Ze heeft een seizoen 'Groeten uit...' gedaan ja.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:32 schreef oYo het volgende:
Volgens mij presenteert ze (of presenteerde) op de Tv in Groningen.
Hopelijk is dat maandag..."Groeten vanuit Rottummerplaat....waar helaas geen boot meer vandaan gaat"quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:15 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Ze heeft een seizoen 'Groeten uit...' gedaan ja.
Mwoah...diep triest is idd geen bandJE.... Maar ik moet wel zeggen dat Diep Triest de laatste jaren wel minder is geworden....maar ze trekken toch best wel volle zalen in Grunn....quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:49 schreef yosander het volgende:
Martijn:'Dus je speelt in een bandje of zo?'![]()
Cindy: 'In een bandJE? In een BAND!'![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:09 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
Mwoah...diep triest is idd geen bandJE.... Maar ik moet wel zeggen dat Diep Triest de laatste jaren wel minder is geworden....maar ze trekken toch best wel volle zalen in Grunn....En jep...ze is live behoorlijk tof
Ik vind de bandnaam Diep Triest wel van zelfkennis getuigen eerlijk gezegd...quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:09 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
Mwoah...diep triest is idd geen bandJE.... Maar ik moet wel zeggen dat Diep Triest de laatste jaren wel minder is geworden....maar ze trekken toch best wel volle zalen in Grunn....En jep...ze is live behoorlijk tof
Ze is echt geweldigquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:18 schreef BVO het volgende:
Wat een leuk en grappig mens ook.
Idd ze heeft eigenlijk best een leuk karakter!quote:Op zondag 16 december 2007 11:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Naast Nathalie de beste artiest die er was.
En ik moest lachen in dat stukje met Knabbbel en Babbel toen dat kind erbij moest. "nep he! Dat was zo nep!" Wat het dus weer allemaal best oprecht en leuk maakte.
Ach ik vind DT wel geinig eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:21 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Ik vind de bandnaam Diep Triest wel van zelfkennis getuigen eerlijk gezegd...
Juist, plek 5,6 zal het wel ongeveer worden. Ze mist wat aan uitstraling vind ik, zeker niet aan persoonlijkheid.quote:Op zondag 16 december 2007 09:44 schreef Bos81 het volgende:
Ze behoort wat mij betreft gewoon tot de besten, maar winnen zie ik haar niet.
Ze zong het op haar eigen manier.quote:Op zondag 16 december 2007 14:03 schreef vicarinatutu het volgende:
ik vind haar stukken leuker worden!
haha ze zong good god eigenlijk nog beter dan anouk zelf
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Wanda Sykes inderdaad!!!!!quote:
quote:Op zondag 16 december 2007 22:07 schreef Turbomuis het volgende:
Ik ben er eindelijk achter aan wie ze me telkens doet denken. Vreemd genoeg aan Webster (Emmanuel Lewis)...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je tijdens de backstage oplette zag je dat die attitude allang weg is.quote:Op maandag 17 december 2007 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Ze had een ijzersterk optreden... ik vraag me alleen af waarom ze het nodig denkt te hebben om zo'n attitude te faken.... als ze dat laat varen kan ik haar misschien nog sympathiek gaan vinden
Ik heb de backstage niet gezien maar ik geloof je graag... als dat zo is en ze blijft performen en zingen zoals zaterdag dan mag ze van mij bij de laatste 4 komenquote:Op maandag 17 december 2007 23:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Als je tijdens de backstage oplette zag je dat die attitude allang weg is.
we worden het teveel met elkaar eens hoorquote:Op maandag 17 december 2007 23:07 schreef BVO het volgende:
Ze was echt heel leuk, open en vriendelijk. Iemand die af en toe een beetje bitchy kan doen uit grappigheid, maar je zag wel haar volwassen (moeder)kant erdoor heen.
Ik verbaasde me ook al over onze eensgezindheid, dat had ik van tevoren niet verwacht nl.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:20 schreef Re het volgende:
[..]
we worden het teveel met elkaar eens hoor
Mooie instelling. Al ben ik benieuwd of dit niet vooral "makkelijker gezegd dan gedaan" is.quote:Deze moeder van een zoontje van 3 heeft geen zin te eindigen als de vorige Idols-winnaars. ,,Jim en Jamai staan in het theater. Van Boris hoor je weinig en Raffaëla werd zwanger. Je moet volhouden! Blijven optreden, interviews geven. Succes komt niet op een presenteerblaadje. De VS dragen hun Idols op handen. Dat moet hier ook.’’
Ik zie het haar wel doen eigenlijk. Ze geeft zich wel volledigquote:Op vrijdag 21 december 2007 15:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Mooie instelling. Al ben ik benieuwd of dit niet vooral "makkelijker gezegd dan gedaan" is.
Men moet wel op je zitten te wachten natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Mooie instelling. Al ben ik benieuwd of dit niet vooral "makkelijker gezegd dan gedaan" is.
Ik ben het wel met je eens ja... ik ben nog niet helemaal 'om' maar qua zang hoort ze wel bij de beste 4 finalisten....quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:00 schreef Greys het volgende:
Ik vind haar instelling en inzet ook erg bewonderenswaardig!
Bovendien vind ik dat ze zich veel heeft aangetrokken van het jurycommentaar in het theater (dat ze binnenkwam alsof ze al gewonnen heeft) en dat ze nu ook een beetje haar kwetsbare kant durft te laten zien. Heb mijn mening over haar al aardig bijgesteld! En, ik zou het bijna vergeten te zeggen maar het is niet geheel onbelangrijk, wat een topzangeres!
We zijn het heerlijk eensquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:34 schreef Greys het volgende:
In vond het ook een beetje 'neerbuigend' klinken ja!'Jim en Jamai staan in het theater'. Die hebben grote rollen en dus altijd prettig vaste inkomsten met hun zangkunsten, daar kunnen anderen alleen maar van dromen
Vandaar dat ik mijn mening aardig heb bijgesteld, maar zeker nog niet 'om' ben wat haar betreft
Ik vind Nick (van SImon) toch een aardig idool aan het worden inmiddels!quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:49 schreef BVO het volgende:
Ze bedoelt natuurlijk gewoon dat er uit 3 series Idols geen enkel popidool is ontstaan, iets waar het programma zich toch in de eerste plaats op richt.
Nick was toch uit Idols 2? Voor de rest heb je helemaal gelijkquote:Op zaterdag 22 december 2007 11:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind Nick (van SImon) toch een aardig idool aan het worden inmiddels!![]()
Heb je die hordes gillende meisjes gezien op de TMF awards?
Ik werk zelf op een artiestenbureau en die twee mannen zijn haast niet meer te boeken, die treden elke dag op echt, soms meerdere keren per dag. Die was na Idols ook niet te beroerd om met Simon voor elk 100 euro op braderieën en kermissen op te treden, puur om meer naamsbekendheid te krijgen.
Maar dat was geen Idols winnaar, dus die telt vast niet mee in het rijtje van Sandy
Maar BVO zei dat hij denkt dat Sandy bedoelt (quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nick was toch uit Idols 2? Voor de rest heb je helemaal gelijk
Hoewel ik haar vertolking van Nina Simones nummer echt lelijk vond ben ik het over het algemeen wel met je eensquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:00 schreef Greys het volgende:
Ik vind haar instelling en inzet ook erg bewonderenswaardig!
Bovendien vind ik dat ze zich veel heeft aangetrokken van het jurycommentaar in het theater (dat ze binnenkwam alsof ze al gewonnen heeft) en dat ze nu ook een beetje haar kwetsbare kant durft te laten zien. Heb mijn mening over haar al aardig bijgesteld! En, ik zou het bijna vergeten te zeggen maar het is niet geheel onbelangrijk, wat een topzangeres!
Lul toch neit zo uit je nek, saae zak. Sandy heeft meer talent in d'r linkerwimper dan jij in je hele lichaam.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan er wel mee leven, d'r gedrag eerder heeft haar genekt.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Lul toch neit zo uit je nek, saae zak. Sandy heeft meer talent in d'r linkerwimper dan jij in je hele lichaam.
Sandy had een verdiende winnares geweest en wordt nu onder een zak hooi als Ollie geplaatst. Waag niet meer ooit zo'n domme stomme o[pmerking te maken zeg, jemig.
Hij zegt toch juist dat het haar gedrag was en niet zozeer haar (vermeende) gebrek aan zangkwaliteitenquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Lul toch neit zo uit je nek, saae zak. Sandy heeft meer talent in d'r linkerwimper dan jij in je hele lichaam.
Sandy had een verdiende winnares geweest en wordt nu onder een zak hooi als Ollie geplaatst. Waag niet meer ooit zo'n domme stomme o[pmerking te maken zeg, jemig.
Haar poersoon was juist leuk. En oe typisch Nederlands om te kijken naar haar karakter, oeh ze maakt een geintje, wat erg zeg. Het AD noemde haar een potentiële winnares, niet voor niks. Een ster is Sandy, m,ar die kutbakvissen stemmen haar weg. Zoek het uit zeg.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:32 schreef soylent het volgende:
[..]
Hij zegt toch juist dat het haar gedrag was en niet zozeer haar (vermeende) gebrek aan zangkwaliteiten
En wat hij zegt is waar. Zij kon blijkbaar niet leunen op een vaste schare aanhangers - die ongeacht de kwaliteit van een optreden haar altijd steunen. Alleen op die manier kun je afgestraft worden voor een enkel minder optreden. Die aanhangers krijg je natuurlijk door consistente kwaliteit, maar ook doordat kijkers je in hun hart sluiten. Dat laatste heeft zij door een aantal soundbytes in de eerste afleveringen effectief voorkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
ze leek me best okayquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:22 schreef jmac het volgende:
Post nooit hier maar wou ff kwijt dat ik me niet kan voorstellen dat iemand haar mag. Wat een arrogant paupertrutje.
*edit: ah gelukkig die is opgerot*!
kutpubers van 12 zijn niet in staat om te denken en liggen hun maagdelijkheid weg te soppen, en dat wordt onze toekomst...quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:32 schreef soylent het volgende:
[..]
Hij zegt toch juist dat het haar gedrag was en niet zozeer haar (vermeende) gebrek aan zangkwaliteiten
En wat hij zegt is waar. Zij kon blijkbaar niet leunen op een vaste schare aanhangers - die ongeacht de kwaliteit van een optreden haar altijd steunen. Alleen op die manier kun je afgestraft worden voor een enkel minder optreden. Die aanhangers krijg je natuurlijk door consistente kwaliteit, maar ook doordat kijkers je in hun hart sluiten. Dat laatste heeft zij door een aantal soundbytes in de eerste afleveringen effectief voorkomen.
:Laat me lekker los gaan zeg. Ik ventileer deze exit op de boerentruttigheid van Vaduz. Laat me.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:36 schreef Svensational het volgende:
Zeg BVO, doe eens rustig ofzo? Het is toch niet -Vaduz-' schuld dat Sandy eruit ligt?
-Vaduz- is een heldquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:37 schreef BVO het volgende:
[..]
:Laat me lekker los gaan zeg. Ik ventileer deze exit op de boerentruttigheid van Vaduz. Laat me.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Haar poersoon was juist leuk. En oe typisch Nederlands om te kijken naar haar karakter, oeh ze maakt een geintje, wat erg zeg. Het AD noemde haar een potentiële winnares, niet voor niks. Een ster is Sandy, m,ar die kutbakvissen stemmen haar weg. Zoek het uit zeg.Ze had van mij ook verder mogen komen, al heb ik geen medelijden want het is puur het effect van (slechte) PR wat we hier zien. Maar als je de stempercentages wil beinvloeden, dan moet je gewoon SMSen elke week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |