En nectarientje zag er ook al zoquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:54 schreef AirwiN het volgende:
Twisted in een zwarte rok met laarzen!
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:59 schreef Hime het volgende:
[..]
En nectarientje zag er ook al zouit
Je eigen werk?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:43 schreef CherryLips het volgende:
En dan zit je te zappen op de megatoffe mediabox, kom ik twee keer m'n eigen werk tegen. Best irritant.
Oooh is zij nectarientje hier whehe, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:59 schreef Hime het volgende:
[..]
En nectarientje zag er ook al zouit
Mwhehe.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:08 schreef DaMart het volgende:
Hoi! Ook weer thuis na die meet van gisteren.
Knuffelding.quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:18 schreef TwistedDarling het volgende:
Q![]()
Air en Hime zijn echt te schattig samen. Bah.
quote:
Ik vond het ook zeker leuk om jou en JDude eens in het echt te zien. En iets zegt me dat dat nog wel vaker gaat gebeuren, maar dat geldt voor alle mensen die ik heb ontmoetquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mwhehe.. Was leuk om je te meeten!
[..]
We waren toch niet te klef hm.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:22 schreef DaMart het volgende:
Ik vond het ook zeker leuk om jou en JDude eens in het echt te zien. En iets zegt me dat dat nog wel vaker gaat gebeuren, maar dat geldt voor alle mensen die ik heb ontmoet![]()
Dat dacht ik wel jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:25 schreef DaMart het volgende:
Nee hoor. En perfect aan het script gehouden he![]()
.
hey IK was het knuffeldingquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mwhehe.. Was leuk om je te meeten!
[..]
Knuffelding..
Ja maar in het begin was Q ook knuffelende.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:28 schreef Memento-Mori het volgende:
hey IK was het knuffelding
Oh okequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja maar in het begin was Q ook knuffelende.
Immer.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:20 schreef JDude het volgende:
Adoratie alom alhier!
Niet achteruit?quote:
Tataaaa The one and onlyquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:15 schreef TwistedDarling het volgende:
Oooh is zij nectarientje hier whehe, dat wist ik niet.![]()
Ga je nog uit, bikkel?quote:
Niemand gaat!quote:
Ahh, kusje op je boze PI.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:57 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Niemand gaat!
Dus ik heb maar een kriekje gepakt en wat belgische chocolade. Fijn muziekje, boekje, prima avondje (en o zo verstandig)
Nu al naar bed?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:00 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik ga maar weer braaf naar bed zo.
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:00 schreef TwistedDarling het volgende:
Ahh, kusje op je boze PI.
Maar het alternatief klinkt ook heerlijk.
Ik ga maar weer braaf naar bed zo. Tot de volgende keer nectarientje![]()
Welterusten meneer DaMart.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:03 schreef DaMart het volgende:
Na een nacht zonder enige nachtrust vanwege een overdosis cola gisterenavond, ga ik eens kijken of de slaap mij deze nacht wel komt vergezellen!
Welterusten kinders.
Serieus!? Ga jij ook al slapenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:03 schreef DaMart het volgende:
Na een nacht zonder enige nachtrust vanwege een overdosis cola gisterenavond, ga ik eens kijken of de slaap mij deze nacht wel komt vergezellen!
Welterusten kinders.
Ow God, haha. Dan is het wel heel erg. Maarrrrr... als je je bedje hebt opgemaakt, slaap je er wel heel lekker in: lekker frisquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:14 schreef Q. het volgende:
Ik wil ook wel slapen maar ik ben te moe om op te staan van de bank. En ik moet mn bed nog opmaken. Ook zo een klotewerk.
Ik ga maar eens mn bed opmaken, dan kan ik er in duiken als ik daar zin in heb.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow God, haha. Dan is het wel heel erg. Maarrrrr... als je je bedje hebt opgemaakt, slaap je er wel heel lekker in: lekker fris![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |