hey IK was het knuffeldingquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mwhehe.. Was leuk om je te meeten!
[..]
Knuffelding..
Ja maar in het begin was Q ook knuffelende.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:28 schreef Memento-Mori het volgende:
hey IK was het knuffelding
Oh okequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja maar in het begin was Q ook knuffelende.
Immer.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:20 schreef JDude het volgende:
Adoratie alom alhier!
Niet achteruit?quote:
Tataaaa The one and onlyquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:15 schreef TwistedDarling het volgende:
Oooh is zij nectarientje hier whehe, dat wist ik niet.![]()
Ga je nog uit, bikkel?quote:
Niemand gaat!quote:
Ahh, kusje op je boze PI.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:57 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Niemand gaat!
Dus ik heb maar een kriekje gepakt en wat belgische chocolade. Fijn muziekje, boekje, prima avondje (en o zo verstandig)
Nu al naar bed?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:00 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik ga maar weer braaf naar bed zo.
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:00 schreef TwistedDarling het volgende:
Ahh, kusje op je boze PI.
Maar het alternatief klinkt ook heerlijk.
Ik ga maar weer braaf naar bed zo. Tot de volgende keer nectarientje![]()
Welterusten meneer DaMart.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:03 schreef DaMart het volgende:
Na een nacht zonder enige nachtrust vanwege een overdosis cola gisterenavond, ga ik eens kijken of de slaap mij deze nacht wel komt vergezellen!
Welterusten kinders.
Serieus!? Ga jij ook al slapenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:03 schreef DaMart het volgende:
Na een nacht zonder enige nachtrust vanwege een overdosis cola gisterenavond, ga ik eens kijken of de slaap mij deze nacht wel komt vergezellen!
Welterusten kinders.
Ow God, haha. Dan is het wel heel erg. Maarrrrr... als je je bedje hebt opgemaakt, slaap je er wel heel lekker in: lekker frisquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:14 schreef Q. het volgende:
Ik wil ook wel slapen maar ik ben te moe om op te staan van de bank. En ik moet mn bed nog opmaken. Ook zo een klotewerk.
Ik ga maar eens mn bed opmaken, dan kan ik er in duiken als ik daar zin in heb.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow God, haha. Dan is het wel heel erg. Maarrrrr... als je je bedje hebt opgemaakt, slaap je er wel heel lekker in: lekker fris![]()
Good for you! Het doelt heiligt de middelen Qquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:31 schreef Q. het volgende:
Ik ga maar eens mn bed opmaken, dan kan ik er in duiken als ik daar zin in heb.
Heuj!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:35 schreef Anthraxx het volgende:
Hoi.
Damart, you came back!!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:36 schreef DaMart het volgende:
Ik wil eigenlijk gaan slapen, maar ben nog niet moe.
Ja. Na die drie liter cola van gisterenavond werd ik vanmiddag weer zo duf, dat ik dat ben gaan compenseren met nog meer colaquote:
Bij mij duurt het meestal een paar uur.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:39 schreef DaMart het volgende:
Ja. Na die drie liter cola van gisterenavond werd ik vanmiddag weer zo duf, dat ik dat ben gaan compenseren met nog meer cola.
Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat dat is uitgewerkt?.
LAMP? Dat is niet het licht. Een tweederangsscriptingtaal met een derderangsdatabase eerder.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:51 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zie het licht ook, maar er schijnt een lamp in mijn gezicht.
Welterusten Qquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:52 schreef Q. het volgende:
Ik ga het licht juist uit doen. Lekker fris bed.. Slaap ze!
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
LAMP? Dat is niet het licht. Een tweederangsscriptingtaal met een derderangsdatabase eerder.
Wat is TorD?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:56 schreef MNR het volgende:
Lekker de spot drijven met mijn nieuw vergaarde kennis![]()
Niemand in voor een creatief spelletje? Een woordspel of TorD? Zijn jullie niet creatief?![]()
Ah. Nu zou ik zeggen dat er geen 'r' zit in Truth or Dare, maar strikt genomen zit er natuurlijk een 'r' in elk woordquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:02 schreef Q. het volgende:
Truth or Dare natuurlijk! Deden we vroeger in de CUB veel. Oh. Ik slaap.
Way to go Q!quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:02 schreef Q. het volgende:
Truth or Dare natuurlijk! Deden we vroeger in de CUB veel. Oh. Ik slaap.
Ojaquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:59 schreef Anthraxx het volgende:
Welterusten dan maar. Vergeet jullie klok niet.
Je zou toch denken dat dares over internet redelijk veilig zouden moeten zijnquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:11 schreef CherryLips het volgende:
truth or dare.
ik ben een te groot mietje.
Gezien de openbaarheid van dit forum, leek het me ook gepaster om niet al te persoonlijke vragen te stellen. Heb je dan wel zin?quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:11 schreef CherryLips het volgende:
truth or dare.
ik ben een te groot mietje.
LOL!quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:15 schreef Litpho het volgende:
Hallo ik wil al mijn berichten wissen!.
Die staat al een uur terug nu. Kan ik alvast wennenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:59 schreef Anthraxx het volgende:
Welterusten dan maar. Vergeet jullie klok niet.
Zijn er awards dan?quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:22 schreef MNR het volgende:
Ow, ik heb trouwens ondertussen mijn eerste plek in de top3 van meest irritante R&P-users vervuld. Hij gaat naar deze dame.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:23 schreef DaMart het volgende:
Zijn er awards dan?
Er zijn teveel mensen in R&P om een top 3 mee te vullen. Deze haalt mijn top 10 niet eens.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:22 schreef MNR het volgende:
Ow, ik heb trouwens ondertussen mijn eerste plek in de top3 van meest irritante R&P-users vervuld. Hij gaat naar deze dame.
Je hebt het toch niet over de awards waar we het een paar weken geleden over hadden, wel?quote:
Wat is jouw top3 dan?quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:27 schreef Litpho het volgende:
Er zijn teveel mensen in R&P om een top 3 mee te vullen. Deze haalt mijn top 10 niet eens.
Uh.. jawel, ik geloof van wel (degene waar Plato en jij toen over in gesprek waren).quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:29 schreef Litpho het volgende:
Je hebt het toch niet over de awards waar we het een paar weken geleden over hadden, wel?
Ah.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Uh.. jawel, ik geloof van wel (degene waar Plato en jij toen over in gesprek waren).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |