Dat is ook wel duidelijk te zien, dat lapje stof tekent als de pest.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda heeft helemaal niks onder haar jurkje aan
Vorige week kreeg hij een halsketting.......heeft ie een leuk setje nu.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het sukkeltje heeft nog een kado gekregen, van Roos. Een armbandje
het is toch een onderjurk (oftewel: Amanda zit in haar ondergoed, de afzichtelijke zombie-del)quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:50 schreef Dark het volgende:
Amanda laat brian even weten, dat ze helemaal niks onder dat ding, dat jurkje heet, aan heeft!
Too much informationquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:50 schreef Dark het volgende:
Amanda laat brian even weten, dat ze helemaal niks onder dat ding, dat jurkje heet, aan heeft!
Dat hoor je normaal helemaal niet te doen. Zelfs niet als je boos bent. Dus niet geen info, maar helemaal geen info over sex. Zo hoort het.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was gisteravond, Huub zal inmiddels over de rol van Jaap in dit geheel hebben nagedacht en hem daarom geen infor over zijn sexleven geven op dit moment.![]()
Nu nog oorbellen en het setje is compleetquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vorige week kreeg hij een halsketting.......heeft ie een leuk setje nu.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:53 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat hoor je normaal helemaal niet te doen. Zelfs niet als je boos bent. Dus niet geen info, maar helemaal geen info over sex. Zo hoort het.
Ja, of gevonden achter een rode koolquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Misschien is zij zn stiefzusje ofzoiets.
Zit ze soms ook op FOKquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:54 schreef avonne het volgende:
Zus "wat doe je nou de hele dag"
geen fuck
Dat hij wat vaker op de tafel moet staan....quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:57 schreef Darklight het volgende:
Wat vinden die vrienden van Dennix? Dat die het heel goed doet daar?
Brian heeft er nog 1250, hoezo?quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Nix heeft nog zo'n 250 cp's.... Hoe dan?
Hij had er nog meer pas heeft hij er nog 50 in de pot gedaan voor een belletje.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Nix heeft nog zo'n 250 cp's.... Hoe dan?
zo populair dat hij donderdag absoluut niet naar huis mocht ivm mep gevaar op straatquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dennis zegt te weten waarom hij zo laag staat in de PP. ICT-mensen zijn dat aan het uitzoeken.
Denkt hij nou echt dat hij wel populair is![]()
Hij staat boven aan in de popupol, maar er is mee geknoeidquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dennis zegt te weten waarom hij zo laag staat in de PP. ICT-mensen zijn dat aan het uitzoeken.
Denkt hij nou echt dat hij wel populair is![]()
Hij heeft een toupetje nodig en Amanda extensionsquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:01 schreef blomst het volgende:
[ afbeelding ]
Dennix kan een Broer zijn van Amanda qua vies pruikje haar.
En Kelly: "Je laat je toch niet je bed uitzetten?"quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:00 schreef Deisyy het volgende:
Vriend: Waar slaap je nu dan, toch niet op je stretcher![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:01 schreef tipsch het volgende:
Laat maar weer, alweer genoeg gezien. Kutredactie heeft DGK compleet verneukt.
Ongelofelijk, wat een sukkeltje.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zus van Dennix : "Wat ging je daar nou op de grond liggen"
Dennix : "Dat was een speciaal doel"
Zus : "Maar je laat je toch niet uit je bed jagen"
Dennix : "Dat was een speciaal doel"
Nou, dat doel hebben wij dan toch allemaal gemist .........
Dat is het makkelijkst he, oogkleppen op, en doen alsof het allemaal niet klopt. Loser.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Vriendjes van Dennix merken op dat hij iedere keer bijna laatste staat bij de popu.
Dennix, heel stoer : "Daar moet je niet op letten. Ik weet hoe het echt zit, maar mag er niet over praten"
Heeft hij 1x met cp's uit de algemene pot gebeld misschien, dan zou het kunnen kloppenquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:58 schreef avonne het volgende:
Hoe komt het dat Dennis nog 250 CP heeft?
100 bij het jaarfeest, 80 en 30 bij de poll, 110 paardebak-premie.
Is samen 320.
Mis ik wat.
Hij heeft toch al 3 keer gebeld?
Dennis beweert dat de sms-poll niet eerlijk is verlopen en dat ze ICT-mensen zoeken er voor.
the leader of nix his posse ?quote:
Je weet nooit, we kunnen niet alleen maar van dat handje vol mensen die op internet zitten uit gaan. Het is maar een sugestiequote:Op zondag 28 oktober 2007 16:02 schreef arneaux het volgende:
Ei-gen-lijk is Nix populairder dan Huub.. Ik snap niet dat hij zelfs tegenover zn vrienden, en zn zus, een toneelstukje opvoert.
Ik dacht dat Amanda helemaal niet mocht zingen van de logopedistquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:06 schreef avonne het volgende:
Ik vond het wel humor dat Nadia tegen Amanda zei dat ze op moest schieten met een single opnemen, zodat ze eerder is dan Dennis
Ik las ook dat ze zei dat ze dan de enige vrouw in het huis was die een single had, maar dat klopt niet want Natasia heeft toch ook samen met haar dochter een single opgenomen (heb er nog pijn in m'n oren vanquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:06 schreef avonne het volgende:
Ik vond het wel humor dat Nadia tegen Amanda zei dat ze op moest schieten met een single opnemen, zodat ze eerder is dan Dennis
Mensen die de streams niet kijken kunnen toch ook smsen? Of wat bedoel je nou precies?quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:06 schreef coldstar het volgende:
[..]
Je weet nooit, we kunnen niet alleen maar van dat handje vol mensen die op internet zitten uit gaan. Het is maar een sugestie![]()
En dan zeggen dat ze er zo'n kut gevoel door had gekregen, Lying bitch... dan was ze haar back up kwijt en fuckbuddy als Luc weggaat.quote:
Jij snapt hem !!!quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:02 schreef arneaux het volgende:
Ei-gen-lijk is Nix populairder dan Huub.
Jaap is niet ontmaskerd, hij deed niets fouts. H en L lopen beiden bij Jaap te zeiken over elkaar. Wat moet hij dan doen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:31 schreef Dark het volgende:
[..]
Krijg de indruk, dat Jaap een beetje baalt dat hij ontmaskerd is![]()
volgens mij kunnen de tv kijkers ook stemmenquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:06 schreef coldstar het volgende:
[..]
Je weet nooit, we kunnen niet alleen maar van dat handje vol mensen die op internet zitten uit gaan. Het is maar een sugestie![]()
Dat boek heeft hij van Lieke, ze heeft het een week of 2 geleden gelezen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:10 schreef arneaux het volgende:
Luc leest Kluun.
Alsjeblieft niet, met haar kut accent.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Amanda, ga eens even naar Kelly kijken, dan krijg je misschien een indruk hoe haar er uit moet zien:
[ afbeelding ]
Mag ze blijven![]()
De mensen die via tv SMSen zijn niet allemaal van die fanatieke Huub fans, dat bedoelde ik.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
Mensen die de streams niet kijken kunnen toch ook smsen? Of wat bedoel je nou precies?
Niet dat soort uitspraken doen als je het niet helemaal gevolgd hebt..quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap is niet ontmaskerd, hij deed niets fouts. H en L lopen beiden bij Jaap te zeiken over elkaar. Wat moet hij dan doen?
Das natuurlijk onzin want Luc mag niet meestemmen. Toch?quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:09 schreef Kinga het volgende:
[..]
En dan zeggen dat ze er zo'n kut gevoel door had gekregen, Lying bitch... dan was ze haar back up kwijt en fuckbuddy als Luc weggaat.
Wat jij wil..........quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap is niet ontmaskerd, hij deed niets fouts. H en L lopen beiden bij Jaap te zeiken over elkaar. Wat moet hij dan doen?
Wat voor accent is dat dan? Ik vond er niks storends aan.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:11 schreef Kinga het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, met haar kut accent.
Ja? Dus? Je smst toch allemaal naar hetzelfde nummer.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:12 schreef coldstar het volgende:
[..]
De mensen die via tv SMSen zijn niet allemaal van die fanatieke Huub fans, dat bedoelde ik.
Hé , daar ben je weer. En die kale dan, of is dat Rogier....ik haal al die gasten door elkaar.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:14 schreef RSie het volgende:
Hehehe,... lachen om te zien dat ik al die vrienden van Dennix persoonlijk ken.
die Bolle das Sytse,.. officieel nog niet uit de kast, maar er zijn genoeg twijfels rondom zijn persoon.
Rogier is zeker geen homo, is een vrij bekende gast in Alphen.(meeste jongeren kennen hem wel aangezien het een stamgast is in de 3 kroegjes/disco's die alphen rijk is)
Dat zeg ik ook niet... back up alleen Dennis...quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:12 schreef arneaux het volgende:
[..]
Das natuurlijk onzin want Luc mag niet meestemmen. Toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |