abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54225576
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 16:20 schreef Floripas het volgende:

[..]

Nee, ik kan je aanraden er niet aan te beginnen. Het zit vol met paranoide users die in alles dat er gebeurt een "test" zien.
Hm. Teleologische paranoia
pi_54225585
quote:

[..]

Nee, ik kan je aanraden er niet aan te beginnen. Het zit vol met paranoide users die in alles dat er gebeurt een "test" zien.
Hmm. Teleologische paranoia zoiets?
pi_54225595
quote:

[..]

Hmm. Teleologische paranoia. Zoiets?
pi_54225618
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 16:23 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Teleologische paranoia
!
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_54225706
  zondag 28 oktober 2007 @ 16:36:44 #186
66825 Reya
Fier Wallon
pi_54225878
quote:

[..]

Hard, heel hard, lachen is de enige juiste gevolgtrekking van het lezen van al die oververhitte posts. Gelukkig dat alles goed is afgelopen
  zondag 28 oktober 2007 @ 16:37:26 #187
66825 Reya
Fier Wallon
pi_54225895
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 16:28 schreef Apropos het volgende:
Mijn voorland
Het valt nog mee, ik dacht dat je naar een post van een gemiddelde OUD-user linkte.
  zondag 28 oktober 2007 @ 16:47:18 #188
66825 Reya
Fier Wallon
pi_54226078
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 16:20 schreef ijsbrekertje het volgende:

[..]

Gelukkig maar.
[..]

Kan ik me voorstellen inderdaad. Ik las het topic/de topics gisternacht en was erg verbaasd over de reacties. Internetters zijn achterdochtiger (en onaardiger) dan ik had gedacht.
Nou ja, je zit dan wel op het - op dat vlak - ergste subforum van FOK!. Bovendien lopen in OUD enkele users rond die Floripas al van POL/NWS kennen (zoals milagro en swetsenegger) en vanuit daar al een zekere antipathie en/of achterdochtigheid jegens haar hebben.
pi_54226089
Ben je gek ofzo? Ik krijg geen kinderen.
  zondag 28 oktober 2007 @ 16:50:41 #190
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54226169
stelletje wijven
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_54226229
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 23:48 schreef du_ke het volgende:

[..]

Oh indymedia is ook echt niks. Maar er blijkt een http://www.volkertvandergraaf.nl/ te zijn en op elke krantensite blijkt dezelfde figuur teksten te plaatsen, het is gewoon grappig, zo sneu.
Ik was afgelopen week nog op de "media-gevoelige-personen" afdeling van de p.i. Scheveningen waar ook "dhr. V. v/d Graaf" een kamer heeft. Ik ben blij dat hij in de meest vervallen, sobere en stinkende afdeling van de p.i. zit. Ik heb ook even in eenzelfde kamer tegenover die van hem gestaan. Echt geen pretje. Iedereen die zegt dat de NL'se gevangenissen net hotels zijn moet er eens een kijkje nemen. Een eyeopener kan ik je verzekeren.

[ Bericht 1% gewijzigd door sizzler op 28-10-2007 16:58:59 ]
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  zondag 28 oktober 2007 @ 16:58:54 #192
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54226328
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 16:47 schreef Reya het volgende:

[..]

Nou ja, je zit dan wel op het - op dat vlak - ergste subforum van FOK!. Bovendien lopen in OUD enkele users rond die Floripas al van POL/NWS kennen (zoals milagro en swetsenegger) en vanuit daar al een zekere antipathie en/of achterdochtigheid jegens haar hebben.

Ik vind 't wel amusant. Wordt ik gePM'd door een POL-mod of ik me niet al tezeer betrokken wil voelen bij het wel en wee van POL, en of ik vooral weg wil blijven uit het POL-FB-topic, want da's alleen voor serieuze zaken, slaan ze elkaar in de OUD-FB bijna de hersens in.

't kan verkeeren.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_54226421
quote:
Wordt ik

Brrr.
quote:
gePM'd door een POL-mod of ik me niet al tezeer betrokken wil voelen bij het wel en wee van POL, en of ik vooral weg wil blijven uit het POL-FB-topic,
Montov?
  zondag 28 oktober 2007 @ 17:07:13 #194
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54226481
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 17:04 schreef Apropos het volgende:

Brrr.
Sorry

De mod doet er niet zo toe. Maar ik vind 't wel typisch.

[ Bericht 20% gewijzigd door gronk op 28-10-2007 17:12:22 ]
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  zondag 28 oktober 2007 @ 17:07:36 #195
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54226489
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 16:36 schreef Reya het volgende:

[..]

Hard, heel hard, lachen is de enige juiste gevolgtrekking van het lezen van al die oververhitte posts. Gelukkig dat alles goed is afgelopen
En dan te bedenken dat ik alleen maar wilde weten bij welke temperatuur je de dokter belt voor een baby. Dat was alles! Alsof ik heb gefluisterd tegen het breekpunt van een lawine, en dan een lawine gemaakt van wat er uit de latrines is gehaald.
pi_54226536
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 16:53 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ik was afgelopen week nog op de "media-gevoelige-personen" afdeling van de p.i. Scheveningen waar ook "dhr. V. v/d Graaf" een kamer heeft. Ik ben blij dat hij in de meest vervallen, sobere en stinkende afdeling van de p.i. zit. Ik heb ook even in eenzelfde kamer tegenover die van hem gestaan. Echt geen pretje. Iedereen die zegt dat de NL'se gevangenissen net hotels zijn moet er eens een kijkje nemen. Een eyeopener kan ik je verzekeren.
Inderdaad. Samir A. zit in TA van PI Vossebelt. Ook zo'n oud vervallen barak. Schijnt ook geen pretje te zijn.
  zondag 28 oktober 2007 @ 17:09:53 #197
130955 Floripas
Blast from the past
  zondag 28 oktober 2007 @ 17:17:39 #198
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54226708
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 17:07 schreef Floripas het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat ik alleen maar wilde weten bij welke temperatuur je de dokter belt voor een baby. Dat was alles! Alsof ik heb gefluisterd tegen het breekpunt van een lawine, en dan een lawine gemaakt van wat er uit de latrines is gehaald.
Het hele gedoe rond 'je moet dit' en 'je moet dat' vind ik ook wel triest. Je *moet* een update geven. Je *moet* jezelf verantwoorden over wat iemand voor vage complottheorieen bedenkt. Iemand anders *mag* geen topic openen over de gang van zaken. Want da's een sidekick, een speerwerper, of een vijfde colonne. Da's namelijk verdacht, en daarom mag dat niet.

Wat wel mag: gezellig keutelen over babyfoto's.

Mijn god zeg, wat een stelletje kutkneuzen.
  † In Memoriam † zondag 28 oktober 2007 @ 17:24:47 #199
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_54226844
Voor de horrorfans: Happy Halloween
Carpe Libertatem
pi_54227003
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 16:53 schreef sizzler het volgende:

[..]

Zo te zien is dat een redelijk nieuw complex. Ik ben eens in de Mesdag geweest, een van de twee oudste gevangenissen van Nederland, en dat is ook al geen pretje.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 28 oktober 2007 @ 17:35:03 #201
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54227029
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 17:33 schreef sigme het volgende:

[..]

Zo te zien is dat een redelijk nieuw complex. Ik ben eens in de Mesdag geweest, een van de twee oudste gevangenissen van Nederland, en dat is ook al geen pretje.
'slechts op bezoek'?
pi_54227041
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 17:17 schreef gronk het volgende:
Het hele gedoe rond 'je moet dit' en 'je moet dat' vind ik ook wel triest. Je *moet* een update geven. Je *moet* jezelf verantwoorden over wat iemand voor vage complottheorieen bedenkt. Iemand anders *mag* geen topic openen over de gang van zaken. Want da's een sidekick, een speerwerper, of een vijfde colonne. Da's namelijk verdacht, en daarom mag dat niet.

Wat wel mag: gezellig keutelen over babyfoto's.

Mijn god zeg, wat een stelletje kutkneuzen.
Ze reageren inderdaad wel erg paranoïde en sommigen zelfs ronduit vals. Maar ik weet niet hoeveel er getrold wordt in dat subforum. Als dat heel vaak gebeurd is, kan ik me voorstellen dat ze terughoudend reageren.

Je opmerkingen over 'je moet dit' en 'je moet dat' verbazen me eigenlijk. Jij opende toch juist een topic omdat je vindt dat de anderen op Floripas post *moeten* ingaan en niet over rosé doorkletsen?

edit: Overigens twijfel ik niet aan je bedoelingen met dat topic Gronk.
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
  zondag 28 oktober 2007 @ 17:41:04 #203
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_54227162
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 16:47 schreef Reya het volgende:

[..]

Floripas is echt wel ok
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  zondag 28 oktober 2007 @ 17:45:37 #204
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54227249
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 17:35 schreef ijsbrekertje het volgende:

Je opmerkingen over 'je moet dit' en 'je moet dat' verbazen me eigenlijk. Jij opende toch juist een topic omdat je vindt dat de anderen op Floripas post *moeten* ingaan en niet over rosé doorkletsen?
Ik vind 't raar dat mensen die zo goed weten 'hoe het hoort', zo lomp doen. Ruikt een beetje naar hypocrisie. Kan ik niet zo goed tegen.

En de beste remedie tegen trolls is nog altijd gewoon openheid. Gewoon, vragen stellen. Niet emotioneel mee gaan bewegen, maar geinteresseerd doorvragen. Laat iemand zichzelf maar klemlullen.
pi_54227509
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 17:35 schreef gronk het volgende:

[..]

'slechts op bezoek'?
Nee, op bezoek krijg je niet zoveel van het gebouw te zien .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_54227539
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 17:45 schreef gronk het volgende:
Ik vind 't raar dat mensen die zo goed weten 'hoe het hoort', zo lomp doen. Ruikt een beetje naar hypocrisie. Kan ik niet zo goed tegen.

En de beste remedie tegen trolls is nog altijd gewoon openheid. Gewoon, vragen stellen. Niet emotioneel mee gaan bewegen, maar geinteresseerd doorvragen. Laat iemand zichzelf maar klemlullen.
Ik ben het wel met je eens en vind het ook raar hoe lomp mensen kunnen reageren. Maar het lastige blijft dat je op internet moeilijk kunt inschatten of iemand liegt of niet. Als ik een advies zou hebben gegeven en hebben meegeleefd en vervolgens zou blijken dat diegene alles heeft verzonnen, dan zou ik boos zijn. (En waarschijnlijk een volgende keer argwanender.)

Tot ik het deksel op mijn neus krijg, blijf ik naief denk ik.
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
  zondag 28 oktober 2007 @ 18:08:54 #207
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54227718
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 17:59 schreef ijsbrekertje het volgende:

[..]

Ik ben het wel met je eens en vind het ook raar hoe lomp mensen kunnen reageren. Maar het lastige blijft dat je op internet moeilijk kunt inschatten of iemand liegt of niet. Als ik een advies zou hebben gegeven en hebben meegeleefd en vervolgens zou blijken dat diegene alles heeft verzonnen, dan zou ik boos zijn. (En waarschijnlijk een volgende keer argwanender.)
Okee, wellicht een beetje een naieve vraag, maar wie verzint er nou zieke baby's? Dat mensen verzinnen dat ze het met Keira Knighlty hebben gedaan kan ik me voorstellen. Of dat ze verzinnen dat ze voor NASA werken, of in een landhuis wonen, of heel populair zijn.
Maar een zieke baby? Wat valt daar nou voor eer of lol aan te behalen?
  † In Memoriam † zondag 28 oktober 2007 @ 18:14:28 #208
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_54227806
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 18:08 schreef Floripas het volgende:
Maar een zieke baby? Wat valt daar nou voor eer of lol aan te behalen?
Er is een speciale geestesziekte voor.
Carpe Libertatem
pi_54227859
O my gawd! Sigme, ze hebben Saidia van de aardbodem laten verdwijnen.
  zondag 28 oktober 2007 @ 18:18:14 #210
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54227881
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 17:58 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee, op bezoek krijg je niet zoveel van het gebouw te zien .
Gewerkt? Want als vaste klant krijg je maar een kamertje te zien, lijkt me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')