quote:
En zit je bed er ook onderquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:10 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ga nooit meer zonder mijn make-up te verwijderen m'n bed in.
M'n ogen jeuken grandiooos!
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:20 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
BART HELP ME.
MIJN COMPUTER WILT GEEN GELUID MEER AFSPELEN!?!?!!!
Voor je broederst?quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:18 schreef liiszle het volgende:
pfooee, wat moet ik nou toch voorn surprice maken
JAwollllquote:
Doe een helm met een bontkraag makenquote:
t moet iets "uber geniaals zijnquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:34 schreef oshiro het volgende:
[..]
Doe een helm met een bontkraag makenOf een uitlaat met neon
Waarom vraag je het dan hierquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:38 schreef liiszle het volgende:
[..]
t moet iets "uber geniaals zijniets waarvan hij alleen weet wat de bedoeling drt achter is
ook al t gedicht... hij snapt wel wta ik bedoel maar andere msnen niet :p en das maar goed ook
Moedertje Lisquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:38 schreef liiszle het volgende:
[..]
t moet iets "uber geniaals zijniets waarvan hij alleen weet wat de bedoeling drt achter is
ook al t gedicht... hij snapt wel wta ik bedoel maar andere msnen niet :p en das maar goed ook
jullie kunnen me toch op ideen brengenquote:
Naja goed als hij de enige is die het 'mag' begrijpen dan kunnen wij dr niets van weten tochquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:43 schreef liiszle het volgende:
[..]
jullie kunnen me toch op ideen brengen
Hm, ik ken je broertje niet, das best lastigquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:38 schreef liiszle het volgende:
[..]
Hetquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
En ik heb ook geen zin om het te verbeteren.
Uuh ja, die grap maakte ik eerder vandaag ook alquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:50 schreef mash_ het volgende:
Seks hebben met fietsen is strafbaar
Het is nu zelfs al strafbaar om seks te hebben met fiets
Maak een zombie met een schepquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:38 schreef liiszle het volgende:
[..]
Ja ik ga niet alles terug lezenquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh ja, die grap maakte ik eerder vandaag ook al
En ik gisterquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh ja, die grap maakte ik eerder vandaag ook al
Ik zeg het ook alleen maarquote:
Uuh neequote:
HAHAHAHHAHAHAHAquote:
Hahahaquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:06 schreef liiszle het volgende:
Ik ga een Zombie met een Schep en een Bjorn Borg Nek tasje maken![]()
Alleen, Hóe?quote:
Ahh Sorryquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:31 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ja kan ik er wat aan doen?
Zij steelt mijn naam.
Jij magquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:31 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ja kan ik er wat aan doen?
Zij steelt mijn naam.
wie?quote:
dat klinkt vervelendquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:32 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ja.
Op mijn nu heel pijnlijke ribben na.
Nee, want jij bent domquote:
dan moet je bij mijn ouders gaan klagenquote:
Niemand is dom of slim geboren.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:35 schreef CookyMonsterXD het volgende:
[..]
dan moet je bij mijn ouders gaan klagenDie maakten mij
![]()
Zo had ik het nog niet bekekenquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Niemand is dom of slim geboren.
Het is wat je met je hersenen doet!
quote:
Alsjeblieft zeg Mark.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:37 schreef CookyMonsterXD het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken
Precies wat ik bedoel!quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:37 schreef CookyMonsterXD het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken
aaai, nu kan de pret echt beginnenquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:35 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik heb kamasutra kaarten.
Hoi, je zou mij wel moeten kennen nu tochquote:
Koek is Terrorquote:
Mensen die niet weten wat pitten isquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:41 schreef MarkM het volgende:
O. Ik kots op Cookies.
Moest je op een spijker bed slapen dat je zo'n pijn hebt, Anne?![]()
HELEMAAL NIET.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:41 schreef nijnja het volgende:
[..]
Koek is TerrorWant die was eerder en die had Koek
Maakt mij niet uit hoe jij genoemd wordtquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:41 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Idioot.
Zo word ik genoemd.
Net zoals de 3546 andere namen.
Je caps-lock staat aanquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:42 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
HELEMAAL NIET.
WIE HIER IS COOKS0L?!?!
Tgaat mij drom hoe ik je noem, heb je mij ook 'COOKS0L' zien typen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:42 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
HELEMAAL NIET.
WIE HIER IS COOKS0L?!?!
Doe wat jij wilt.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:43 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit hoe jij genoemd wordtik zeg wat ik wil zeggen
Heb ik ooit in je weg gestaan?quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:44 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Doe wat jij wilt.
Ga ik ook mijn gang.
Thee drinkze, leerzequote:Op zondag 28 oktober 2007 15:45 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Ik ga thee drinken en woordjes leren.
Ja maar jij begonquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:44 schreef liiszle het volgende:
Liiszlert in the house
Uuuuh neequote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Blow it baby [ afbeelding ]
Opmerking met potentie...
Mooi!quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:45 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Ik ga thee drinken en woordjes leren.
Ik vind jaquote:
Omdat ?quote:
Als ik rustig doe, mag het dan?quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:48 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik wil een ribbenkast massage hebben.
Word je daar blij van denk je ?quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:48 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik wil een ribbenkast massage hebben.
dan heb ik ook een keer een eigen meningquote:
heb je mn Blow foto gezien ?quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Blow it baby [ afbeelding ]
Opmerking met potentie...
Maar dan niet meer pitten he?!quote:
sssstquote:
Jij en eigen meningquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:50 schreef nijnja het volgende:
[..]
dan heb ik ook een keer een eigen mening![]()
Dat bedoel ikquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:52 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Virtueel wel.
Anders leer jij het hem!
Er verscheen een fiksequote:
jij haterquote:
Sta je van te kijken hoorquote:
Aaahwquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:50 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ja.
Zitten doet namelijk een beetje pijn.
Goed ideequote:Op zondag 28 oktober 2007 15:52 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Virtueel wel.
Anders leer jij het hem!
Nou je het zegt...ik ben best benieuwd hoe je irl bent. Of dan je kleutergehalte nog zo hoog is als hierquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:54 schreef nijnja het volgende:
[..]
Sta je van te kijken hoorhier ben ik misschien een sukkel
verder ....
Wtf?quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou je het zegt...ik ben best benieuwd hoe je irl bent. Of dan je kleutergehalte nog zo hoog is als hier
in rl is die liefquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou je het zegt...ik ben best benieuwd hoe je irl bent. Of dan je kleutergehalte nog zo hoog is als hier
Ligt aan mn buiquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat, dat mag ik toch best vindenquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:56 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Wtf?
Bart doe jij ook eens lief!
Ja zie jequote:Op zondag 28 oktober 2007 15:56 schreef CookyMonsterXD het volgende:
[..]
in rl is die liefik kan het weten
Ik ook!quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat, dat mag ik toch best vindenSommige users zijn op fok super irritant en irl best ok
Ikzelf ook
Hebben jullie al gesext?quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:56 schreef CookyMonsterXD het volgende:
[..]
in rl is die liefik kan het weten
quote:
beide koekjes nemen het voor mij opquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:56 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Wtf?
Bart doe jij ook eens lief!
Leerzequote:Op zondag 28 oktober 2007 15:58 schreef Bravebart het volgende:
Nou genoeg geluld, geleerd moet er worden!![]()
Koekjes zijn goedquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:58 schreef nijnja het volgende:
[..]
beide koekjes nemen het voor mij op
maar hij heeft wel gelijk soms ben ik echt een klein kind![]()
![]()
Wat is dat? Geleerd, dat is toch met zo'n zweepjequote:Op zondag 28 oktober 2007 15:58 schreef Bravebart het volgende:
Nou genoeg geluld, geleerd moet er worden!![]()
True, maar ik heb de oplossingquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:58 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Hebben jullie al gesext?
Prachtige fipoquote:
wiequote:Op zondag 28 oktober 2007 16:02 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Doe jij nou maar wat je wilt.
Je word een beetje vermoeiend nu!
Maar nuquote:
quote:
Neequote:
Kan zij niks aan doen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:13 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Monster, je sig klopt niet.
Don\'t dream you\'re life, Live your dream!
moet;
Don't dream your life, live your dream!
Ahh ja, ik zie t dankjequote:Op zondag 28 oktober 2007 16:13 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Monster, je sig klopt niet.
Don\'t dream you\'re life, Live your dream!
moet;
Don't dream your life, live your dream!
Niet die streepjes, de grammar.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:14 schreef MarkM het volgende:
[..]
Kan zij niks aan doen.Komt door fok!. Kijk maar naar de mijne.
Dat heb ik nou nooit....quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:16 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Fok doet krakkemikkig.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:24 schreef MarkM het volgende:
[..]
Misschien maar eens meer gaan fok!en dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JA GOED PLAN LAAT IK DAT DOEN
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Wat istquote:
even lol @ msnquote:
Ah oke, dat magquote:
Fijn dat je het even aan me meldtquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:46 schreef Jasza het volgende:
De tering, wie bedenkt dat ik morgenavond een toets van half 9 tot 10 uur heb
En dan heb ik morgen nog Economie en Wiskunde ook, god dit word geweldig
TANITAAAAquote:
Hoe weet jij dat dat negermuziek isquote:
Omdat ik weet welk liedje het is?quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:03 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat dat negermuziek is?
Bluf!quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:55 schreef liiszle het volgende:
Ik word geil van je stijl en je lach schat
Waarom luister jij dan wel negermuziekquote:
hij is een negerquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:06 schreef nijnja het volgende:
[..]
Waarom luister jij dan wel negermuziek?
Ik mag het luisterenquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:06 schreef nijnja het volgende:
[..]
Waarom luister jij dan wel negermuziek?
Dan hoef je nog geen negermuziek te luisteren?quote:
Correct :pquote:
zie je hem al van die salsa muziek luisteren ?quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:08 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dan hoef je nog geen negermuziek te luisteren?
Ik doe da ookquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:09 schreef liiszle het volgende:
[..]
zie je hem al van die salsa muziek luisteren ?
helemaal los gaan met stijldansen ?
Hahaquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:09 schreef liiszle het volgende:
[..]
zie je hem al van die salsa muziek luisteren ?
helemaal los gaan met stijldansen ?
ben jij jasper ?:Pquote:
Jazekerquote:
quote:
behoorlijk goed eigenlijkquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuhm, ach wel okLeren enzo
Maar ach verder mag ik niet klagen
En met jou Lis ?
Duh, ik leer altijd goed.quote:
Mooiquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:19 schreef liiszle het volgende:
[..]
behoorlijk goed eigenlijk
slecht geslapen, maar vanochtend wezen sporten.. dus weer wat energie![]()
en nu gedciht aant schrijven
wil je m zieeen ?
Haha mooiquote:
ja, weet t nietquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
MooiHoe kan het toch dat jij steeds zo slecht slaapt
Ja, tuurlijk wil ik hem zienIk hou wel van (ge)dichten
Die is geweldig!quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:25 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja, weet t niet
zit niet lekker in mn vel hea.. zal er wel mee t emaken hebben
maaar, hier komtie
(laatste stukje moet anagepast wordenhoeft familie niet te lezen
)
Joel, Joel, Joel toch..
Met een grote frons op mijn voorhoofd zit ik wanneer ik dit schrijf.
Al die berichten die ik te horen kreeg over jou,
Doen het niet goed voor mijn toch al wat oude lijf.
Voor ik begin krab me nog eens ontevreden op mijn hoofd,
En vraag me af waar die lieve jongen is gebleven,
Die Jongen die mij jaren geleden had beloofd.
Altijd lief en zoet te zijn.
Of loog jij tegen de sint
En was het allemaal maar schijn,
Toen jij de sint beloofde altijd naar school te gaan,
Lief te zijn voor vrienden en familie
En op zoek zou gaan naar een baan?
Teleurgesteld denk ik na over wat ik heb gehoord.
Maar we houden er over op,
Voordat de goede rust word verstoord.
Maar dit beste joel, hier kan ik met mijn Mijter echt niet bij.
Wat laat jij je zusje staan,
Alleen Bij Walibi In de rij.
Om kaartjes te verkopen.
Zodat jij en een niet nader te noemen persoon
Lekker konden smoken
Nee ok, daar kan het aan liggenquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:25 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja, weet t niet
zit niet lekker in mn vel hea.. zal er wel mee t emaken hebben
maaar, hier komtie
(laatste stukje moet anagepast wordenhoeft familie niet te lezen
)
Joel, Joel, Joel toch..
Met een grote frons op mijn voorhoofd zit ik wanneer ik dit schrijf.
Al die berichten die ik te horen kreeg over jou,
Doen het niet goed voor mijn toch al wat oude lijf.
Voor ik begin krab me nog eens ontevreden op mijn hoofd,
En vraag me af waar die lieve jongen is gebleven,
Die Jongen die mij jaren geleden had beloofd.
Altijd lief en zoet te zijn.
Of loog jij tegen de sint
En was het allemaal maar schijn,
Toen jij de sint beloofde altijd naar school te gaan,
Lief te zijn voor vrienden en familie
En op zoek zou gaan naar een baan?
Teleurgesteld denk ik na over wat ik heb gehoord.
Maar we houden er over op,
Voordat de goede rust word verstoord.
Maar dit beste joel, hier kan ik met mijn Mijter echt niet bij.
Wat laat jij je zusje staan,
Alleen Bij Walibi In de rij.
Om kaartjes te verkopen.
Zodat jij en een niet nader te noemen persoon
Lekker konden smoken
Eenschquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Moet je ze verkleinenquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:30 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal te groot.
Eenschquote:
Gastquote:
Mwa, zo weet toch iedereen waar het over gaat ?quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:35 schreef liiszle het volgende:
tis nog maar een concept vrienden
mn broertje is slecht bezig in zn leven.. dus moet m dr even op wijzen zonder dat heel de familie weet waar t over gaat
komt dus nog meeriemand nog ideeen?
dat laatste gaat dr uit hea, van dat smokenquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, zo weet toch iedereen waar het over gaat ?
Bezoekerquote:
Ja, weet ik, maar dat van dat spijbelen dan enzo ?quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:37 schreef liiszle het volgende:
[..]
dat laatste gaat dr uit hea, van dat smoken![]()
maar nee... verder staat er niets concreets in
tis drmeequote:
doet ie niet, hij zegt allene iedere ochtend, OOOOH IK BEN ZO ZIEK, Mag ik thuis blijvenquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, weet ik, maar dat van dat spijbelen dan enzo ?
haaay chrissquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hoi!
Utrecht hoolies zaten hem te bekogelen met vuurwerk etc, dus hij deed dat terug en toen flipte ze hem doodquote:
Whehe, wat een pussyquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:39 schreef liiszle het volgende:
[..]
doet ie niet, hij zegt allene iedere ochtend, OOOOH IK BEN ZO ZIEK, Mag ik thuis blijven
en OH IK BEN TE LAATpa wil je me ziekmelden
Hoi Lis!quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Utrecht hoolies zaten hem te bekogelen met vuurwerk etc, dus hij deed dat terug en toen flipte ze hem dood![]()
datvan S, en blockenquote:
ik maak me niet drukquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Oh doelde je daarop, is gewoon hatermodus joh, maak je is niet zo druk![]()
![]()
Eerlijk?quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ga heul vroeg slapen vandaag.
Ik ook als ik niet telang moet leren, uurtje of 2 moet lukkenquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ga heul vroeg slapen vandaag.
Ik dacht meer aan een uurtje of negen, maar heb ook heel wat in te halen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:10 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik ook als ik niet telang moet leren, uurtje of 2 moet lukken![]()
Ik zou ook zo kunnen slapen, tering moe van de afgelopen dagenquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een uurtje of negen, maar heb ook heel wat in te halen.
Wat dan?quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een uurtje of negen, maar heb ook heel wat in te halen.
Wat dacht je van elke avond zuipen in Marokko en vanochtend om zes uur thuiskomen?quote:
Uuhm, lijkt me chillquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:25 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wat dacht je van elke avond zuipen in Marokko en vanochtend om zes uur thuiskomen?
Goedquote:
toest waaroverquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Goed
Lekker rustig weekendje gehad
Morgen wel toest
Mja, was goed te doen jaquote:
Wat wastquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:01 schreef liiszle het volgende:
jordy en maaike denken wat ?
quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:01 schreef liiszle het volgende:
jordy en maaike denken wat ?
Ah, logica die eigenlijk geen logica genoemd mag worden?quote:
yupquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:05 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ah, logica die eigenlijk geen logica genoemd mag worden?
Moet je weer chemoquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:19 schreef Jasza het volgende:
Jasza gaat duidelijk KENKER veel geld sparen de komende tijd![]()
Tyfusquote:
Niet lachen jijquote:
Is daar ook al chemo voorquote:
Doel je nu op ......quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:31 schreef liiszle het volgende:
sommige mensen, echt ik snap er geen fuck van![]()
wadda?quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:31 schreef liiszle het volgende:
sommige mensen, echt ik snap er geen fuck van![]()
Ik zou iets leuks doen met mn geldquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:30 schreef Jasza het volgende:
[..]
Niet lachen jij![]()
Nah nee, maatje van Ajax zegt dat ie elk uitduel gaat vanaf nu(behalve Excelsior ofzo), dus moet ook maar gaan sparen, heb ik nog wat te doen op zondag hehe![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |