quote:
Iddquote:
Omdat ie eruit zag als een Idol maar zong als een drolquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:07 schreef amaranta het volgende:
ik heb even iets gemist, waarom valt er iemand door de mand?
Ow dat. Ja ik schakelde net in.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Omdat ie eruit zag als een Idol maar zong als een drol
die gast die dacht dat hij de tweede aaron wasquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:07 schreef amaranta het volgende:
ik heb even iets gemist, waarom valt er iemand door de mand?
"Kon ik maar even bij je zijn"quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:08 schreef amaranta het volgende:
Als je al een slap Gordon aftreksellied gaat zingen, zing dan zijn doorbraak lied (ben em even kwijt)
Dit is toch zijn enige hitquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:08 schreef amaranta het volgende:
Als je al een slap Gordon aftreksellied gaat zingen, zing dan zijn doorbraak lied (ben em even kwijt)
Oh ja. Allemaal kattengejankquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Kon ik maar even bij je zijn"![]()
iiiiik bel je zomaaar even op!quote:
Dat blijft een leuk liedje op een feestjequote:
een Idrol dusquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Omdat ie eruit zag als een Idol maar zong als een drol
En dat is nog zijn minste probleem, kun je nagaanquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:11 schreef amaranta het volgende:
Hij draagt horizontale strepen in de clipO
mwaa, na het 12 biertje wordt ie misschien een heel klein beetje te pruimenquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat blijft een leuk liedje op een feestje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |