quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:54 schreef DeLiedje het volgende:
Mooie doek Aderlyn!
Floortje vind het ook echt heerlijk in de draagdoek... Ze slaapt nog voor we straat uit zijn... En oh wee als ik even stop met 'wandelen' (soms moet je toch even afrekenen) dan laat ze flink van zich horen
.
* DeLiedje gaat fotootje zoeken...
Van te voren. Op eenzelfde manier ls Ardenlyn, maar dan met de flap achterop en de knoop voorop. Heb ik geleerd op de jonge gezinnenbeurs. Ruben komt dan in de flap links en de rechterflap gaat eroverheen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:10 schreef Macka66 het volgende:
Troel, knoop je de doek van te voren of om Ruben heen?
Ik ga hem er niet voor wakker makenquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Foto's Troel! Nu!!!
Lieve reaktiesquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:54 schreef DeLiedje het volgende:
Mooie doek Aderlyn!
Floortje vind het ook echt heerlijk in de draagdoek... Ze slaapt nog voor we straat uit zijn... En oh wee als ik even stop met 'wandelen' (soms moet je toch even afrekenen) dan laat ze flink van zich horen
.
* DeLiedje gaat fotootje zoeken...
Dat heb ik regelmatig gedaan. Eerste de doek (tricotslen) omknopen, dan een vest/jas. Bij de winkels kon ik Iris er zo inhangenquote:Op maandag 28 januari 2008 19:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ergens wil ik het ook gewoon heel graag, al is het maar om 1 keertje te proberen. Het ziet er zo fijn uit!
Zou je dat ding dan evt. van te voren thuis al om kunnen knopen en dat je dan je kindje er pas in hangt als je op de bestemming bent?
Want... ik vind het wel weer lastig om zowel de wagen als zo'n boodschappenmandje door de supermarkt te sleuren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |