Dat ligt niet aan jou.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:32 schreef Turbomuis het volgende:
...of is dat mens (Cindy heet ze ofzo, die met dat scheve strottehoofd) reteirritant?
En ik vond 'r ook niet geweldig zingen eigenlijk....quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:38 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Nee, dat ligt niet aan jou!!! Superirritant![]()
![]()
![]()
Dat had ik nou ook toen ik haar zag, maar het schiet me gewoon niet te binnen waarvan ik haar ken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:12 schreef kastanova het volgende:
Ben ik nou gek of is dat mens al eens eerder op tv geweest.
Ik ken haar namelijk, 100% zeker
Dus laten we in godsnaam hopen dat het van tv is en geen vaag kroegscharreltje.
quote:
quote:
Dat had ik ook inderdaad. Volgens mij is het gewoon een soort van lookalike van een bekend persoon.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:12 schreef kastanova het volgende:
Ben ik nou gek of is dat mens al eens eerder op tv geweest [afbeelding].
quote:
Inderdaad. Fan zal ik nooit worden, maar goed voor het programma zijn zulke types zeker.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:41 schreef alwaysthebest het volgende:
Ze heeft de irritatiefactor. Leuk ergerobject.
SSquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond haar leuk!
Lekker opvallend type, niet op d'r mondje gevallen, niet al te dom, supergoede stem. Graag naar de liveshows aub.
quote:Lieve vrienden was gisteren in idols, ik moest optreden dus heb het pas vannacht gezien. Ik kan begrijpen dat sommige mensen denken jesus wat een mens, de mensen die mij echt kennen zagen wel dat ik bij idols een typetje heb neergezet, en dat kan goed of slecht uitpakken. Laten we eerlijk zijn de show draaid om gekke mensen die ze volgen en de goeie laten ze maar even in beeld. Dat zag je vorige week in Eindhoven heel duidelijk en dat is niet eerlijk. Maar mensen houden nu eenmaal van leedvermaak. Ik heb er voor gekozen om de boel daar op stelten te zetten maar eerlijk is eerlijk ze hebben ook heel wat dingen verdraaid en let's face it hoevaak ben ik in beeld geweest?... erg vaak dus missie geslaagd nu op naar de theaterrondes en ik beloof dat ik me dan zal gedragen ben het gesprek van de dag in het forum van idols www.idols.nl zijn de mensen niet zo blij met me maar ben wel wat gewend hahaha
Ze kwam zeer irritant over , maar ze kan WEL zingen.. en dat helpt natuurlijk welquote:Op maandag 29 oktober 2007 02:33 schreef Together het volgende:
Interessant stukje op haar Hyves:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |