quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:06 schreef Kaleddis het volgende:
Stream 1&2 staan al gemute, maar ik ben al zover dat ik het geen eens meer aan kan zien... Heb er maar een notepad overheen gedaan![]()
Je mag nooit meer raden.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:18 schreef markisboer het volgende:
wie zijn die debielen ? vrienden van nix ?
quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:24 schreef Deisyy het volgende:
Oei, Lieke gaat Jaap aanspreken op zijn stook-gedrag.
Dat had ik ook begrepen van vannacht. Lieke en Huub doen niet boos tegen Jaap, maar zeggen wel dat Jaap uit moet kijken in dit soort gesprekken, zodat zij niet het idee krijgen dat Jaap hen probert uit te spelen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:25 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
ik dacht dat ze hem gewoon in de waan wilde laten...
quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:26 schreef Deisyy het volgende:
[quote]Op zondag 28 oktober 2007 15:25 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
ik dacht dat ze hem gewoon in de waan wilde laten...
[/quote
Dat had ik ook begrepen van vannacht. Lieke en Huub doen niet boos tegen Jaap, maar zeggen wel dat Jaap uit moet kijken in dit soort gesprekken, zodat zij niet het idee krijgen dat Jaap hen probert uit te spelen.
Krijg de indruk, dat Jaap een beetje baalt dat hij ontmaskerd isquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke gaat weg. Japio probeert meteen even z'n gelijk te halen bij Huub. Huub valt echter Lieke niet af en geeft haar gelijk. Japio is even heel stil.
volgens mij welquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:27 schreef misslady83 het volgende:
[..]
Geloof t niet die is wel erg eng als vader.....![]()
Huub wou dit graag omdat hij samen met Jaap leuke tv kon maken. Maar het blijft link met z'n drietjes. Gisteren vond ik een top avond en vooral omdat besproken werd waar veel streamers twijfels over hebben: De intenties van Lieke.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:29 schreef coldstar het volgende:
[..]
Waarom blijven die twee Jaap steeds zo achter volgen. Toen Jaap zich bij Dennis aansloot bleven ze Jaap maar vragen zich weer bij hun aan te sluiten. Geen idee waarom.
ja was fijn om te horenquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke gaat weg. Japio probeert meteen even z'n gelijk te halen bij Huub. Huub valt echter Lieke niet af en geeft haar gelijk. Japio is even heel stil.
Papa zou niet komen, want hij moest werken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:31 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
volgens mij wel
is volgens mij de zelfde stem als uit het tel gesprek
Waar komt dit nou weer vandaan.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:27 schreef arneaux het volgende:
Nou fijn om te weten dat Lieke in dr kont geneukt wordt.
Ik heb ook mijn twijfels bij de intenties van Jaap. Als Jaap een echte BU wil moet ie proberen 1 van de andere stelletjes op te breken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:31 schreef Dark het volgende:
[..]
Krijg de indruk, dat Jaap een beetje baalt dat hij ontmaskerd is![]()
Juist. Japio is heel vakkundig op z'n nummer gezet. Hij probeerde nog een tweede keer "Ik heb vannacht nog een aantal ideetjes gekregen over wat jij zei", maar Huub kijkt niet eens op van de krant.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:31 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooi meisjequote:Op zondag 28 oktober 2007 15:32 schreef misslady83 het volgende:
Dennis zn zus ziet er wel goed uit hoor
Jaap vroeg ook nog of alles nu ok is en of vannacht alles is uitgepraat. Ja voor Huub is het klaar, hij vertrouwd Lieke volkomen. En na de kooi, vroeg Jaap. Huub: Na de kooi zien we wel, dan gaan we samen op vakantie en kijken we hoe het gaat.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:31 schreef Dark het volgende:
[..]
En zo mooiquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:32 schreef coldstar het volgende:
Ik vind de bezoekers van Dennis best nette mensen. Ze zien er keurig uit. In ieder geval zeker niet ouderwets. Vooral Dennis zijn zusje lijkt me toch een hele leuke meid.
Moeder moest werken, AutoRai.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Papa zou niet komen, want hij moest werken.
Die suggestie wekte Huub na de vraag van Jaap.quote:
Ik hoorde van de week Nadia tegen Dennis zeggen dat zijn vader toch wel vrij kon nemen vanwege de verjaardag van zijn zoon.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Moeder moest werken, AutoRai.
Huub zei: Geen uitspraak. Jij trekt daar de conclusie uit dat het zo is.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
Die suggestie wekte Huub na de vraag van Jaap.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub wou dit graag omdat hij samen met Jaap leuke tv kon maken. Maar het blijft link met z'n drietjes. Gisteren vond ik een top avond en vooral omdat besproken werd waar veel streamers twijfels over hebben: De intenties van Lieke.
Als iets niet zo is, dan kun je dat toch gewoon zeggen? Waarom zou je de twijfel laten bestaan?quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub zei: Geen uitspraak. Jij trekt daar de conclusie uit dat het zo is.
ja type nadia, leuk ding hoor en ook geweldig die lange blonde haren met die pikzwarte uitgroei.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:32 schreef coldstar het volgende:
Ik vind de bezoekers van Dennis best nette mensen. Ze zien er keurig uit. In ieder geval zeker niet ouderwets. Vooral Dennis zijn zusje lijkt me toch een hele leuke meid.
waarschijnlijk omdat Huub het advies gaf het niet te doen, aangezien Lieke binnenkort zelf haar half-jaar dag heeftquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:35 schreef Rotterdammert het volgende:
lieke had gister plannetjes om wat tegen dennis te doen vandaag, maar zoals zo vaak komt daar weer niks van terecht.
En wel 1 hele fles champie voor 5 personen!quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:39 schreef Kinga het volgende:
Gezellig ook, buiten, in de kou, met bord op schoot eten...
Omdat Huub vindt dat Jaap daar niets mee te maken heeft?quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:39 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als iets niet zo is, dan kun je dat toch gewoon zeggen? Waarom zou je de twijfel laten bestaan?
quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:37 schreef Kinga het volgende:
Dennis moet toch bijna een andere vader of moeder hebben dan Kelly, die lijken voor geen meter op elkaar.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:37 schreef Kinga het volgende:
Dennis moet toch bijna een andere vader of moeder hebben dan Kelly, die lijken voor geen meter op elkaar.
Ach Huub vond t gisteren ook geen probleem om aan Jaap te laten weten dat hij zo vreemd zou gaan buiten de kooi.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat Huub vindt dat Jaap daar niets mee te maken heeft?
'n uurtjequote:Op zondag 28 oktober 2007 15:46 schreef Nomrc2 het volgende:
hoelang mogen die figuren blijven
Dat was gisteravond, Huub zal inmiddels over de rol van Jaap in dit geheel hebben nagedacht en hem daarom geen info over zijn sexleven geven op dit moment.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:45 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ach Huub vond t gisteren ook geen probleem om aan Jaap te laten weten dat hij zo vreemd zou gaan buiten de kooi.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:46 schreef Nomrc2 het volgende:
hoelang mogen die figuren blijven
Lekker gastvrij ook om met deze temperatuur buiten te gaan zitten. Dennis is zeker bang dat de rest gaat lopen klieren als hij binnen zit.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Leuk gesprek buiten. Zus van het sukkeltje : "Kunnen we niet ergens anders gaan zitten, ik sterf hier af"
Trieste bedoeling, gaat weer nul-tv opleveren, is de redactie bijzonder goed in.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Naad en Amanda gaan Mayday doorbellen voor Lieke?
Verstond het niet helemaal
Misschien is zij zn stiefzusje ofzoiets.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:37 schreef Kinga het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |