quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:06 schreef Kaleddis het volgende:
Stream 1&2 staan al gemute, maar ik ben al zover dat ik het geen eens meer aan kan zien... Heb er maar een notepad overheen gedaan![]()
Je mag nooit meer raden.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:18 schreef markisboer het volgende:
wie zijn die debielen ? vrienden van nix ?
quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:24 schreef Deisyy het volgende:
Oei, Lieke gaat Jaap aanspreken op zijn stook-gedrag.
Dat had ik ook begrepen van vannacht. Lieke en Huub doen niet boos tegen Jaap, maar zeggen wel dat Jaap uit moet kijken in dit soort gesprekken, zodat zij niet het idee krijgen dat Jaap hen probert uit te spelen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:25 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
ik dacht dat ze hem gewoon in de waan wilde laten...
quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:26 schreef Deisyy het volgende:
[quote]Op zondag 28 oktober 2007 15:25 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
ik dacht dat ze hem gewoon in de waan wilde laten...
[/quote
Dat had ik ook begrepen van vannacht. Lieke en Huub doen niet boos tegen Jaap, maar zeggen wel dat Jaap uit moet kijken in dit soort gesprekken, zodat zij niet het idee krijgen dat Jaap hen probert uit te spelen.
Krijg de indruk, dat Jaap een beetje baalt dat hij ontmaskerd isquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke gaat weg. Japio probeert meteen even z'n gelijk te halen bij Huub. Huub valt echter Lieke niet af en geeft haar gelijk. Japio is even heel stil.
volgens mij welquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:27 schreef misslady83 het volgende:
[..]
Geloof t niet die is wel erg eng als vader.....![]()
Huub wou dit graag omdat hij samen met Jaap leuke tv kon maken. Maar het blijft link met z'n drietjes. Gisteren vond ik een top avond en vooral omdat besproken werd waar veel streamers twijfels over hebben: De intenties van Lieke.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:29 schreef coldstar het volgende:
[..]
Waarom blijven die twee Jaap steeds zo achter volgen. Toen Jaap zich bij Dennis aansloot bleven ze Jaap maar vragen zich weer bij hun aan te sluiten. Geen idee waarom.
ja was fijn om te horenquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke gaat weg. Japio probeert meteen even z'n gelijk te halen bij Huub. Huub valt echter Lieke niet af en geeft haar gelijk. Japio is even heel stil.
Papa zou niet komen, want hij moest werken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:31 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
volgens mij wel
is volgens mij de zelfde stem als uit het tel gesprek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |