PowerBook G4 12 inch, de laatste.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:31 schreef DaFrenk het volgende:
Hmm.. dat hoorde ik van iemand anders ook..
Wat voor Mac heb je dan? Al wat oudere?
Hulpprogramma's/netwerkhulpprogramma.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:24 schreef Junkie het volgende:
Kan je ergens zien in OSX met welke snelheid je verbonden bent aan je netwerk?
Ik heb sinds kort een Gigabit switchje (ASUS GigaX 1105N) en in me PC een Belkin Gigabit PCI-kaartje maar volgens mij verbindt me MacBook nog steeds op 100Mbit. Is hier een terminal commando ofzow voor?
WDS krijg je toch ook geinstalleerd, zonder dat je dat wiltquote:Op zondag 28 oktober 2007 08:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat is quick look?
Over spotlight gesproken. Ik erger me altijd kapot aan de zoekfunctie in Outlook, dus heb ik windows desktop serach maar geinstalleerd... die is nog slechter
Nogal wiedes, het is de svn. De broncode. Als je daar iets mee wilt zul je 'm zelf moeten compileren.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:00 schreef broer het volgende:
Nice. Alleen jammer dat Safari niets met die url wil.
svn://svn.adiumx.com/adium/branches/adium-2.0-vv/ dus...
Ik meende ergens gelezen te hebben dat je rechts kon klikken op de Time Machine HDD en dan "Backup now" kon kiezen? Of misschien het icoontje van Time Machine?quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:05 schreef Breuls het volgende:
Als dat zo werkt is het op zich netjes, maar ik mis toch een beetje de controle. Het blijft wel mijn laptop en ik wil toch wel zelf kunnen bepalen wat-ie doet.
Ik kijk morgen nog wel even, ik verplaats 'm zo en laat de externe HD op het bureau liggen, dus vannacht komt het er niet van.
Er komen nieuwe modellen aan, dus vandaar waarschijnlijk die prijsdaling. De nieuwe hebben een streep i.pv. het rondje, en ze bieden ook eSATA aan.quote:Op zondag 28 oktober 2007 08:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik heb die; ik meen dat die destijds zo'n 200 euro was, maar volgens pricewatch is ie aardig gezakt de laatste tijd. Misschien ga ik er dus ook nog wel eentje halen.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Network Utility kun je proberen..
Daar staat hij als 100Mbitquote:Op zondag 28 oktober 2007 07:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Hulpprogramma's/netwerkhulpprogramma.
Dat hebben ze op het laatste moment eruit gehaald.quote:Op zondag 28 oktober 2007 09:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Doet time machine het nu ook met netwerkshares?
http://www.engadget.com/2(...)do-you-want-to-know/quote:Apple confirmed it: no backing up with Time Machine over the drives you have connected via USB to your Airport Extreme. Also, no Time Machine backups to SMB shares -- AFP network shares only. Again, yes, Time Machine can back up over the network, but ONLY to AFP shares, ok?
Nou, toen ik gisteren Leopard ging halen, werd me sterk aangeraden om voor een clean install te gaan. Dit ivm. het kwijtraken van accounts o.i.d. Denk dat als je een beetje zoekt op internet dat je er vanzelf achter komt wat ik bedoel. Ik wilde toch al voor een clean install gaan, dus....quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:41 schreef MeneerTim het volgende:
Hoe werkt het eigenlijk precies, als je Leopard koopt bij de MacStore, kan je Tiger dan gewoon upgraden of moet je de hele zooi opnieuw installeren?
Morgen kan ik je een antwoord op die vraag gevenquote:Op zondag 28 oktober 2007 11:26 schreef mie_at_work het volgende:
iemand al ervaringen met wireless internet met OS Leopard op de HVA(HES) ?
Ah, ik had beter moeten lezen. Ik dacht gewoon nog even wat verder te kijken naar wat er allemaal aankomt.quote:Op zondag 28 oktober 2007 08:46 schreef nietzman het volgende:
Nogal wiedes, het is de svn. De broncode. Als je daar iets mee wilt zul je 'm zelf moeten compileren.
Jawel hoor, maat van me heeft een eSATA kaartje voor het Express slot in de MacBook Pro. Werkt als een tierelier met een eSATA externe HDD.quote:Op zondag 28 oktober 2007 09:44 schreef Kremers het volgende:
[..]
Er komen nieuwe modellen aan, dus vandaar waarschijnlijk die prijsdaling. De nieuwe hebben een streep i.pv. het rondje, en ze bieden ook eSATA aan.
Niet dat je wat aan dat laatste hebt, gezien deze aansluiting nog niet aanwezig is op Apple computers. Maar dat zal in de toekomst nog wel veranderen
Dat heb ik ook. Hij blijft ook in het dock staan, net als Quicksilver, terwijl ik ze er niet wilquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:26 schreef broer het volgende:
Overigens doet de remote het hier ook niet meer bij VLC. En ik heb problemen met Last.fm; die start om de een of andere reden elke keer dubbel op.
Mijn Linux PC wordt ook zo weergegeven in de Finder, ook buiten CoverFlow.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:07 schreef Anthraxx het volgende:
Easter egg in Leopard, blijkbaar: http://www.rose-hulman.ed(...)ndows_easter_egg.jpg
Netwerk shares welke Windows draaien worden in coverflow zo weergeven.
Ik vond het wel grappig eigenlijkquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:12 schreef Breuls het volgende:
[..]
Mijn Linux PC wordt ook zo weergegeven in de Finder, ook buiten CoverFlow.
Dat klinkt alsof jij Tiger hebt draaien.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig eigenlijk.
Maar hoe bevalt Leopard? Ik hoop de mijne volgende week ergens op de deurmat te krijgen.
Intel, graag. Als je die naar me kunt mailen ben je een held.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:17 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb Tiger nog draaien. Op een PPC en een Intel mac. Kies maar welke je wilt.
Aangezien de helft van mijn CPU in beslag genomen is door iets dat zich backupd noemt ga ik ervanuit dat dit klopt.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:20 schreef Breuls het volgende:
Oe, mijn ventilator gaat harder draaien. Volgens mij is Time Machine weer bezig.
Opgelostquote:Op zondag 28 oktober 2007 09:57 schreef Junkie het volgende:
Daar staat hij als 100Mbit![]()
En heb ook een optie gevonden in:
System Preferences - Network - Built-In Ethernet - Ethernet - Manually (Advanced)
Maar als ik hem daar op 1000baseT zet dan is stopt hij de verbinding.
[ afbeelding ]
Ook zitten er nog 2 screensavers in de developer tools. Retro en Security. Ff checken!quote:• Photo Mosaic Screensaver: Choose a photo album from the Desktop & Screen Saver control panel, then click on the 3rd "Display Style" (Mosaic). (ed note: Very cool.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |