Nou, het zou wel verklaren waarom hij al zo snel rechtop zatquote:Op zondag 11 november 2007 13:23 schreef p_iglet het volgende:
pepijn gaat altijd mee in zo'n karretje of in de rugzak, wist je dat nog niet dan![]()
Wat bedoel je daarmee?quote:Op zondag 11 november 2007 16:34 schreef Macka66 het volgende:
Ik heb twee Storchenwieges (4m10 en 5m30) en een EllaRoo (5m). De EllaRoo draagt inderdaad koeler. Wel is 'ie dunner, en daardoor moet je een stuk zorgvuldiger zijn met knopen (anders krijg je drukplekken). Qua stevigheid maakt het niet zoveel uit, (Ik zou met geen van tweeën extreem gaan sporten)
quote:Op zondag 11 november 2007 19:58 schreef PM-girl het volgende:
Drukplekken, volgens mij bedoelt Macka dat op die plaatsen het gewicht heel erg geconcentreerd is en dus ongemak of pijn kan geven.
Zoals je weet ben ik geen superster met de naaimachine. Was de doek door een ander gemaakt, misschien wel. Maar een stiksel á la PM is niet los te tornen. Omdat het een draagdoek betrof, heb ik het zo'n zeshonderdduizend keer extra gestikt, 'voor de zekerheid'!quote:Op maandag 12 november 2007 20:25 schreef YPPY het volgende:
Dat is wel jammer PM. Kun je de banden niet breder maken, of zit het daarvoor te ingewikkeld in elkaar?
Allemaal? Dan moet ik Owlets karretje lenenquote:Op maandag 12 november 2007 20:31 schreef p_iglet het volgende:
Ik heb idd als ik slordig geknoopt heb met de ellaroo doek wel dat de doek ophoopt in mijn schouderholtes en dan dus niet lekker zit.
Wil dat nog wel vergelijken een keertje met een storch ofzo...
Macka????![]()
![]()
mag ik 9 december jou doekenvoorraad nog een keer uitproberen zonder buik met kind??
Nee, we hebben voornamelijk geluncht en gekletst, maar ik heb nog evenquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:16 schreef Macka66 het volgende:
Pruk, weet je al hoe je de doek gaat knopen?
Had je dat graag gewild danquote:Op woensdag 14 november 2007 08:46 schreef Jarno het volgende:
Niet ziek geworden van de speculaas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |