Hm. Teleologische paranoiaquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, ik kan je aanraden er niet aan te beginnen. Het zit vol met paranoide users die in alles dat er gebeurt een "test" zien.
Hmm. Teleologische paranoia zoiets?quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, ik kan je aanraden er niet aan te beginnen. Het zit vol met paranoide users die in alles dat er gebeurt een "test" zien.
Hmm. Teleologische paranoia. Zoiets?quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hard, heel hard, lachen is de enige juiste gevolgtrekking van het lezen van al die oververhitte posts. Gelukkig dat alles goed is afgelopenquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nou ja, je zit dan wel op het - op dat vlak - ergste subforum van FOK!. Bovendien lopen in OUD enkele users rond die Floripas al van POL/NWS kennen (zoals milagro en swetsenegger) en vanuit daar al een zekere antipathie en/of achterdochtigheid jegens haar hebben.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:20 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
[..]
Kan ik me voorstellen inderdaad. Ik las het topic/de topics gisternacht en was erg verbaasd over de reacties. Internetters zijn achterdochtiger (en onaardiger) dan ik had gedacht.
Ik was afgelopen week nog op de "media-gevoelige-personen" afdeling van de p.i. Scheveningen waar ook "dhr. V. v/d Graaf" een kamer heeft. Ik ben blij dat hij in de meest vervallen, sobere en stinkende afdeling van de p.i. zit. Ik heb ook even in eenzelfde kamer tegenover die van hem gestaan. Echt geen pretje. Iedereen die zegt dat de NL'se gevangenissen net hotels zijn moet er eens een kijkje nemen. Een eyeopener kan ik je verzekeren.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh indymedia is ook echt niks. Maar er blijkt een http://www.volkertvandergraaf.nl/ te zijn en op elke krantensite blijkt dezelfde figuur teksten te plaatsen, het is gewoon grappig, zo sneu.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Nou ja, je zit dan wel op het - op dat vlak - ergste subforum van FOK!. Bovendien lopen in OUD enkele users rond die Floripas al van POL/NWS kennen (zoals milagro en swetsenegger) en vanuit daar al een zekere antipathie en/of achterdochtigheid jegens haar hebben.
quote:Wordt ik
Montov?quote:gePM'd door een POL-mod of ik me niet al tezeer betrokken wil voelen bij het wel en wee van POL, en of ik vooral weg wil blijven uit het POL-FB-topic,
Sorryquote:
En dan te bedenken dat ik alleen maar wilde weten bij welke temperatuur je de dokter belt voor een baby. Dat was alles! Alsof ik heb gefluisterd tegen het breekpunt van een lawine, en dan een lawine gemaakt van wat er uit de latrines is gehaald.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Hard, heel hard, lachen is de enige juiste gevolgtrekking van het lezen van al die oververhitte posts. Gelukkig dat alles goed is afgelopen
Inderdaad. Samir A. zit in TA van PI Vossebelt. Ook zo'n oud vervallen barak. Schijnt ook geen pretje te zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:53 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik was afgelopen week nog op de "media-gevoelige-personen" afdeling van de p.i. Scheveningen waar ook "dhr. V. v/d Graaf" een kamer heeft. Ik ben blij dat hij in de meest vervallen, sobere en stinkende afdeling van de p.i. zit. Ik heb ook even in eenzelfde kamer tegenover die van hem gestaan. Echt geen pretje. Iedereen die zegt dat de NL'se gevangenissen net hotels zijn moet er eens een kijkje nemen. Een eyeopener kan ik je verzekeren.
Het hele gedoe rond 'je moet dit' en 'je moet dat' vind ik ook wel triest. Je *moet* een update geven. Je *moet* jezelf verantwoorden over wat iemand voor vage complottheorieen bedenkt. Iemand anders *mag* geen topic openen over de gang van zaken. Want da's een sidekick, een speerwerper, of een vijfde colonne. Da's namelijk verdacht, en daarom mag dat niet.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:07 schreef Floripas het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik alleen maar wilde weten bij welke temperatuur je de dokter belt voor een baby. Dat was alles! Alsof ik heb gefluisterd tegen het breekpunt van een lawine, en dan een lawine gemaakt van wat er uit de latrines is gehaald.
Zo te zien is dat een redelijk nieuw complex. Ik ben eens in de Mesdag geweest, een van de twee oudste gevangenissen van Nederland, en dat is ook al geen pretje.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:53 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik was afgelopen week nog op de "media-gevoelige-personen" afdeling van de p.i. Scheveningen waar ook "dhr. V. v/d Graaf" een kamer heeft. Ik ben blij dat hij in de meest vervallen, sobere en stinkende afdeling van de p.i. zit. Ik heb ook even in eenzelfde kamer tegenover die van hem gestaan. Echt geen pretje. Iedereen die zegt dat de NL'se gevangenissen net hotels zijn moet er eens een kijkje nemen. Een eyeopener kan ik je verzekeren.
'slechts op bezoek'?quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Zo te zien is dat een redelijk nieuw complex. Ik ben eens in de Mesdag geweest, een van de twee oudste gevangenissen van Nederland, en dat is ook al geen pretje.
Ze reageren inderdaad wel erg paranoïde en sommigen zelfs ronduit vals. Maar ik weet niet hoeveel er getrold wordt in dat subforum. Als dat heel vaak gebeurd is, kan ik me voorstellen dat ze terughoudend reageren.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:17 schreef gronk het volgende:
Het hele gedoe rond 'je moet dit' en 'je moet dat' vind ik ook wel triest. Je *moet* een update geven. Je *moet* jezelf verantwoorden over wat iemand voor vage complottheorieen bedenkt. Iemand anders *mag* geen topic openen over de gang van zaken. Want da's een sidekick, een speerwerper, of een vijfde colonne. Da's namelijk verdacht, en daarom mag dat niet.
Wat wel mag: gezellig keutelen over babyfoto's.
Mijn god zeg, wat een stelletje kutkneuzen.![]()
Floripas is echt wel okquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Nou ja, je zit dan wel op het - op dat vlak - ergste subforum van FOK!. Bovendien lopen in OUD enkele users rond die Floripas al van POL/NWS kennen (zoals milagro en swetsenegger) en vanuit daar al een zekere antipathie en/of achterdochtigheid jegens haar hebben.
Ik vind 't raar dat mensen die zo goed weten 'hoe het hoort', zo lomp doen. Ruikt een beetje naar hypocrisie. Kan ik niet zo goed tegen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:35 schreef ijsbrekertje het volgende:
Je opmerkingen over 'je moet dit' en 'je moet dat' verbazen me eigenlijk. Jij opende toch juist een topic omdat je vindt dat de anderen op Floripas post *moeten* ingaan en niet over rosé doorkletsen?
Nee, op bezoek krijg je niet zoveel van het gebouw te zienquote:
Ik ben het wel met je eens en vind het ook raar hoe lomp mensen kunnen reageren. Maar het lastige blijft dat je op internet moeilijk kunt inschatten of iemand liegt of niet. Als ik een advies zou hebben gegeven en hebben meegeleefd en vervolgens zou blijken dat diegene alles heeft verzonnen, dan zou ik boos zijn. (En waarschijnlijk een volgende keer argwanender.)quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:45 schreef gronk het volgende:
Ik vind 't raar dat mensen die zo goed weten 'hoe het hoort', zo lomp doen. Ruikt een beetje naar hypocrisie. Kan ik niet zo goed tegen.
En de beste remedie tegen trolls is nog altijd gewoon openheid. Gewoon, vragen stellen. Niet emotioneel mee gaan bewegen, maar geinteresseerd doorvragen. Laat iemand zichzelf maar klemlullen.
Okee, wellicht een beetje een naieve vraag, maar wie verzint er nou zieke baby's? Dat mensen verzinnen dat ze het met Keira Knighlty hebben gedaan kan ik me voorstellen. Of dat ze verzinnen dat ze voor NASA werken, of in een landhuis wonen, of heel populair zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:59 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens en vind het ook raar hoe lomp mensen kunnen reageren. Maar het lastige blijft dat je op internet moeilijk kunt inschatten of iemand liegt of niet. Als ik een advies zou hebben gegeven en hebben meegeleefd en vervolgens zou blijken dat diegene alles heeft verzonnen, dan zou ik boos zijn. (En waarschijnlijk een volgende keer argwanender.)
Er is een speciale geestesziekte voor.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:08 schreef Floripas het volgende:
Maar een zieke baby? Wat valt daar nou voor eer of lol aan te behalen?
Gewerkt? Want als vaste klant krijg je maar een kamertje te zien, lijkt mequote:Op zondag 28 oktober 2007 17:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, op bezoek krijg je niet zoveel van het gebouw te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |