Oh. Nou je staat wel in de mijnes.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:31 schreef Memento-Mori het volgende:
ik doe daar niet aan., favo fokker lijstjes
Daarom heb ik een apart lijstje gemaakt hequote:Op zondag 28 oktober 2007 14:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar niet iedereen past in dat regeltje.
Ja, ik kick erop als ik ergens heel erg tegenop zag (loop hier nu ruim 3,5 jaar tegenaan) en als het dan lukt.. nouw, dan word ik daar gelukkig vanquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:33 schreef mrbox het volgende:
Word jij zo van leren / studeren ?
Nou er is voortgangquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, ik kick erop als ik ergens heel erg tegenop zag (loop hier nu ruim 3,5 jaar tegenaan) en als het dan lukt.. nouw, dan word ik daar gelukkig vanEn voel me ook creatief
![]()
Hoest met jouw studievoortgang?
quote:
"Look into yourself and find your element" </voice-over wijze aap - Lion King>quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:37 schreef mrbox het volgende:
Nou er is voortgang(maar vraag niet hoveel
)
Stomme is "normaal" heb ik niet zo last met motivatie enzo![]()
Wat trouwens ook ontzettend soggen isquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:36 schreef liefie_ het volgende:
Ik kijk gewoon Highschool musical
En het is leuk
Je kan ook een kloon aanmaken die 'they know' heet en ijskoud beweren dat het over jou gaat...quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel sociaal. Dan kan iedereen zichzelf erin lezen!
Ja, dat heb ik al meer gehoord. Maar ja, die 40.000 euro's die Aphex voor z'n optreden wil hebben, moet toch ergens vandaan komen...quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:54 schreef TwistedDarling het volgende:
STATE-X NEW FORMS
VRIJDAG 14 DECEMBER
Zaal open: 19:30 / Aanvang: 19:30 / ¤ 37,50
DIVERS: STATE-X NEW FORMS
Het is wel een beetje duur Air.
37,50? Zeker als Mojo er nog ergens zijn marge bij wil hebben is dat gewoon storend gangbaar tegenwoordig.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:54 schreef TwistedDarling het volgende:
STATE-X NEW FORMS
VRIJDAG 14 DECEMBER
Zaal open: 19:30 / Aanvang: 19:30 / ¤ 37,50
DIVERS: STATE-X NEW FORMS
Het is wel een beetje duur Air.
suikeroom, suikeroom.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik al meer gehoord. Maar ja, die 40.000 euro's die Aphex voor z'n optreden wil hebben, moet toch ergens vandaan komen...![]()
Ik kan je natuurlijk vijftien dagen te vroeg je verjaardagscadeau geven...![]()
en robbie williams voor 20 gulden in de melkwegquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
37,50? Zeker als Mojo er nog ergens zijn marge bij wil hebben is dat gewoon storend gangbaar tegenwoordig.
* denkt nostalgisch terug aan DOA voor een tientje op de oude ijsbaan *
En ik besef net dat dat concert over anderhalve week precies tien jaar geleden isquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en robbie williams voor 20 gulden in de melkweg.
Als je bedenkt dat hetzelfde festival verleden jaar minder dan de helft kostte, dan kun je voorstellen dat er wel wat commotie is rondom de prijs in combinatie met de aanwezigheid van Aphex Twin...quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
37,50? Zeker als Mojo er nog ergens zijn marge bij wil hebben is dat gewoon storend gangbaar tegenwoordig.
Wat mij betreft prima. Kaartjes bestellen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:06 schreef TwistedDarling het volgende:
Terugbetaling in fijne termijnen een idee?
Doe maar dan.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat mij betreft prima. Kaartjes bestellen?
Daar komt het globaal gezien wel op neer ja...quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:34 schreef Memento-Mori het volgende:
wat houdt laptop performance in? dat die de muziekjes vanaf zn laptop laat horen?
dan is de prijs toch helemaaal belachelijk? dat is echt makkelijk geld verdienenquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar komt het globaal gezien wel op neer ja...
Zolang de zot het er voor geeft...quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan is de prijs toch helemaaal belachelijk? dat is echt makkelijk geld verdienen
Accepteer me eens op msnquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zolang de zot het er voor geeft...
Websites die alleen maar goed werken met IE!quote:
Je kan nog een hoop improviseren met één laptop hoor. De vraag is natuurlij of hij dat ook doet. Na 14 december weten we meer.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan is de prijs toch helemaaal belachelijk? dat is echt makkelijk geld verdienen
Dat is ietwat kort door de bocht. Zie Kraftwerk die met vier laptops op het podium stonden.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:34 schreef Memento-Mori het volgende:
wat houdt laptop performance in? dat die de muziekjes vanaf zn laptop laat horen?
Dat dus. De vorige tour vanquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan nog een hoop improviseren met één laptop hoor.
Dat zijn ze toch ook?quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je jouw gedachtegang doorzet, zou elke DJ inwisselbaar zijn door een willekeurige CD-wisselaar.
Ha! hoe'st met jou?quote:
Hey ik ben naar een concert van haar geweest! In paradiso geloof ikquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat dus. De vorige tour van. Roisin
. was daar een geniaal voorbeeld van.
. Dear Diary
.
muziek maak je niet met laptops of andere meuk maar met dingen als gitaren, drums, bas etcquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is ietwat kort door de bocht. Zie Kraftwerk die met vier laptops op het podium stonden.
Als je jouw gedachtegang doorzet, zou elke DJ inwisselbaar zijn door een willekeurige CD-wisselaar.
Wat dacht je van: goede wijn behoeft geen krans...quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:02 schreef MNR het volgende:
Iemand hier nog een paar interessante, wijze uitspraken tot zijn/haar beschikking? (wil graag een paar intellectuele quotes in mijn voordracht verwerken, om de stof een beetje scherp te houden).
improviseren op een laptop kan jan met de pet ookquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan nog een hoop improviseren met één laptop hoor. De vraag is natuurlij of hij dat ook doet. Na 14 december weten we meer.![]()
Donequote:
Hahaha, wat ben je af en toe toch een naar mannetje he?quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:08 schreef AirwiN het volgende:
Wat dacht je van: goede wijn behoeft geen krans...
Als ik docent was kreeg je dan een onvoldoende. Een geintje mag, maar je moet niet doorschieten.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:11 schreef liefie_ het volgende:
Ow wij gooien af en toe een knappe vrouw in lingerie in onze presentaties om de mensen wakker te houdenkunnen mn leraren gelukkig altijd wel om lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |