Heb ik ooit in je weg gestaan?quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:44 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Doe wat jij wilt.
Ga ik ook mijn gang.
Thee drinkze, leerzequote:Op zondag 28 oktober 2007 15:45 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Ik ga thee drinken en woordjes leren.
Ja maar jij begonquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:44 schreef liiszle het volgende:
Liiszlert in the house
Uuuuh neequote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Blow it baby [ afbeelding ]
Opmerking met potentie...
Mooi!quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:45 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Ik ga thee drinken en woordjes leren.
Ik vind jaquote:
Omdat ?quote:
Als ik rustig doe, mag het dan?quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:48 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik wil een ribbenkast massage hebben.
Word je daar blij van denk je ?quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:48 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik wil een ribbenkast massage hebben.
dan heb ik ook een keer een eigen meningquote:
heb je mn Blow foto gezien ?quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Blow it baby [ afbeelding ]
Opmerking met potentie...
Maar dan niet meer pitten he?!quote:
sssstquote:
Jij en eigen meningquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:50 schreef nijnja het volgende:
[..]
dan heb ik ook een keer een eigen mening![]()
Dat bedoel ikquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:52 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Virtueel wel.
Anders leer jij het hem!
Er verscheen een fiksequote:
jij haterquote:
Sta je van te kijken hoorquote:
Aaahwquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:50 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ja.
Zitten doet namelijk een beetje pijn.
Goed ideequote:Op zondag 28 oktober 2007 15:52 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Virtueel wel.
Anders leer jij het hem!
Nou je het zegt...ik ben best benieuwd hoe je irl bent. Of dan je kleutergehalte nog zo hoog is als hierquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:54 schreef nijnja het volgende:
[..]
Sta je van te kijken hoorhier ben ik misschien een sukkel
verder ....
Wtf?quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou je het zegt...ik ben best benieuwd hoe je irl bent. Of dan je kleutergehalte nog zo hoog is als hier
in rl is die liefquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou je het zegt...ik ben best benieuwd hoe je irl bent. Of dan je kleutergehalte nog zo hoog is als hier
Ligt aan mn buiquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat, dat mag ik toch best vindenquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:56 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Wtf?
Bart doe jij ook eens lief!
Ja zie jequote:Op zondag 28 oktober 2007 15:56 schreef CookyMonsterXD het volgende:
[..]
in rl is die liefik kan het weten
Ik ook!quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat, dat mag ik toch best vindenSommige users zijn op fok super irritant en irl best ok
Ikzelf ook
Hebben jullie al gesext?quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:56 schreef CookyMonsterXD het volgende:
[..]
in rl is die liefik kan het weten
quote:
beide koekjes nemen het voor mij opquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:56 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Wtf?
Bart doe jij ook eens lief!
Leerzequote:Op zondag 28 oktober 2007 15:58 schreef Bravebart het volgende:
Nou genoeg geluld, geleerd moet er worden!![]()
Koekjes zijn goedquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:58 schreef nijnja het volgende:
[..]
beide koekjes nemen het voor mij op
maar hij heeft wel gelijk soms ben ik echt een klein kind![]()
![]()
Wat is dat? Geleerd, dat is toch met zo'n zweepjequote:Op zondag 28 oktober 2007 15:58 schreef Bravebart het volgende:
Nou genoeg geluld, geleerd moet er worden!![]()
True, maar ik heb de oplossingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |