Dat is het makkelijkst he, oogkleppen op, en doen alsof het allemaal niet klopt. Loser.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Vriendjes van Dennix merken op dat hij iedere keer bijna laatste staat bij de popu.
Dennix, heel stoer : "Daar moet je niet op letten. Ik weet hoe het echt zit, maar mag er niet over praten"
Heeft hij 1x met cp's uit de algemene pot gebeld misschien, dan zou het kunnen kloppenquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:58 schreef avonne het volgende:
Hoe komt het dat Dennis nog 250 CP heeft?
100 bij het jaarfeest, 80 en 30 bij de poll, 110 paardebak-premie.
Is samen 320.
Mis ik wat.
Hij heeft toch al 3 keer gebeld?
Dennis beweert dat de sms-poll niet eerlijk is verlopen en dat ze ICT-mensen zoeken er voor.
the leader of nix his posse ?quote:
Je weet nooit, we kunnen niet alleen maar van dat handje vol mensen die op internet zitten uit gaan. Het is maar een sugestiequote:Op zondag 28 oktober 2007 16:02 schreef arneaux het volgende:
Ei-gen-lijk is Nix populairder dan Huub.. Ik snap niet dat hij zelfs tegenover zn vrienden, en zn zus, een toneelstukje opvoert.
Ik dacht dat Amanda helemaal niet mocht zingen van de logopedistquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:06 schreef avonne het volgende:
Ik vond het wel humor dat Nadia tegen Amanda zei dat ze op moest schieten met een single opnemen, zodat ze eerder is dan Dennis
Ik las ook dat ze zei dat ze dan de enige vrouw in het huis was die een single had, maar dat klopt niet want Natasia heeft toch ook samen met haar dochter een single opgenomen (heb er nog pijn in m'n oren vanquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:06 schreef avonne het volgende:
Ik vond het wel humor dat Nadia tegen Amanda zei dat ze op moest schieten met een single opnemen, zodat ze eerder is dan Dennis
Mensen die de streams niet kijken kunnen toch ook smsen? Of wat bedoel je nou precies?quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:06 schreef coldstar het volgende:
[..]
Je weet nooit, we kunnen niet alleen maar van dat handje vol mensen die op internet zitten uit gaan. Het is maar een sugestie![]()
En dan zeggen dat ze er zo'n kut gevoel door had gekregen, Lying bitch... dan was ze haar back up kwijt en fuckbuddy als Luc weggaat.quote:
Jij snapt hem !!!quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:02 schreef arneaux het volgende:
Ei-gen-lijk is Nix populairder dan Huub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |