jajajaja....
Als het huis leeg is, zou ik om te beginnen de boel is goed schoonmaken..
alle vloeren dwijlen, alles ff 'diep' reinigen, vooral die badkamer.. mik er een paar flesjes
anti-kalk van c1000 (1euro per stuk) over heen, ff schrobben met borstel (op steel)
(kijk uit, zijn wel redelijk sterke chemicalieen die daar in zitten)
Dan ziet de vloer (en rondom het bad) er gelijk een stuk properder uit. (wat witter ; )
Die douchekop met plastic slang ziet er zo ook niet echt fris uit....
Grohe douchkop er op? (plastic variant heb je daar ook van, zijn wel goed maar niet duur kan je
lekker douchen /baderen in een schone badkamer)
(ik kan verder in het topic niks lezen over het budget.. of over hoe handig jullie zelf zijn)
maar goed..
Die keuken ziet er verder toch niet slecht uit (het is niet mijn smaak, maar volgens mij houd
ie het nog wel ff............), nieuwe tegeltjes er tegen aan (schilderen gaat niet lukken
is ook niet fris..) -> ik persoonlijk zou dat zelf hebben gedaan. (scheelt een paar honderd euro)
(of je dat kan ....)
Dan over die haard, en de toog -> als je dat wit gaat schilderen, ik ben daar persoonlijk niet
zo weg van, wit geschilderde bakstenen. Je zou het natuurlijk kunnen stucken en dan wit kunnen schilderen
vergeet de rest van de haard niet

De buiten muren, daar ben je dagen lang mee bezig (een week mischien wel?). Met die vorst nu s'nachts..
doe dat op je gemak, als je er al een tijdje woont zou ik zeggen (in het voorjaar of de zomer)
..
#
# IJzeren trap verwijderen en vervangen door houten balkon/trap naar zijkant.
Weet je wel wat zo'n trap kost.., mischien dat je die kan hergebruiken... zaag er desnoods een stuk vanaf
SUC6!! MET jullie nieuwe huis

-edit:
http://www.gamma.com/stappenplanDetails.html?i=726en als je de smaak goed te pakken hebt doe je gelijk ff de badkamer over
[ Bericht 7% gewijzigd door devvertje op 27-10-2007 22:45:43 ]