Zulke dingen moet je niet van te voren bedenken denk ik.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha, wat ben je af en toe toch een naar mannetje he?![]()
![]()
Nee, ik zoek naar even kleine pauzes om de hersenen actief te houden. Prikkeling van buitenaf, bijv. "If you think it's simple, then you have misunderstood the problem" voordat ik naar een volgende inleiding ga. Een soort korte vertaling van wat ik ga vertellen, een contextkader. Vind dat zelf ook prettig dan blijft het beter hangen.. ipv saaie, droge stof.
Hehe, laat ik dat maar niet doenquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:11 schreef liefie_ het volgende:
Ow wij gooien af en toe een knappe vrouw in lingerie in onze presentaties om de mensen wakker te houdenkunnen mn leraren gelukkig altijd wel om lachen
Ach bij mij op school is het allemaal niet zo serieusquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als ik docent was kreeg je dan een onvoldoende. Een geintje mag, maar je moet niet doorschieten.
Okay, jij bent de tweede die dat (min of meer) zegt.. Ik geloof dat jullie gelijk hebben en ik het straks evt. nog aan kan vullen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:14 schreef Plato1980 het volgende:
Zulke dingen moet je niet van te voren bedenken denk ik.
Welk onderwerp?quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha, wat ben je af en toe toch een naar mannetje he?![]()
![]()
Nee, ik zoek naar even kleine pauzes om de hersenen actief te houden. Prikkeling van buitenaf, bijv. "If you think it's simple, then you have misunderstood the problem" voordat ik naar een volgende inleiding ga. Een soort korte vertaling van wat ik ga vertellen, een contextkader. Vind dat zelf ook prettig dan blijft het beter hangen.. ipv saaie, droge stof.
Meester Platoquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als ik docent was kreeg je dan een onvoldoende. Een geintje mag, maar je moet niet doorschieten.
Lang leve het onderwijs.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ach bij mij op school is het allemaal niet zo serieus
Okay, na mijn eigenwijsheid langs de kant te hebben gezet, snap ik je nu.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:08 schreef AirwiN het volgende:
Wat dacht je van: goede wijn behoeft geen krans...
quote:
Ja ben alweer van gedachten veranderdquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Okay, na mijn eigenwijsheid langs de kant te hebben gezet, snap ik je nu.
Ach mn tentamens moet ik ook gewoon halen...quote:
Inderdaad, het komt de kwaliteit ook niet ten goede.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe goed bedoeld ook... Als je een goed stuk tekst hebt geschreven, dan wordt de lezer er vanzelf wel doorheen getrokken. Dergelijke triggers zou ik bewaren voor als je ooit zelfs nog eens een boek gaat schrijven. hou je voor je afstudeerverslag gewoon bij de feiten...
You'd wishquote:
Nee, een wetenschappelijke carrière trekt me niet. Ooit misschien voor één dag in de week bijzonder hoogleraar of zo, maar meer ook niet.quote:
Mijn eigen verstrooide professor.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, een wetenschappelijke carrière trekt me niet. Ooit misschien voor één dag in de week bijzonder hoogleraar of zo, maar meer ook niet.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:46 schreef Pheno het volgende:
Ik stond daareven op het punt naar het ziekenhuis te gaan.
Met geile studentes die hun cijfer willen opkrikken?quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, een wetenschappelijke carrière trekt me niet. Ooit misschien voor één dag in de week bijzonder hoogleraar of zo, maar meer ook niet.![]()
Dat verstrooide valt toch best mee?quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:46 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Mijn eigen verstrooide professor.
Dat komt nog wel.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat verstrooide valt toch best mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |