geen spijt van.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:36 schreef Stupidisco het volgende:
enig idee wie Nadia voor hoer uitgemaakt heeft ?
Wellekuh weddenschapquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Btw, die weddenschap gold alleen gisteravond/vandaag . Nu niet meer![]()
Ik denk dat ik het verkeerd begrepen heb, volgens mij had ze het over Lieke.......iemand anders die dit gehoord heeft?quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Over wie had ze het?
Over de zus van Dennis? Nee, toch?
Lijkt me dan hoog tijd voor Amanda om ze even apart te nemen, ze vindt het niet kunnen dat personeel met een voorkeur in de villa komtquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Je redding nu op stream 1quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik sbap er niets meer van. Waarom wordt Nadia niet aangepakt. Ik word niet goed van Huub, Lieke en Jaap. Dat zijn degene die hier iets aan moeten doen.
Ah en dus ook geen film?quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:39 schreef Dreamboy het volgende:
Jaap. geen TV tijd meer dus tv kijken gaat niet door.
Heb ge-edit.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Wellekuh weddenschap![]()
Yeah !! Geen TV tijd meer![]()
Ze zeggen er wel bij dat ze hopen dat het lot ze een beetje meehelpt. Oftwel, of ze toestemming krijgen van achter...quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:40 schreef Dark het volgende:
Ik hoor Luc en Brian over - payback is a bitch - het gaat over Nadia..........iemand?
ze zei "dat meisje". Volgens mij ging het niet over Lieke.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het verkeerd begrepen heb, volgens mij had ze het over Lieke.......iemand anders die dit gehoord heeft?
Ik zit er klaar voor.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:40 schreef Kaleddis het volgende:
Luc en Brian hebben erover om Nadia eens aan te gaan pakken![]()
Ik hoop het ! Wordt er gelijk helemaal enthousiast vanquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:42 schreef KimiK het volgende:
Ze hebben het vaak over de gastspeler (vermoedelijk een bloedmooie vrouw), misschien dat ze geen tv-tijd meer krijgen omdat de nieuwe gastspeler komt??
nee, "het lot mee helpt" ging over of Luc langer mag blijven, om zijn single te promoten. Dan kan hij ook helpen bij het manipuleren. Ik heb liever bashenquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:41 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ze zeggen er wel bij dat ze hopen dat het lot ze een beetje meehelpt. Oftwel, of ze toestemming krijgen van achter...
Eerst zien dan geloven.... ben benieuwd wat Amanda daar van zal vindenquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:40 schreef Kaleddis het volgende:
Luc en Brian hebben erover om Nadia eens aan te gaan pakken![]()
ja ik dus ook, hier heb ik al weken op gewacht.....en aangezien de film toch niet door gaat .!quote:
Allebei en meer. Ik wil bashen, manipulaties, chantages en intriges zien, gemixed met een lekkere dosis terror !!quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:44 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, "het lot mee helpt" ging over of Luc langer mag blijven, om zijn single te promoten. Dan kan hij ook helpen bij het manipuleren. Ik heb liever bashen
ik wil de pret niet drukken, hoor, maar.... Brian en Luc zijn allebei van de "voorzichtige vragen stellen". Oftewel, weer een podium om een hoop loze en zinloze antwoorden te krijgen.quote:
Da's niet goed.... een bloedmooie vrouw zal er alleen maar voor zorgen dat Nadia 0 terug wil.... Ik hoop op een man... en Luc naar huis....quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:42 schreef KimiK het volgende:
Ze hebben het vaak over de gastspeler (vermoedelijk een bloedmooie vrouw), misschien dat ze geen tv-tijd meer krijgen omdat de nieuwe gastspeler komt??
hear hearquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:47 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Allebei en meer. Ik wil bashen, manipulaties, chantages en intriges zien, gemixed met een lekkere dosis terror !!![]()
![]()
![]()
Dat is waar dit spel over gaat. Geen zoetsappig gezeik tussen stelletjes.
+1quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:47 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Allebei en meer. Ik wil bashen, manipulaties, chantages en intriges zien, gemixed met een lekkere dosis terror !!![]()
![]()
![]()
Dat is waar dit spel over gaat. Geen zoetsappig gezeik tussen stelletjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |