Als je dan zo slim bent, had je er ook wel zelf achter kunnen komen dat Together de filmpjes van de Idols-site had geplukt en ze dus niet zelf had geüpload.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:43 schreef Kokkers het volgende:
[..]
Ja duh, maar die links zijn allemaal 404.
Typisch Fok! weer om anderen schattig proberen te wijzen op hun onwetendheid.
Zet dat maar in je centrale topic!
![]()
Ik zal je vast voorzijn, als de filmpjes het bij jou nog doen staan ze in je lokale cache.
jammer... volgende week kan ik het niet klijken en zal je net zien komt het dan.... Ben altijd benieuwd of ik nog bekende gezichten zie.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:10 schreef methodmich het volgende:
Morgen dus wederom geen Dordrecht? Zal je zien dat die op 17 november of 24 november komt, dagen dat ik niet direct kan kijken....
dan neem je iets zacht.... of iets waar je op kan zuigenquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik eet niet tijdens Idols, want anders hoor ik niks.
Ach... ik maak de grap ook maar niet.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan neem je iets zacht.... of iets waar je op kan zuigen
Oeh jij ook hier!quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
We know you want toquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Ach... ik maak de grap ook maar niet.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nee, té voor de hand liggendquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Ach... ik maak de grap ook maar niet.
Als ik chips ofzo eet, hoor ik meer gekraak enzo dan het geluid dat uit de televisie komtquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:59 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]dat snap ik niet
* Californian_dreamer zit ook weer klaar
als je bijv. chips eet dan kraakt dat, en als je kauwt hor je iets minderquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:59 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]dat snap ik niet
* Californian_dreamer zit ook weer klaar
oh, dat bedoel je. heb ik nooit last vanquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Als ik chips ofzo eet, hoor ik meer gekraak enzo dan het geluid dat uit de televisie komt.
voorlopig wel ja, maar bij xfa viel ze ook vooral door de mand bij de liveshowsquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:02 schreef TheVulture het volgende:
Die Intro-tune blijft toch magistraal
En ben ik trouwens de enige die Wendy vooralsnog beter uit de verf vind komen dan bij XFA
True, maar ze komt nu al veel relaxter over vind ik...waarschijnlijk komt ze beter tot haar recht in duovormquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:03 schreef sbientje het volgende:
[..]
voorlopig wel ja, maar bij xfa viel ze ook vooral door de mand bij de liveshows![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |