Ze heeft een seizoen 'Groeten uit...' gedaan ja.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:32 schreef oYo het volgende:
Volgens mij presenteert ze (of presenteerde) op de Tv in Groningen.
Hopelijk is dat maandag..."Groeten vanuit Rottummerplaat....waar helaas geen boot meer vandaan gaat"quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:15 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Ze heeft een seizoen 'Groeten uit...' gedaan ja.
Mwoah...diep triest is idd geen bandJE.... Maar ik moet wel zeggen dat Diep Triest de laatste jaren wel minder is geworden....maar ze trekken toch best wel volle zalen in Grunn....quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:49 schreef yosander het volgende:
Martijn:'Dus je speelt in een bandje of zo?'![]()
Cindy: 'In een bandJE? In een BAND!'![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:09 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
Mwoah...diep triest is idd geen bandJE.... Maar ik moet wel zeggen dat Diep Triest de laatste jaren wel minder is geworden....maar ze trekken toch best wel volle zalen in Grunn....En jep...ze is live behoorlijk tof
Ik vind de bandnaam Diep Triest wel van zelfkennis getuigen eerlijk gezegd...quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:09 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
Mwoah...diep triest is idd geen bandJE.... Maar ik moet wel zeggen dat Diep Triest de laatste jaren wel minder is geworden....maar ze trekken toch best wel volle zalen in Grunn....En jep...ze is live behoorlijk tof
Ze is echt geweldigquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:18 schreef BVO het volgende:
Wat een leuk en grappig mens ook.
Idd ze heeft eigenlijk best een leuk karakter!quote:Op zondag 16 december 2007 11:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Naast Nathalie de beste artiest die er was.
En ik moest lachen in dat stukje met Knabbbel en Babbel toen dat kind erbij moest. "nep he! Dat was zo nep!" Wat het dus weer allemaal best oprecht en leuk maakte.
Ach ik vind DT wel geinig eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:21 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Ik vind de bandnaam Diep Triest wel van zelfkennis getuigen eerlijk gezegd...
Juist, plek 5,6 zal het wel ongeveer worden. Ze mist wat aan uitstraling vind ik, zeker niet aan persoonlijkheid.quote:Op zondag 16 december 2007 09:44 schreef Bos81 het volgende:
Ze behoort wat mij betreft gewoon tot de besten, maar winnen zie ik haar niet.
Ze zong het op haar eigen manier.quote:Op zondag 16 december 2007 14:03 schreef vicarinatutu het volgende:
ik vind haar stukken leuker worden!
haha ze zong good god eigenlijk nog beter dan anouk zelf
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Wanda Sykes inderdaad!!!!!quote:
quote:Op zondag 16 december 2007 22:07 schreef Turbomuis het volgende:
Ik ben er eindelijk achter aan wie ze me telkens doet denken. Vreemd genoeg aan Webster (Emmanuel Lewis)...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je tijdens de backstage oplette zag je dat die attitude allang weg is.quote:Op maandag 17 december 2007 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Ze had een ijzersterk optreden... ik vraag me alleen af waarom ze het nodig denkt te hebben om zo'n attitude te faken.... als ze dat laat varen kan ik haar misschien nog sympathiek gaan vinden
Ik heb de backstage niet gezien maar ik geloof je graag... als dat zo is en ze blijft performen en zingen zoals zaterdag dan mag ze van mij bij de laatste 4 komenquote:Op maandag 17 december 2007 23:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Als je tijdens de backstage oplette zag je dat die attitude allang weg is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |