Dat ligt niet aan jou.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:32 schreef Turbomuis het volgende:
...of is dat mens (Cindy heet ze ofzo, die met dat scheve strottehoofd) reteirritant?
En ik vond 'r ook niet geweldig zingen eigenlijk....quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:38 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Nee, dat ligt niet aan jou!!! Superirritant![]()
![]()
![]()
Dat had ik nou ook toen ik haar zag, maar het schiet me gewoon niet te binnen waarvan ik haar ken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:12 schreef kastanova het volgende:
Ben ik nou gek of is dat mens al eens eerder op tv geweest.
Ik ken haar namelijk, 100% zeker
Dus laten we in godsnaam hopen dat het van tv is en geen vaag kroegscharreltje.
quote:
quote:
Dat had ik ook inderdaad. Volgens mij is het gewoon een soort van lookalike van een bekend persoon.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:12 schreef kastanova het volgende:
Ben ik nou gek of is dat mens al eens eerder op tv geweest [afbeelding].
quote:
Inderdaad. Fan zal ik nooit worden, maar goed voor het programma zijn zulke types zeker.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:41 schreef alwaysthebest het volgende:
Ze heeft de irritatiefactor. Leuk ergerobject.
SSquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond haar leuk!
Lekker opvallend type, niet op d'r mondje gevallen, niet al te dom, supergoede stem. Graag naar de liveshows aub.
quote:Lieve vrienden was gisteren in idols, ik moest optreden dus heb het pas vannacht gezien. Ik kan begrijpen dat sommige mensen denken jesus wat een mens, de mensen die mij echt kennen zagen wel dat ik bij idols een typetje heb neergezet, en dat kan goed of slecht uitpakken. Laten we eerlijk zijn de show draaid om gekke mensen die ze volgen en de goeie laten ze maar even in beeld. Dat zag je vorige week in Eindhoven heel duidelijk en dat is niet eerlijk. Maar mensen houden nu eenmaal van leedvermaak. Ik heb er voor gekozen om de boel daar op stelten te zetten maar eerlijk is eerlijk ze hebben ook heel wat dingen verdraaid en let's face it hoevaak ben ik in beeld geweest?... erg vaak dus missie geslaagd nu op naar de theaterrondes en ik beloof dat ik me dan zal gedragen ben het gesprek van de dag in het forum van idols www.idols.nl zijn de mensen niet zo blij met me maar ben wel wat gewend hahaha
Ze kwam zeer irritant over , maar ze kan WEL zingen.. en dat helpt natuurlijk welquote:Op maandag 29 oktober 2007 02:33 schreef Together het volgende:
Interessant stukje op haar Hyves:
[..]
blijkbaar had haar strategie dan toch effectquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:48 schreef DSS24 het volgende:
Tering irritant wijf die het gewoon niet verdient op deze manier. Bloed kroop onder mijnn nagels vandaan en ik kreeg jeukhanden.![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:33 schreef Together het volgende:
Interessant stukje op haar Hyves:
[..]
Dat heeft ze dan wel goed gespeeld he, of het punten gaat opleveren is een andere vraagquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:48 schreef DSS24 het volgende:
Tering irritant wijf die het gewoon niet verdient op deze manier. Bloed kroop onder mijnn nagels vandaan en ik kreeg jeukhanden.![]()
Dit is live...quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:09 schreef sbientje het volgende:
al weet ik niet in hoeverre dit is geproduceerd
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit is live...
http://nl.youtube.com/watch?v=oxRc2hM87es
Geen wonder in de afgelopen uitzending. Ze is niet knap of iets in die richting.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:38 schreef BVO het volgende:
Mist de looks? Ze zag er beter uit dan vrijwel elke andere vrouw die door ging.
Dat is toch echt subjectief.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze is niet knap of iets in die richting.
Ik krijg een soort Sharonvibe bij deze foto.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
Speciaal voor BVO![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik bij de meerderheid zit die zo denkt. Hoe dan ook, ieder z'n ding.quote:
Wat een wijsheid. Ik ben er even stil van.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik bij de meerderheid zit die zo denkt.
Inderdaad. Dus een "quote:
Ga nou niet voor de meerderheid spreken, dat werkt nooit echt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik bij de meerderheid zit die zo denkt. Hoe dan ook, ieder z'n ding.
Dat is het wel, aangezien ik mijn ongenoegen uitspreek over het feit dat hij het niet subjectief brengt. Duidelijk nu?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Inderdaad. Dus een " [ afbeelding ] " is niet nodig.
Ok, ik zal in het vervolg alleen nog maar "ik vind" zeggen als ik een mening heb.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:48 schreef BVO het volgende:
Dat is het wel, aangezien ik mijn ongenoegen uitspreek over het feit dat hij het niet subjectief brengt. Duidelijk nu?
Leuk he, ik vind het een swingend nummerquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:09 schreef sbientje het volgende:
aardig filmpje Cleetje! jammer van die bridgemaar zingen kan ze wel geloof ik, al weet ik niet in hoeverre dit is geproduceerd
Ja, want dat gebeurt door discussies te hebben over PI's en over hoe een bericht geïnterpreteerd wordtquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah, Sven, laat IDO nou een beetje tot leven komen.
Whehe. Toch probeerde ik het. De poging was leuk, maar echt zinvol is hij niet. Nou ja, misschien voor wat scherpere verhoudingen in IDO.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Ga nou niet voor de meerderheid spreken, dat werkt nooit echt.
wat erik al zei, geen couplet en geen refrein, maar een 'bruggetje' tussen die 2 zullen we maar zeggen..quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:31 schreef Cleetje het volgende:
[..]
Leuk he, ik vind het een swingend nummeren Sandy heeft ( vind ik) een goede stem.
Ehm...., durf het bijna niet te vragen, maar een 'bridge' ? Is dat 1 of andere vakterm, bnen niet zo thuis in de muziekwereld![]()
een BSquote:Op zondag 4 november 2007 18:51 schreef Logician het volgende:
Sorry hoor wat een BS ik ken haar dus "heel goed" van vroeger en zoals ze zich gedroeg heeft ze zich altijd al gedragen
Dan is ze wel veranderd in de laatste jaren, op den duur ging van ons groepje destijds niemand meer haar om vanwege haar arrogante en agressieve gedrag...quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:55 schreef Dinus het volgende:
[..]
Dat heeft ze dan wel goed gespeeld he, of het punten gaat opleveren is een andere vraag![]()
Ik dacht eerst dat het Edsilia Rombley (of zo) was, maar zag na 10 tellen dat het Sandy was, ik zie haar geregeld bij mij in de wijk en kan me niet voorstellen dat ze echt arrogant is, ze komt wel vriendelijk over.
BULL SHIT!quote:
Nou, in het gunstigste geval (voor haar dan in elk geval hequote:Op zondag 4 november 2007 18:55 schreef Logician het volgende:
[..]
Dan is ze wel veranderd in de laatste jaren, op den duur ging van ons groepje destijds niemand meer haar om vanwege haar arrogante en agressieve gedrag...
Hopelijk heb jij gelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |