Beetje avontuurquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:16 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Bwa, die memory-upgrades van apple zijn asociaal duur dus vind ik 500 wel een redelijk normale prijs.
Als je 't zelf doet darentegen... Nuja, de mini zelf upgraden is niet zo'n slim plan vind ik, als je al met een plamuurmes erin moet gaan wroeten...
Het is geen Vista hoor.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:42 schreef Pie.cr het volgende:
Werkt leopard goed op een macbook intelcore2duo 2.16 ghz? Met 1gb ram. Of moet ik ff naar 2gb upgraden.
Je zult begrijpen dat ik met mijn iBookje zeer te spreken ben over Spaces ...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:13 schreef Geqxon het volgende:
Nu ik op 1280*800 zit merk ik wel dat Spaces erg handig is. Wat een kleine rotresolutie is dat toch
Is die nog vernieuwd eigenlijk? Want ik vond 't altijd al so-so.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:27 schreef Battlefan het volgende:
Front Row is een beetje jammer, iTunes pauzeert als je Front Row opent, je kan dan niet meer zien welk nummer je luisterde enzo. Als je dan in Front Row een nummer start en je zet Front Row weer uit dan stopt het nummer weer![]()
Dat Bluetooth niet goed functioneert is idd vrij jammer. Ik had via Tiger nog m'n iCal-afspraken nog naar m'n mobiele telefoon gesynct in de veronderstelling dat ik het met Leopard wel weer terug kan zetten, helaas pindakaas. Ik kon em dus wel instellen, maar zodra je wat probeert te syncen via iSync geeft ie aan geen verbinding te kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:35 schreef Tijn het volgende:
Ik heb nu Leopard, maar m'n bluetooth doet het niet
Inderdaad, foto's bekijken met je vers geselecteerde muziek eronder kan nu niet meer.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:27 schreef Battlefan het volgende:
Front Row is een beetje jammer, iTunes pauzeert als je Front Row opent, je kan dan niet meer zien welk nummer je luisterde enzo. Als je dan in Front Row een nummer start en je zet Front Row weer uit dan stopt het nummer weer![]()
Same here... Ik probeerde net vanaf mijn LG Prada een contactpersoon maar mijn mac te sturen, krijg ik een service errorquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat Bluetooth niet goed functioneert is idd vrij jammer. Ik had via Tiger nog m'n iCal-afspraken nog naar m'n mobiele telefoon gesynct in de veronderstelling dat ik het met Leopard wel weer terug kan zetten, helaas pindakaas. Ik kon em dus wel instellen, maar zodra je wat probeert te syncen via iSync geeft ie aan geen verbinding te kunnen krijgen.
Maar jij bent dus al nummer 4 die problemen is tegengekomen met BlueTooth en mobieletje..
iSync, heb je d'r wel voor. Maar laat nu net de Bluetooth functie het onder Leopard afweten..quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:47 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Vraagje, ik heb een Nokia gsm en een Macbook. Is er ook software om je gsm te beheren via een mac? Op de website van nokia staat namelijk dat ze OSX niet ondersteunenIets wat ik me bijna niet kan voorstellen. (Ik wil mijn contactgegevens overzetten naar een andere gsm, iets wat met PC suite altijd heel makkelijk was..)
http://macwereld.nl/nieuw(...)transfer_naar_de_mac
gaat volgens mij alleen over bestanden en niet zozeer over contactpersonen?
Ik heb geen Leopard en ik heb een usb stickquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
iSync, heb je d'r wel voor. Maar laat nu net de Bluetooth functie het onder Leopard afweten..![]()
Ik had nog onder Tiger m'n adresboek kunnen aanvullen met de gegevens uit m'n telefoon via iSync, je kan het ook weer terug zetten naar je Telefoon. Dus het zou wel moeten werken, mits jouw type telefoon ondersteund wordt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:57 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Ik heb geen Leopard en ik heb een usb stickdus das het probleem niet..
Maar transferred dat isync ook contactgegevens? Naja, ga wel ff wat proberen dan.....
Nee, want dat is tof.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:16 schreef Evil_Koekje het volgende:
Kan ik m'n 2e scherm weergave in Spaces uitzetten?
Geen problemen hier met blauwtand...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
iSync, heb je d'r wel voor. Maar laat nu net de Bluetooth functie het onder Leopard afweten..![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:35 schreef Maravilla het volgende:
[ afbeelding ]
De iPhone nano? Nieuwe ontwikkelingen?
http://www.iphoneclub.nl/iphone-nano-nep-of-echt/#more-2607
Hmm, ik dacht dat het ging om de blauwe schermen.. maar blijkbaar niet dus (al heeft niemand er dan wat aan, want als je niet kan inloggen kan je de update ook niet binnen halenquote:About the Login & Keychain Update 1.0
The Login & Keychain Update 1.0 for Mac OS X 10.5 Leopard is recommended for all Leopard installations. It addresses issues you may encounter when:
* Logging in with an account originally created in Mac OS X 10.1 or earlier that has a password of 8 or more characters.
* Connecting to some 802.11b/g wireless networks.
* Changing the password of a FileVault-protected account.
Ik heb met windows nog nooit anders gedaan. In zo'n enorm pakket (nieuwe) code moeten wel fouten zitten. De eerste uren na de release komen die meldingen met enorme aantallen binnen bij de devvers. Dus juist de eerste dagen na de release zijn belangrijke updates te verwachten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:53 schreef Maidenfan het volgende:
Ook wel vreemd, 't eerste dat mensen doen na 't installeren van een gloednieuw, vers gereleased OS is software update checken![]()
Dat sprong hier automatisch opquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:53 schreef Maidenfan het volgende:
Ook wel vreemd, 't eerste dat mensen doen na 't installeren van een gloednieuw, vers gereleased OS is software update checken![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:27 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Waarom zou ik iets naar m'n tv willen spacen?.
Te vroeg gejuichtquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:12 schreef X-Naut het volgende:
2.) Zodra ik bestanden (100 mb of meer) kopieerde naar de hd die aan mijn airport extreme hangt, dan klapte de verbinding met de airport extreme kwijt. Is nu ook opgelost met Leopard...
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:44 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
Saturday, October 27, 2007
Happy Leopard Day!
http://www.adiumx.com/blog/
Nice. Hopen dat 'ie snel komt. Nu nog snellere filetransfers en ik ben helemaal tevreden, maarja.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:44 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
Saturday, October 27, 2007
Happy Leopard Day!
http://www.adiumx.com/blog/
Even Time Machine aan en uit zetten, of gewoon een uurtje wachten?quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:46 schreef Breuls het volgende:
Okay ik had een iTerm console open staan precies in de map van mijn externe HD. Dat was de 'in gebruik' factor van die HD.
Blijft de vraag hoe ik tegen Time Machine kan zeggen "hej. probeer nog es, ik wil dat je backups maakt".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |