Zulke dingen moet je niet van te voren bedenken denk ik.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha, wat ben je af en toe toch een naar mannetje he?![]()
![]()
Nee, ik zoek naar even kleine pauzes om de hersenen actief te houden. Prikkeling van buitenaf, bijv. "If you think it's simple, then you have misunderstood the problem" voordat ik naar een volgende inleiding ga. Een soort korte vertaling van wat ik ga vertellen, een contextkader. Vind dat zelf ook prettig dan blijft het beter hangen.. ipv saaie, droge stof.
Hehe, laat ik dat maar niet doenquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:11 schreef liefie_ het volgende:
Ow wij gooien af en toe een knappe vrouw in lingerie in onze presentaties om de mensen wakker te houdenkunnen mn leraren gelukkig altijd wel om lachen
Ach bij mij op school is het allemaal niet zo serieusquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als ik docent was kreeg je dan een onvoldoende. Een geintje mag, maar je moet niet doorschieten.
Okay, jij bent de tweede die dat (min of meer) zegt.. Ik geloof dat jullie gelijk hebben en ik het straks evt. nog aan kan vullen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:14 schreef Plato1980 het volgende:
Zulke dingen moet je niet van te voren bedenken denk ik.
Welk onderwerp?quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha, wat ben je af en toe toch een naar mannetje he?![]()
![]()
Nee, ik zoek naar even kleine pauzes om de hersenen actief te houden. Prikkeling van buitenaf, bijv. "If you think it's simple, then you have misunderstood the problem" voordat ik naar een volgende inleiding ga. Een soort korte vertaling van wat ik ga vertellen, een contextkader. Vind dat zelf ook prettig dan blijft het beter hangen.. ipv saaie, droge stof.
Meester Platoquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als ik docent was kreeg je dan een onvoldoende. Een geintje mag, maar je moet niet doorschieten.
Lang leve het onderwijs.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ach bij mij op school is het allemaal niet zo serieus
Okay, na mijn eigenwijsheid langs de kant te hebben gezet, snap ik je nu.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:08 schreef AirwiN het volgende:
Wat dacht je van: goede wijn behoeft geen krans...
quote:
Ja ben alweer van gedachten veranderdquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Okay, na mijn eigenwijsheid langs de kant te hebben gezet, snap ik je nu.
Ach mn tentamens moet ik ook gewoon halen...quote:
Inderdaad, het komt de kwaliteit ook niet ten goede.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe goed bedoeld ook... Als je een goed stuk tekst hebt geschreven, dan wordt de lezer er vanzelf wel doorheen getrokken. Dergelijke triggers zou ik bewaren voor als je ooit zelfs nog eens een boek gaat schrijven. hou je voor je afstudeerverslag gewoon bij de feiten...
You'd wishquote:
Nee, een wetenschappelijke carrière trekt me niet. Ooit misschien voor één dag in de week bijzonder hoogleraar of zo, maar meer ook niet.quote:
Mijn eigen verstrooide professor.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, een wetenschappelijke carrière trekt me niet. Ooit misschien voor één dag in de week bijzonder hoogleraar of zo, maar meer ook niet.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:46 schreef Pheno het volgende:
Ik stond daareven op het punt naar het ziekenhuis te gaan.
Met geile studentes die hun cijfer willen opkrikken?quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, een wetenschappelijke carrière trekt me niet. Ooit misschien voor één dag in de week bijzonder hoogleraar of zo, maar meer ook niet.![]()
Dat verstrooide valt toch best mee?quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:46 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Mijn eigen verstrooide professor.
Dat komt nog wel.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat verstrooide valt toch best mee?
Nu weer wel. Ik voelde me juist goed, eindje gewandeld tegen 1 uur. Maar daarnet was Ik net flink aan het zweten, en ik vertrouw mijn eigen lichaam niet meer. Juist omdat ik van die blinde darm niets gemerkt heb. Gewoon gaan spinnen etc. Kortom, hypochondrische lul dat ik ben. *mepquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:47 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Maar nu gaat het wel weer of..?
Iets met onkruid. Mijn derde actie dit leven was niet eens scheepsrecht.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:00 schreef Q. het volgende:
Niet weer bijna doodgaan he Pheno? Dat is niet tof.
pepernoten zijn er niks bijquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat verstrooide valt toch best mee?
Dat had ik, zonder te merken. Ik ben dan ook gewoon er mee wezen sporten terwijl dat ding erg gezellig kennis aan het maken was met mijn buikholte. Gerperforeerd dus. Zonder enig signaal eigenlijk, op wat buikpijn na. Wat ik nog nooit heb gehad, dus vandaar dat ik naar de dokter gingquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
je hebt blindedaromontsteking ?
OMG, des te meer reden om zo snel mogelijk weer te kunnen eten, de lekkere maand komt bijna!quote:
Zolang hij het bij 'bijna' houdt kan ik het nog wel aan.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:00 schreef Q. het volgende:
Niet weer bijna doodgaan he Pheno? Dat is niet tof.
Dat is het mooie aan hypochonders: steeds denken dat je iets mankeert en als je echt wat hebt, het niet in de gaten hebbenquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu weer wel. Ik voelde me juist goed, eindje gewandeld tegen 1 uur. Maar daarnet was Ik net flink aan het zweten, en ik vertrouw mijn eigen lichaam niet meer. Juist omdat ik van die blinde darm niets gemerkt heb. Gewoon gaan spinnen etc. Kortom, hypochondrische lul dat ik ben. *mep
Koorts heb ik niet, dus het zal wel goed zitten. Ik gooi het nu even op een van de vele allergische reacties die ik al op dat gif heb gekregen....
ow dat had ik ook, geperforeerd, buikvliesontsteking enz. maar ik was er dan wel vrij ziek van, overgeven, niet meer kunnen eten, van een bmi van 15-16 naar 12-13 gegaan enz.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat had ik, zonder te merken. Ik ben dan ook gewoon er mee wezen sporten terwijl dat ding erg gezellig kennis aan het maken was met mijn buikholte. Gerperforeerd dus. Zonder enig signaal eigenlijk, op wat buikpijn na. Wat ik nog nooit heb gehad, dus vandaar dat ik naar de dokter ging
met truffelchocolaquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
OMG, des te meer reden om zo snel mogelijk weer te kunnen eten, de lekkere maand komt bijna!
Maar het eerste wat ik haal als ik in de gelegenheid ben is een kroket. Echt, ik eet die dingen eigenlijk nooit, maar ik heb er al dagen trek in
Ik vond me vrij snel in het ziekenhuis liggen, om maar niet te spreken hoe snel opeens een operatie geregeld is....Nee, deze was acuut, maar ben nog doorgelopen, omdat ik geen pijngrens heb schijnbaarquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
maar dan heb jij geen acute maar "gewone" denk ik?
Nog steeds aan de maltezers?quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
met truffelchocola. maar ik mag niet meer want ik ben 'ineens' 2 kilo aangekomen
.
Wacht ff, een kroket met truffelchocola?quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
met truffelchocola. maar ik mag niet meer want ik ben 'ineens' 2 kilo aangekomen
.
O ja, die moet ik ook nog eens zoeken hier in de stad.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:15 schreef Pheno het volgende:
En heb toevallig deze keer dan eens kennisgemaakt met de huisarts.
nee, pepernotenquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wacht ff, een kroket met truffelchocola?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |