Je ziet echt het verschil niet hè? Incontinentieslips worden gekocht door mensen met incontinentieproblemen, niet door alle Nederlanders. Wat (commerciële) bedrijven aan cadeaus weggeven om klanten te paaien, moeten ze helemaal zelf weten. Maar een zorgverzekeraar hoort de premies zo laag mogelijk te houden. Cadeaus - en zeker cadeaus die geen enkele relatie met gezondheidszorg hebben - zijn dan een slechte zaak.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:42 schreef maartena het volgende:![]()
Nog even, en het is een probleem als Oma een paar incontinentie-slippen kado krijgt van een bedrijf dat haar graag als klant wil hebben.....
Dat kan toch niet!! Dat een bepaalde doelgroep een product kado krijgt, en andere doelgroepen niet?
Klanten krijgen ook wel eens een pen met opdruk en dat heeft ook geen directe relatie met gezondheidszorg. De telefoonkaart is alleen maar een aardigheidje van drie euro voor een groep klanten.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je ziet echt het verschil niet hè? Incontinentieslips worden gekocht door mensen met incontinentieproblemen, niet door alle Nederlanders. Wat (commerciële) bedrijven aan cadeaus weggeven om klanten te paaien, moeten ze helemaal zelf weten. Maar een zorgverzekeraar hoort de premies zo laag mogelijk te houden. Cadeaus - en zeker cadeaus die geen enkele relatie met gezondheidszorg hebben - zijn dan een slechte zaak.
Het staat je vrij om je aftershave ergens anders te kopen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:15 schreef maartena het volgende:
Mijn vrouw krijgt elk jaar wel een stuk of 3 of 4 parfum samples opgestuurd, maar denk je dat ik als man aftershave samples krijg? En reken maar dat als ik een parfum voor mijn vrouw koop, dat ik meteen meebetaal aan dat soort marketing truuks.
Het staat je vrij om je zonnebril ergens anders te kopen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:15 schreef maartena het volgende:
Brildragers krijgen wel eens een brildoekje opgestuurd van een brillenwinkel om hun bril te poetsen samen met reclame voor nieuwe brillen en monturen etc, waarom krijg ik die als zonnebrildrager dan niet? En als ik een nieuwe zonnebril koop bij die brillenwinkel, dan betaal ik mee aan dat soort marketing.
Nee, het verschil is niet moslims. Het verschil is dat het hier gaat om een zorgverzekeraar. Het is geen zonnebril of aftershave, die zo nu en dan eens koopt. Voor je zorgverzekering betaal je maandelijks een premie. Een zorgverzekeraar zou zijn best moeten doen om die premie zo laag mogelijk te houden.quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:15 schreef maartena het volgende:
En zo zijn er ontzettend veel bedrijven die ontzettend veel marketing truuks uitvoeren, en dingen als cadeautjes weggeven om klanten te binden. Het verschil met deze zorgverzekeraar? Moslims.
Dat maak jij ervan. Je wimpelt de argumentatie van anderen weg als moslim-fobie en uit de vergelijkingen die je steeds maakt, blijkt dat je het niet snapt, of niet wilt snappen. Als ik zou merken dat mijn zorgverzekeraar hetzelfde deed als Agis, stapte ik over naar een andere.quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:15 schreef maartena het volgende:
Niemand kraait er over als niet-religeuze doelgroepen (vrouwen, mannen, kinderen, ouderen, brildragers, gehandicapten, blinden, doven) door een marketing truuk een kadootje krijgen van een bedrijf, maar als het een religieuze groep is - of in ieder geval een doelgroep die vaak naar een ander land belt, want feitelijk heeft religie er niet eens zoveel mee te maken - DAN mag het opeens niet.
Als Agis AL zijn klanten een telefoonkaart stuurt; prima, dat moeten ze zelf weten. Wat mij betreft sturen ze al hun klanten elk jaar een groot kerstpakket. Als ze daar hun geld aan willen uitgeven, moeten ze dat vooral doen. Het gaat me erom dat er nu een niet-gezondheidsgerelateerd cadeau wordt gegeven aan één bepaalde groep klanten, terwijl anderen dat niet krijgen. Gewoon een principe-kwestie: deugt niet.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:53 schreef Kosmopoliet het volgende:
Klanten krijgen ook wel eens een pen met opdruk en dat heeft ook geen directe relatie met gezondheidszorg. De telefoonkaart is alleen maar een aardigheidje van drie euro voor een groep klanten.
Een andere bepaalde groep zal ook wel eens iets krijgen. Studenten krijgen bijvoorbeeld condooms bij een bepaalde zorgverzekeraar. Moet nu alles op de weegschaal?quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als Agis AL zijn klanten een telefoonkaart stuurt; prima, dat moeten ze zelf weten. Wat mij betreft sturen ze al hun klanten elk jaar een groot kerstpakket. Als ze daar hun geld aan willen uitgeven, moeten ze dat vooral doen. Het gaat me erom dat er nu een niet-gezondheidsgerelateerd cadeau wordt gegeven aan één bepaalde groep klanten, terwijl anderen dat niet krijgen. Gewoon een principe-kwestie: deugt niet.
Dus je bent uit principe tegen marketing? Vieze communistquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als Agis AL zijn klanten een telefoonkaart stuurt; prima, dat moeten ze zelf weten. Wat mij betreft sturen ze al hun klanten elk jaar een groot kerstpakket. Als ze daar hun geld aan willen uitgeven, moeten ze dat vooral doen. Het gaat me erom dat er nu een niet-gezondheidsgerelateerd cadeau wordt gegeven aan één bepaalde groep klanten, terwijl anderen dat niet krijgen. Gewoon een principe-kwestie: deugt niet.
Preventief doel, dus prima te verklaren. Wat mij betreft hoeft er niets op de weegschaal, mits die cadeaus aan IEDEREEN worden aangeboden of een duidelijk gezondheidsbevorderend doel hebben. Moslims paaien met gratis beltegoed valt daar niet onder.quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:08 schreef Kosmopoliet het volgende:
Een andere bepaalde groep zal ook wel eens iets krijgen. Studenten krijgen bijvoorbeeld condooms bij een bepaalde zorgverzekeraar. Moet nu alles op de weegschaal?
quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dus je bent uit principe tegen marketing? Vieze communist![]()
Dus je gunt je buurmeisje van vijf geen plakje worst bij de supermarkt?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:49 schreef Elfletterig het volgende:
Nogmaals: het gaat niet om het bedrag, het gaat om het principe. Ik vind niet dat je onderscheid tussen je klanten moet maken en dat bepaalde groepen mensen privilleges krijgen ten opzichte van anderen. Of het nu 3 euro of 30 cent is, doet niet terzake. Mensen - en dus ook klanten van zorgverzekeraars - moeten gelijk worden behandeld. Hadden ze een telefoonkaart naar AL hun klanten gestuurd, dan had je mij er niet over gehoord.
Een geprivatiseerde zorgverzekeraar is niets anders dan een pizzaboer, of welke onderneming dan ook. En deze actie is standaardmarketing, niets bijzonders aan, tenzij je, zoals half Fok, gelijk a la Wilders gaat Pavlov-en bij het lezen van het woord moslims.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu weer bij? Ik heb net toch uitgelegd dat een zorgverzekeraar wat anders is dan bijvoorbeeld de pizzaboer? En nogmaals: ik was ook tegen deze actie geweest als het Christenen, atheïsten of mensen met blauwe ogen waren geweest die werden bevoordeeld.
![]()
Het staat je ook vrij een andere zorgverzekeraar te nemen. Wat is dan het verschil?quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:03 schreef Elfletterig het volgende:
Het staat je vrij om je aftershave ergens anders te kopen.
Het staat je vrij om je zonnebril ergens anders te kopen.
En dan maak je je druk over een actie van 5000 euro, terwijl zorgverzekeraars met regelmaat grote bonussen toekennen aan het personeel in de top van de organisatie, alsmede de bonussen die naar ziekenhuizen gaan zodat deze de betreffende zorgverzekeraar als "huisverzekeraar" aanstelt en deze aan patiënten aanraad. Ik vraag me dus gewoon af waarom een actie van zo'n luttel bedrag zoveel media aandacht krijgt, en er gewoon erg weinig geschreven wordt over het probleem van bonussen.quote:Nee, het verschil is niet moslims. Het verschil is dat het hier gaat om een zorgverzekeraar. Het is geen zonnebril of aftershave, die zo nu en dan eens koopt. Voor je zorgverzekering betaal je maandelijks een premie.
En wederom: Waarom vangt een actie van 5000 euro dan zoveel wind?quote:Een zorgverzekeraar zou zijn best moeten doen om die premie zo laag mogelijk te houden.
Jouw zorgverzekeraar geeft waarschijnlijk torenhoge bonussen aan het top-personeel.quote:Dat maak jij ervan. Je wimpelt de argumentatie van anderen weg als moslim-fobie en uit de vergelijkingen die je steeds maakt, blijkt dat je het niet snapt, of niet wilt snappen. Als ik zou merken dat mijn zorgverzekeraar hetzelfde deed als Agis, stapte ik over naar een andere.
Wat mij betreft stoppen ze dat kind van onder tot boven met worst vol. Zo gauw ik de worst in mijn supermarkt te duur vind worden, kan ik echter onmiddellijk naar een andere supermarkt gaan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:10 schreef Falco het volgende:
Dus je gunt je buurmeisje van vijf geen plakje worst bij de supermarkt?
We worden het niet eens. Ik vind een zorgverzekeraar (geprivatiseerd of niet) iets compleet anders dan een pizzaboer. Aan een zorgverzekeraar zit je minstens een jaar vast en je moet je verplicht verzekeren. Ik hoef niet een jaar lang wekelijks minstens één pizza te kopen, laat staan dat vastzit aan het kopen van pizza's of dat verplicht ben. Ik 'pavlov' trouwens niet. Ik omkleed met goede argumenten waarom ik het een slechte zaak vind dat zorgverzekaars geschenken uitdelen die totaal niet zorggerelateerd zijn.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Een geprivatiseerde zorgverzekeraar is niets anders dan een pizzaboer, of welke onderneming dan ook. En deze actie is standaardmarketing, niets bijzonders aan, tenzij je, zoals half Fok, gelijk a la Wilders gaat Pavlov-en bij het lezen van het woord moslims.
het staat je vrij een andere zorgverzekeraar te nemen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het staat je vrij om je aftershave ergens anders te kopen.
Het staat je vrij om je aftershave ergens anders te kopen.[/quote]het staat je vrij een andere zorgverzekeraar te nemen.quote:[..]
Het staat je vrij om je zonnebril ergens anders te kopen.
Nou dan, wat is het probleem, zo is marktwerking toch? Wie wordt er nu benadeeld, die niet ergens anders naartoe kan?quote:[..]
Als ik zou merken dat mijn zorgverzekeraar hetzelfde deed als Agis, stapte ik over naar een andere.
Geld = geld.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:46 schreef worldpimber het volgende:
Komt af en toe wel slijmerig, maar vooral knullig over van Agis hoor ... dat overdreven gelik bij de buitenlanderIk krijg ook de ene keer wel en de andere keer niet van die suikerfeestkaarten, en soms 2 mails 1 waarin ze denken dat ik een Turk ben en de ander waarin ze denken dat ik een Marokkaan ben etc. etc. Dus wat dat betreft gokken ze maar wat.
Het staat je dan ook vrij om een andere zorgverzekeraar te nemen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat mij betreft stoppen ze dat kind van onder tot boven met worst vol. Zo gauw ik de worst in mijn supermarkt te duur vind worden, kan ik echter onmiddellijk naar een andere supermarkt gaan.
Je argumenten slaan kant noch wal. Nu opeens is je punt dat je bij een zorgverzekeraar minimaal een jaar verzekerd moet zijn, terwijl het contract met een pizzaboer of supermarkt eenmalig is. Hoe zit het dan met de bank van die rijke vijftigplusser die bij mij verderop woont en wèl twee prive-adviseurs tot zijn beschikking heeft? Mag dat ook niet van jou?quote:We worden het niet eens. Ik vind een zorgverzekeraar (geprivatiseerd of niet) iets compleet anders dan een pizzaboer. Aan een zorgverzekeraar zit je minstens een jaar vast en je moet je verplicht verzekeren. Ik hoef niet een jaar lang wekelijks minstens één pizza te kopen, laat staan dat vastzit aan het kopen van pizza's of dat verplicht ben. Ik 'pavlov' trouwens niet. Ik omkleed met goede argumenten waarom ik het een slechte zaak vind dat zorgverzekaars geschenken uitdelen die totaal niet zorggerelateerd zijn.
Als aftershave of zonnebrillen onbetaalbaar worden, kun je er ook voor kiezen om ze NIET te kopen. Je zit ook niet langere tijd (minstens 1 jaar) aan één leverancier vast.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:33 schreef maartena het volgende:
Het staat je ook vrij een andere zorgverzekeraar te nemen. Wat is dan het verschil?
Nogmaals: het gaat om het principe, niet om het bedrag. Zelfs als de telefoonkaart 30 cent waard was geweest, had ik het een slechte zaak gevonden. En waar leg jij de grens, vertel me dat eens? 3 euro vind je kennelijk acceptabel. 5 euro ook? 10 euro? 15? 20? 50? Wanneer komt het moment dat ook maartena zegt: "nu wordt het toch wel een beetje gortig"...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:33 schreef maartena het volgende:
En dan maak je je druk over een actie van 5000 euro, terwijl zorgverzekeraars met regelmaat grote bonussen toekennen aan het personeel in de top van de organisatie.... En wederom: Waarom vangt een actie van 5000 euro dan zoveel wind?
Gezondheidszorg-gerelateerd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:33 schreef maartena het volgende:
Wist je trouwens dat zorgverzekeraars ook bijv. met regelmaat bepaalde merken willen pushen, en bijvoorbeeld op kosten van de zorgverzekeraar incontinentie-luiers naar personen sturen, en probeer-strips van bepaalde medicijnen aan doctoren die dat dan aan patiënten kunnen geven (als in gratis) en dat daar letterlijk miljoenen in omgaan?
En waarom doen ze dat soort dingen? Juist, om KLANTEN te winnen.
Het gaat om een bestaande klanten aan wie ze die telefoonkaart geven. Zoals je zelf al zegt: mensen veranderen niet snel van zorgverzekeraar, dus waarom zou dat voor moslims WEL gelden? Ik draai jouw redenatie liever om: er hoeven maar een paar klanten te zijn die naar aanleiding van deze telefoonkaart-actie Agis de rug toekeren en de kosten zijn ineens een veelvoud.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:33 schreef maartena het volgende:
Gezien de huidige kosten voor een zorgverzekeraar hoeven ze maar 1 moslim als klant te binden, en binnen 2 a 3 jaar is die 5000 er alweer uit, en begint zo'n persoon winst te maken. Halen ze 5 klanten binnen, dan hebben ze de kosten er binnen enkele maanden al uit. En zo'n klant blijft toch vele jaren hangen, je veranderd immers veel minder makkelijk van zorgverzekeraar als van mobiele telefoon.
Ik vrees dat bij alle zorgverzekaars hoge bonussen aan het toppersoneel worden betaald. Je hoort mij nergens zeggen dat ik dat een goede zaak vind. De gratis dingen die worden weggegeven, hebben meestal een duidelijke relatie met gezondheidszorg. Ik heb eerder al aangegen dat ik het een slechte zaak zou vinden wanneer bepaalde groepen klanten geschenken krijgen die niets met gezondheid hebben te maken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:33 schreef maartena het volgende:
Jouw zorgverzekeraar geeft waarschijnlijk torenhoge bonussen aan het top-personeel.
Jouw zorgverzekeraar geeft waarschijnlijk allerlei gratis dingen weg aan doelgroepen, zoals ouderen, diabetici, kinderen, jonge moeders, etc, etc.... dit doen ze al jarenlang, en dit doen ze om klanten binnen te halen.
Ik geloof dat ik elke keer dezelfde antwoorden aan het geven ben. Als automobilist ben ik niet langere tijd aan Shell gebonden. Als Shell Vietnamezen aan zich wil binden, moeten ze dat mooi doen. Ze nemen echter wel het risico dat andere klanten weglopen. Ik vind het echter wel een zorgwekkende trend dat dit soort vormen van marketing wordt toegepast. Hoe onschuldig ook: het doet mij wat denken aan de apartheid, waarbij je mensen op basis van ras (lees ook: geloof) van elkaar gaat onderscheiden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:33 schreef maartena het volgende:
Shell heeft hier in de VS aan een flinke hoeveelheid Vietnamezen telefoonkaarten weggegeven tijden de Tet-feesten (Vietnamees nieuwjaar) wanneer al die Viets dus naar Vietnam willen bellen. En wat bereiken ze daarmee? Dat ze vietnamezen als klant willen binden en dat ze dus bij hen komen tanken. Tegelijker tijd openden ze twee extra tankstations in Garden Grove (daar wonen heel veel Vietnamezen) alwaar ze ook hun telefoonkaarten konden afhalen.
En hoor je daar iemand over? Nee.....
Dat Agis klanten wil binden, is het punt niet. Dat Agis SPECIFIEK moslims wil binden, is WEL een punt. Niet omdat het moslims zijn, maar omdat ze geen onderscheid zouden moeten maken tussen de ene en de andere klant. Als je deze lijn doortrekt, ZOU het ook zo kunnen zijn dat ze via allerlei plaagstootjes juist van bepaalde klanten proberen af te komen, omdat die te duur zijn of te veel risico's met zich meebrengen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:33 schreef maartena het volgende:
Het uiteindelijke doel van Agis is om enkele van die moslims binnen te lokken als klant, en zodoende betaald de investering van 5000 euro zich vanzelf terug. De bonussen aan het top-personeel verdwijnen in eigen zak, maar daar maakt niemand zich dan druk over.....![]()
Dat is maar deels waar. Je zit er een jaar aan vast. En dan moet je maar afwachten welke stunts ze dat jaar uithalen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:48 schreef Falco het volgende:
Het staat je dan ook vrij om een andere zorgverzekeraar te nemen.
Mijn punt is niet alleen dat je een jaar vastzit aan een zorgverzekeraar. Mijn punt is ook dat een zorgverzekeraar de premie zo laag mogelijk dient te houden. Mijn punt is ook dat een zorgverzekeraar geen onderscheid tussen klanten hoort te maken, tenzij er een duidelijk verschil in zorgbehoefte is. Dat ze chronisch zieken of ouderen anders benaderen dan gezonde, jonge mensen, dat kan ik prima begrijpen. Dat ze moslims anders benaderen dan christenen niet. Dat ze mensen met blauwe ogen anders benaderen dan mensen met bruine ogen niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:48 schreef Falco het volgende:
Je argumenten slaan kant noch wal. Nu opeens is je punt dat je bij een zorgverzekeraar minimaal een jaar verzekerd moet zijn, terwijl het contract met een pizzaboer of supermarkt eenmalig is. Hoe zit het dan met de bank van die rijke vijftigplusser die bij mij verderop woont en wèl twee prive-adviseurs tot zijn beschikking heeft? Mag dat ook niet van jou?
Nou nou wat een stunt, je komt echt over als een ouwe zeurpiet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is maar deels waar. Je zit er een jaar aan vast. En dan moet je maar afwachten welke stunts ze dat jaar uithalen.
Oke, dus een bedrijf, dat contracten met klanten aangaat die meer dan eenmalig zijn, moet zich alleen bezig houden met die activiteiten, waar dat bedrijf mee bekend is geworden. En als die bank nu wel pennen geeft aan de vijftigplusser, maar niet aan mij of als die bank leuke gadgets geeft aan jongeren, dan mag dat niet van jou? Wat verschrikkelijk principieel saai en het komt gewoon over alsof je iemand anders niet een presentje guntquote:[..]
Mijn punt is niet alleen dat je een jaar vastzit aan een zorgverzekeraar. Mijn punt is ook dat een zorgverzekeraar de premie zo laag mogelijk dient te houden. Mijn punt is ook dat een zorgverzekeraar geen onderscheid tussen klanten hoort te maken, tenzij er een duidelijk verschil in zorgbehoefte is. Dat ze chronisch zieken of ouderen anders benaderen dan gezonde, jonge mensen, dat kan ik prima begrijpen. Dat ze moslims anders benaderen dan christenen niet. Dat ze mensen met blauwe ogen anders benaderen dan mensen met bruine ogen niet.
Banken houden zich met geld bezig, daar waar een zorgverzekeraar zich met gezondheidszorg bezighoudt. Laatstgenoemde kan dus meer energie steken in mensen met een mindere gezondheid, dus kan ik het prima volgen dat een bank meer tijd en energie steekt in vermogende klanten. Anders wordt het, wanneer de bank een onderscheid maakt tussen een rijke, donkere 50-plusser en een rijke blanke 50-plusser. Als jij vindt dat je te weinig aandacht van je bank krijgt, kun je vandaag nog overstappen naar een andere bank.
Dit argument is compleet over de top;quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is maar deels waar. Je zit er een jaar aan vast. En dan moet je maar afwachten welke stunts ze dat jaar uithalen.
[..]
Laat ik het anders vragen: als een bedrijf waar jij klant bent, de ene groep klanten anders behandelt dan ze jou behandelen, dan slik je dat dus maar? Op klanten als jou zijn ze ongetwijfeld gek bij die bank.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:15 schreef Falco het volgende:
Oke, dus een bedrijf, dat contracten met klanten aangaat die meer dan eenmalig zijn, moet zich alleen bezig houden met die activiteiten, waar dat bedrijf mee bekend is geworden. En als die bank nu wel pennen geeft aan de vijftigplusser, maar niet aan mij of als die bank leuke gadgets geeft aan jongeren, dan mag dat niet van jou? Wat verschrikkelijk principieel saai en het komt gewoon over alsof je iemand anders niet een presentje gunt.
Overigens kan ik inderdaad vandaag nog overstappen naar een andere bank, maar heb wel bijvoorbeeld de kosten betaald voor het bankpasje voor een heel jaar (en/of het aanhouden van rekening), dus wat dat betreft gaat die vlieger niet op.
Voor de tiende keer: het gaat me niet om het bedrag, het gaat me om het principe. En ik heb net ook al gevraagd: waar leg je de grens, vertel me dat eens? Is 5 euro acceptabel? 10? 20? 50? 100? Wanneer komt het moment dat ook jij zegt: nu wordt het toch wel wat gortig. Het is een triest uitvloeisel van het huidige zorgstelsel dat de premies hoger uitvallen omdat zorgverzekeraars potjes geld reserveren voor dit soort activiteiten. Ik vind dat sowieso al een slechte zaak, maar nog eens extra wanneer onderscheid tussen klanten wordt gemaakt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:16 schreef Xith het volgende:
Nee, als ze dure marketing acties voeren (kom op, 5000 EUR, ik hoor je niet zeuren over andere zorgverzekeraars of telefoon abbonomenten die hele campussen houden voor een specifieke doelgroep) gaat dit niet duurder worden voor je, behalve als je het jaar erna gewoon bij hun blijft. Dus 'dure' acties hebben geen invloed voor het jaar waarin jij besloten hebt verzekerd te zijn, zoiets heet een budget.
Ik zie sowieso het verband niet tussen telefonie en gezondheidszorg. Je hoeft niet voor mij te denken. Ik zou hier dus NIET de zorgverzekaar verdedigen die telefoonkaarten uitdeelt aan bejaarden. Als het zou gaan om incontinentieslips of om korting op een beweegprogramma, zou je mij niet horen. Maar goed... ik loop geloof ik 10 keer hetzelfde te vertellen in dit topic.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:16 schreef Xith het volgende:
En geef nou maar gewoon toe dat als ze een bejaarden een telefoon kaart hadden gegeven dat je er niet zo negatief tegen zou staan, en het vast nog ging verdedigen ("zo kunnen ze makkelijker in contact komen met hun familie die hun nooit bezoekt!") ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |