Allemaal? Dan moet ik Owlets karretje lenenquote:Op maandag 12 november 2007 20:31 schreef p_iglet het volgende:
Ik heb idd als ik slordig geknoopt heb met de ellaroo doek wel dat de doek ophoopt in mijn schouderholtes en dan dus niet lekker zit.
Wil dat nog wel vergelijken een keertje met een storch ofzo...
Macka????![]()
![]()
mag ik 9 december jou doekenvoorraad nog een keer uitproberen zonder buik met kind??
Nee, we hebben voornamelijk geluncht en gekletst, maar ik heb nog evenquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:16 schreef Macka66 het volgende:
Pruk, weet je al hoe je de doek gaat knopen?
Had je dat graag gewild danquote:Op woensdag 14 november 2007 08:46 schreef Jarno het volgende:
Niet ziek geworden van de speculaas?
quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:54 schreef DeLiedje het volgende:
Mooie doek Aderlyn!
Floortje vind het ook echt heerlijk in de draagdoek... Ze slaapt nog voor we straat uit zijn... En oh wee als ik even stop met 'wandelen' (soms moet je toch even afrekenen) dan laat ze flink van zich horen
.
* DeLiedje gaat fotootje zoeken...
Van te voren. Op eenzelfde manier ls Ardenlyn, maar dan met de flap achterop en de knoop voorop. Heb ik geleerd op de jonge gezinnenbeurs. Ruben komt dan in de flap links en de rechterflap gaat eroverheen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:10 schreef Macka66 het volgende:
Troel, knoop je de doek van te voren of om Ruben heen?
Ik ga hem er niet voor wakker makenquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Foto's Troel! Nu!!!
Lieve reaktiesquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:54 schreef DeLiedje het volgende:
Mooie doek Aderlyn!
Floortje vind het ook echt heerlijk in de draagdoek... Ze slaapt nog voor we straat uit zijn... En oh wee als ik even stop met 'wandelen' (soms moet je toch even afrekenen) dan laat ze flink van zich horen
.
* DeLiedje gaat fotootje zoeken...
Dat heb ik regelmatig gedaan. Eerste de doek (tricotslen) omknopen, dan een vest/jas. Bij de winkels kon ik Iris er zo inhangenquote:Op maandag 28 januari 2008 19:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ergens wil ik het ook gewoon heel graag, al is het maar om 1 keertje te proberen. Het ziet er zo fijn uit!
Zou je dat ding dan evt. van te voren thuis al om kunnen knopen en dat je dan je kindje er pas in hangt als je op de bestemming bent?
Want... ik vind het wel weer lastig om zowel de wagen als zo'n boodschappenmandje door de supermarkt te sleuren.![]()
Ja, ik moest en zou zo een ouderwetse kinderwagen hebben.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ja maar... ja maar...Ik ben toch niet voor niets zo heel eigenwijs geweest om per sé deze wagen te willen vanwege de kleurtjes enzo.
![]()
![]()
![]()
Daar ben ik dus ook bang voor, dat ik die wagen nauwelijks ga gebruiken. Hoewel Sasha in de breedte eigenlijk al bijna klem ligt hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |