Volgens mij heette hij Marvin, en dit is het topic:quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:34 schreef m-materazzi het volgende:
Is er nog geen topic over Guido, die iets dikkere jongen, wat wel heel erg goed kon zingen. Hij zong Isn't she lovely.
Die was qua zang wel beperkt vond ik.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
Er is een jongen door, hij is ook op tv geweest, blond haar geloof ik, en klonk als Jim. Alleen dan beter. Hoe heet hij ook alweer? Iemand?
Ferry.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
Er is een jongen door, hij is ook op tv geweest, blond haar geloof ik, en klonk als Jim. Alleen dan beter. Hoe heet hij ook alweer? Iemand?
Wat een suffe hobby lijkt me dat.quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:51 schreef sbientje het volgende:
oh dat levend standbeeld bedoel je c_a?
Ik vond die homo met dat buikje qua stem meer van Jim weg hebben trouwens.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
Zijn auditie staat niet als los filmpje online, maar in de volledige uitzending is hij te zien vanaf 43:18 minuten. En hij heeft nog geen topic.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
Volgens mij ishet Ferry, maar kan nergens zijn auditie vinden. heeft hij al een eigen topic?
Ja, dus het 'behelst' (quote:Op donderdag 1 november 2007 22:36 schreef BVO het volgende:
Nu ook, maar dan van zondag tot naar ik begreep woensdag.
quote:Op donderdag 1 november 2007 22:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dus het 'behelst' () geen weekend.
quote:Op donderdag 1 november 2007 22:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dus het 'behelst' ( [afbeelding] ) geen weekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Together op 02-11-2007 13:56:56 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rest luister ik niet, anders weet ik alles al.
Het was toch Putten trouwens?. Of ligt dat bij Amersfoort ofzo?
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
Het was inderdaad in Putten, maar de naam van het hotel waar de audities werden gehouden is 'Hotel Mercure Amersfoort Veluwemeer'.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:02 schreef BVO het volgende:
Het was toch Putten trouwens?. Of ligt dat bij Amersfoort ofzo?
Together, wil je de filmpjes weer terug online zetten?!?!quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:47 schreef Together het volgende:
Filmpjes uit Amersfoort!
![]()
Web only (niet in de uitzending):
"Advocaat"
Ivo
JC
Maurice
Roderick
Vidyha
Interview met Udo
Idols Confessions
In de uitzending (niet bekijken als je morgen nog enigszins verrast wilt worden!):
Anne
Annique
Anoushka
Bas
Charlene
Daniël
Engin
Ivo
Melvin
Michael
Miranda
Naomi
Natasja
Nigel
Quincy
Tiffany
URL naar de filmpjes?quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:43 schreef Svensational het volgende:
Komen gewoon van de Idols-site hoor.
Die staan in zijn post hoor.quote:
Ja duh, maar die links zijn allemaal 404.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:29 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die staan in zijn post hoor.
Klik op de naam, als het goed is openen de filmpjes automatisch in WMP.
Lukt dat niet, kopieer dan de link onder de naam (ga op de naam staan, rechtermuisklik, koppelingslocatie kopiëren), naar WMP onder Bestand, URL openen. Lukt het dan nog niet, moet je even wat codecs installeren.
Kan dit ergens in een centraal topic komen te staan ofzo?
Als je dan zo slim bent, had je er ook wel zelf achter kunnen komen dat Together de filmpjes van de Idols-site had geplukt en ze dus niet zelf had geüpload.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:43 schreef Kokkers het volgende:
[..]
Ja duh, maar die links zijn allemaal 404.
Typisch Fok! weer om anderen schattig proberen te wijzen op hun onwetendheid.
Zet dat maar in je centrale topic!
![]()
Ik zal je vast voorzijn, als de filmpjes het bij jou nog doen staan ze in je lokale cache.
jammer... volgende week kan ik het niet klijken en zal je net zien komt het dan.... Ben altijd benieuwd of ik nog bekende gezichten zie.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:10 schreef methodmich het volgende:
Morgen dus wederom geen Dordrecht? Zal je zien dat die op 17 november of 24 november komt, dagen dat ik niet direct kan kijken....
dan neem je iets zacht.... of iets waar je op kan zuigenquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik eet niet tijdens Idols, want anders hoor ik niks.
Ach... ik maak de grap ook maar niet.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan neem je iets zacht.... of iets waar je op kan zuigen
Oeh jij ook hier!quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
We know you want toquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Ach... ik maak de grap ook maar niet.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nee, té voor de hand liggendquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Ach... ik maak de grap ook maar niet.
Als ik chips ofzo eet, hoor ik meer gekraak enzo dan het geluid dat uit de televisie komtquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:59 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]dat snap ik niet
* Californian_dreamer zit ook weer klaar
als je bijv. chips eet dan kraakt dat, en als je kauwt hor je iets minderquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:59 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]dat snap ik niet
* Californian_dreamer zit ook weer klaar
oh, dat bedoel je. heb ik nooit last vanquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Als ik chips ofzo eet, hoor ik meer gekraak enzo dan het geluid dat uit de televisie komt.
voorlopig wel ja, maar bij xfa viel ze ook vooral door de mand bij de liveshowsquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:02 schreef TheVulture het volgende:
Die Intro-tune blijft toch magistraal
En ben ik trouwens de enige die Wendy vooralsnog beter uit de verf vind komen dan bij XFA
True, maar ze komt nu al veel relaxter over vind ik...waarschijnlijk komt ze beter tot haar recht in duovormquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:03 schreef sbientje het volgende:
[..]
voorlopig wel ja, maar bij xfa viel ze ook vooral door de mand bij de liveshows![]()
Inderdaad, wat een lekker dingquote:
quote:
Iddquote:
Omdat ie eruit zag als een Idol maar zong als een drolquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:07 schreef amaranta het volgende:
ik heb even iets gemist, waarom valt er iemand door de mand?
Ow dat. Ja ik schakelde net in.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Omdat ie eruit zag als een Idol maar zong als een drol
die gast die dacht dat hij de tweede aaron wasquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:07 schreef amaranta het volgende:
ik heb even iets gemist, waarom valt er iemand door de mand?
"Kon ik maar even bij je zijn"quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:08 schreef amaranta het volgende:
Als je al een slap Gordon aftreksellied gaat zingen, zing dan zijn doorbraak lied (ben em even kwijt)
Dit is toch zijn enige hitquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:08 schreef amaranta het volgende:
Als je al een slap Gordon aftreksellied gaat zingen, zing dan zijn doorbraak lied (ben em even kwijt)
Oh ja. Allemaal kattengejankquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Kon ik maar even bij je zijn"![]()
iiiiik bel je zomaaar even op!quote:
Dat blijft een leuk liedje op een feestjequote:
een Idrol dusquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Omdat ie eruit zag als een Idol maar zong als een drol
En dat is nog zijn minste probleem, kun je nagaanquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:11 schreef amaranta het volgende:
Hij draagt horizontale strepen in de clipO
mwaa, na het 12 biertje wordt ie misschien een heel klein beetje te pruimenquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat blijft een leuk liedje op een feestje![]()
Ilse de Lange.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:14 schreef sbientje het volgende:
ilse delange live, die ga ik even eh.. halen!![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:16 schreef sbientje het volgende:mijn god... bedoelde je deze met keiko, thevulture?
![]()
Ik denk dat als ze op iemand gaat zitten dat degene die geplet wordt nog een beter geluid produceert dan deze mevrouw... ze heeft wel last van dikdoenerijquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:17 schreef amaranta het volgende:
grrr ik denk elke keer dat mn telefoon gaat bij dat gwen stefani muziekje, das mijn ringtone...
en ow my god wat zingt ze vals
een whoop-ass zal ook al hard aankomenquote:
Wat bedoel je met DEZE? Dik? Zwart?quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:18 schreef amaranta het volgende:
Ik begrijp niet dat juist DEZE mensen zo ontzettend gaan huilen....
daar was ik ook even bang voor, ik denk die gaat Wendy toch een mep verkopenquote:
Nee, de mensen die alle tonen mis zingen. Die huilen altijd het hardst.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat bedoel je met DEZE? Dik? Zwart?
Ja idd. Het klonk leuk, maar zó leuk...quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:22 schreef Liquidootje het volgende:
Is het ophemelen niet een beetje to much?
Beter dan die andere meukquote:
Dit is gewoon eng.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:20 schreef veldmuis het volgende:
Die piepstem
Dat is echt de herman van de 21e eeuw!
Ik had gezegd: "Ma ik ga auditie doen, stof jij Holle Bolle Gijs nog maar een keer af want je mag niet mee"quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:24 schreef De_Brandweer het volgende:
smurfenclub![]()
![]()
Godver hoe belachelijk is die gast en z'n moeder
quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:24 schreef MissJ het volgende:
Ik vind die laag-hoog gozer echt een perfecte gast voor Jensen![]()
Wat moet 'ie dan? De hele dag zijn stem onderdrukken?quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:26 schreef TheVulture het volgende:
Waarom praat ie hoog als ie ook laag kan
Als ie serieus genomen wil worden welquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:28 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wat moet 'ie dan? De hele dag zijn stem onderdrukken?
Johquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
mijn mannetje: Nigel is Gay
WhahahahaIk was dus niet de enige die het gelijk opviel de vorige keer
quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:28 schreef BVO het volgende:
Nigel gaat de finale halen, mark my words.
En Charlene.
Ah, post 50.000.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:29 schreef Duvel het volgende:
05525 exit s.v.p.
Gaat goedkomen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:29 schreef Duvel het volgende:
05525 exit s.v.p.
Nounou, ik ga al.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:30 schreef Antal het volgende:
optiefen met die smurfenkut
Z'n relatie is net 3 manden over kan ik je uit eerste hand vertellen, dus sla je slagquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:29 schreef TheVulture het volgende:
Als Nigel gay is mag ie wel een beschuitje komen eten
quote:Op de A28 staat een file van 2 kilometer wegens een ongeluk.
Ilse de Lange?quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
nee toch niet... Maar ze lijkt wel op iemand
quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Z'n relatie is net 3 manden over kan ik je uit eerste hand vertellen, dus sla je slag.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:33 schreef detulp050 het volgende:
"Het grootste compliment dat ik kan krijgen is dat mensen denken dat de radio aanstaat en dat ben ik dan"
[..]
quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:34 schreef BVO het volgende:
Deed Tiffany niet ooit me aan het nationaal songfestival?
tiffanyquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:34 schreef BVO het volgende:
Deed Tiffany niet ooit me aan het nationaal songfestival?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |