LOL! Kind of, het echte werk komt vanavondquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:32 schreef Frezer het volgende:
Uitstekend, uitstekend.
Inmiddels uitgepoot?
Deze meet was wel erg gezellig. Kan ook komen door de grote hoeveelheid bier die ik naar binnen heb gewerkt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als er weer zoiets is, ga ik misschien wel mee, maar dan is het misschien handig als ik het meer dan 2 dagen van tevoren weet.
Dus hij was voor jou gezellig maar de rest heeft zich gewoon aan jou zitten ergeren?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Deze meet was wel erg gezellig. Kan ook komen door de grote hoeveelheid bier die ik naar binnen heb gewerkt..
Het heeft wekenlang in mijn sig gestaanquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als er weer zoiets is, ga ik misschien wel mee, maar dan is het misschien handig als ik het meer dan 2 dagen van tevoren weet.
Waarschijnlijk wel. Zo gaat het altijd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus hij was voor jou gezellig maar de rest heeft zich gewoon aan jou zitten ergeren?.
ja die had ik wel gezien, maar ik kom amper in MUZ dus ik dacht dat er alleen volk zou komen dat ik niet eens van nick kendequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het heeft wekenlang in mijn sig gestaan.
Volgende keer dus even in de betreffende meettopic kijken wie er allemaal komen hequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja die had ik wel gezien, maar ik kom amper in MUZ dus ik dacht dat er alleen volk zou komen dat ik niet eens van nick kende.
Oh ja, je bent een nerdinnetje he. Voor je afstuderen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:35 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL! Kind of, het echte werk komt vanavond![]()
(ben de praktische waarde van design patterns in Java aan het toepassen)
Hehe, een nerdinnetje. Nou, eigenlijk ben ik gewoon gek op communiceren en heb ik daarvoor een beetje technische kennis nodigquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:42 schreef Frezer het volgende:
Oh ja, je bent een nerdinnetje he. Voor je afstuderen?
Das nog even flink aanpoten dan!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, een nerdinnetje. Nou, eigenlijk ben ik gewoon gek op communiceren en heb ik daarvoor een beetje technische kennis nodig
En je kunt er niets aan doen hoor, maar ik geloof dat ik het al voor de 10e keer heb opgeschreven: dinsdag heb ik mijn officiele afstudeervoordracht en maandag heb ik een mondeling (over DP's dus) die ik nog moet halen voordat ik afstudeer.
M'n visite staat zo voor de deur, dus ik wens je nog een fijne avond en een prettig weekend!
De rockmeet heeft ook niet zoveel met MUZ vandoen. Annie was van de aanwezigen eigenlijk wel dé diehard MUZzer (samen met Vork), en die ken je. Meer een opvolger van de oude B&W-meets dus.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja die had ik wel gezien, maar ik kom amper in MUZ
Ant en Vorkquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:55 schreef Litpho het volgende:
De rockmeet heeft ook niet zoveel met MUZ vandoen. Annie was van de aanwezigen eigenlijk wel dé diehard MUZzer (samen met Vork), en die ken je. Meer een opvolger van de oude B&W-meets dus.
Ik heb ook wel eens MUZ-meets bezocht hoor. En veel gepost in Wat luister je nu. De goede ouwe tijd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
De rockmeet heeft ook niet zoveel met MUZ vandoen. Annie was van de aanwezigen eigenlijk wel dé diehard MUZzer (samen met Vork), en die ken je. Meer een opvolger van de oude B&W-meets dus.
Helemaal vergeten, ik heb eigenlijk de hele dag lodderig voor me uit zitten kijkenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:22 schreef MNR het volgende:
Hey Frezer, hoe is t?
[..]
![]()
= edit =
Vicks en uien al in huis?![]()
Een flinke doos zou wel genoeg zijn denk ik.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:30 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je hebt eigenlijk een vrachtwagenlading nodig?
Ja, maar jij bent Q. en dus niet te vatten in één enkel forum.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens MUZ-meets bezocht hoor.
Ik zat in de LL-topics en Muse, take That, The Killers en Kaiser CHiefs. Maar die zaten toen vol en ik heb nooit meer de nieuwe topics opgezochtquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens MUZ-meets bezocht hoor. En veel gepost in Wat luister je nu. De goede ouwe tijd.
Ik ben zelfs niet te vatten in één FOK.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent Q. en dus niet te vatten in één enkel forum.
Zo was ik eerst ook altijdquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:07 schreef Mike.Strutter het volgende:
Mijn vrienden zijn niet vooruit te brandenElk weekend gaan ze onderhand naar dezelfde plaats en ik heb echt behoefte aan meer variatie.
Het is ieder weekend wel best gezellig, alleen altijd dezelfde mensen, zelfde soort muziek gaan me beetje vervelen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo was ik eerst ook altijd. Tegenwoordig word ik er zelf ook gek van als het week in week uit hetzelfde is.
Daar word je op een gegeven moment wel simpel van ja. Ik heb één vriend die gewoon niet weg te slaan is uit z'n stamkroeg, vindt alles behalve die ene kroeg kut (terwijl het zelf een ongelooflijke ballentent isquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:16 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Het is ieder weekend wel best gezellig, alleen altijd dezelfde mensen, zelfde soort muziek gaan me beetje vervelen.
We moeten weer eens een ouderwetse #muziek meet doen. Niet in Delft trouwens.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Lang leve SF!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:10 schreef Q. het volgende:
Ik ben zelfs niet te vatten in één FOK.
En nectarientje zag er ook al zoquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:54 schreef AirwiN het volgende:
Twisted in een zwarte rok met laarzen!
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:59 schreef Hime het volgende:
[..]
En nectarientje zag er ook al zouit
Je eigen werk?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:43 schreef CherryLips het volgende:
En dan zit je te zappen op de megatoffe mediabox, kom ik twee keer m'n eigen werk tegen. Best irritant.
Oooh is zij nectarientje hier whehe, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:59 schreef Hime het volgende:
[..]
En nectarientje zag er ook al zouit
Mwhehe.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:08 schreef DaMart het volgende:
Hoi! Ook weer thuis na die meet van gisteren.
Knuffelding.quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:18 schreef TwistedDarling het volgende:
Q![]()
Air en Hime zijn echt te schattig samen. Bah.
quote:
Ik vond het ook zeker leuk om jou en JDude eens in het echt te zien. En iets zegt me dat dat nog wel vaker gaat gebeuren, maar dat geldt voor alle mensen die ik heb ontmoetquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mwhehe.. Was leuk om je te meeten!
[..]
We waren toch niet te klef hm.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:22 schreef DaMart het volgende:
Ik vond het ook zeker leuk om jou en JDude eens in het echt te zien. En iets zegt me dat dat nog wel vaker gaat gebeuren, maar dat geldt voor alle mensen die ik heb ontmoet![]()
Dat dacht ik wel jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:25 schreef DaMart het volgende:
Nee hoor. En perfect aan het script gehouden he![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |