Als je voorvork krom is.. dont think soquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:42 schreef Sjibble het volgende:
Net op school met iets van 30 tegen het het aan gekankerd. Voorvork krom en mn linkerarm uit de kom
Zonder helm, mn kop nog heel, mn stuurkappen niet![]()
(Tot verbazing was mn voorkap dik in orde op een vage schram na).
Ik hoop dat het te verhelpen is door het stuur recht te zetten met de clampOja en mn beenschild hangt los.
Ik denk het ook dat het maar mn stuur is, ik hoop het ookquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:57 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Als je voorvork krom is.. dont think so
Is je stuur niet krom? Kan ook en lijkt me aannemelijker met 30kmh.![]()
die kun je nog op je puch zetten, maar een achterlichtglas wtf moet je ermee? (maargoed ik baal iig wel want het was een duur achterlichtjequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:06 schreef no1uknow het volgende:ik had laatst m'n fiets tot savond's half 9 bij een bushalte laten staan, zat een puchzadel op.
Puchzadel weg.
newbiequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:48 schreef LucasBergman het volgende:
Fipo!!!!
geen leuke OP ? En waar ben ik te vinden in die OP als member?Zeker al 3 SC topics meegemaakt ^^
tsss ik ga heul geen verhaal maken of had ik sjiek hendig met mn speedfight 2 op de foto moeten gaanquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:48 schreef LucasBergman het volgende:
Fipo!!!!
geen leuke OP ? En waar ben ik te vinden in die OP als member?Zeker al 3 SC topics meegemaakt ^^
ik dacht dat ik kansloos wasquote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:16 schreef fs180 het volgende:
ik heb achterveer voor je.. hoeveel cm moet ie zijn?
Jij hebt gewoon peugeot, heel simpel. niks hori of blahblah.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:13 schreef Hijacking het volgende:
[..]
tsss ik ga heul geen verhaal maken of had ik sjiek hendig met mn speedfight 2 op de foto moeten gaan![]()
oja hoe kan ik controleren wat voor een soort blok ik er onder heb hangen aan welke kenmerken moet die voldoen ( dd + lq dat weet ik zelf maar into teh scooter scene is het gebruikelijk om te praten over minarelli horizontaal enzo)
Wil even kijken hoe duur een 2de hands achterveer is + remklauw reciveren![]()
Vriendjequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:39 schreef Hijacking het volgende:
ipho <3
staat wel geil maar maak es een totaal plaatje jewaids
( al zou een andere demper wel toffer staan%%%)
motordemperwannabe!1111einsquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:46 schreef Ipho het volgende:
[ afbeelding ]
Zo op de foto's lijkt wel klein die demper maar in het echt ziet er bruut uit hoor
Niemand die dit leest.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:32 schreef Sjibble het volgende:
zeg.. mn scooter maakt de laatste tijd echt een stofzuigergeluid en mn compressie zuigt ballen.
Normaal bij onze ludix kan je em echt niet met de hand indrukken die kickstart, jewaids.. maar bij mij druk ik em door alsof het bijna niks is.. Ik voel geen duidelijke compressie.
Daarbij is die cilinder 2 keer gehoond!!!! En best grondig ookIk keek wel ff en zag dat de zuiger toch wel teveel speling had naar mijn mening
Ik vroeg nog aan de dealer welke zuiger er bij moest na die 2x honen.
"Ach, dezelfde maat als die in nieuwe cilinders gaat.. maakt geen moer uit..."
Nou ik geloof er eigenlijk geen flikker van.. want de omtrek verandert in de cilinder en de zuiger is dus een nog kleiner maatje geworden.. Dan moet er toch een C maatje in ofzo?
Is die zuiger niet gewoon te klein en moet ik een nieuwe zuiger met een grotere omtrek hebben?
Ja lelijk is dat he SHAHquote:
alsof iemand at nog leestta hahaquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:22 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
ik dacht dat ik kansloos was![]()
kan iemand OP editen? Heb em bij dat wikipikitiki aangepast![]()
![]()
Je scooter klonk eerst ook al als een stofzuigerquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:32 schreef Sjibble het volgende:
zeg.. mn scooter maakt de laatste tijd echt een stofzuigergeluid en mn compressie zuigt ballen.
Normaal bij onze ludix kan je em echt niet met de hand indrukken die kickstart, jewaids.. maar bij mij druk ik em door alsof het bijna niks is.. Ik voel geen duidelijke compressie.
Daarbij is die cilinder 2 keer gehoond!!!! En best grondig ookIk keek wel ff en zag dat de zuiger toch wel teveel speling had naar mijn mening
Nou ik geloof er eigenlijk geen flikker van.. want de omtrek verandert in de cilinder en de zuiger is dus een nog kleiner maatje geworden.. Dan moet er toch een C maatje in ofzo?
Is die zuiger niet gewoon te klein en moet ik een nieuwe zuiger met een grotere omtrek hebben?
ja echt man je gaat toch niet met zo'n motordemper rijden kenker gek!quote:
Doe gewoon 2e overmaat zuiger..quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:32 schreef Sjibble het volgende:
en alles moet prima werken..?quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:30 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Doe gewoon 2e overmaat zuiger..
elke kap met 4 en de achter kappen moet je de buddy voor open hebben anders krijg je die er niet uitquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:36 schreef Sjibble het volgende:
Aerox.. jonge
Daar kan je alles van af jatten.
3 schroefjes en heb je een nieuw kapje.
met klipjes, nog makkelijkerquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:06 schreef mustisuc het volgende:
[..]
elke kap met 4 en de achter kappen moet je de buddy voor open hebben anders krijg je die er niet uit
en dat achterlicht zat niet met schroeven vast althans dat achterlichtglas dan
En weer niemand die dit leest =)quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:41 schreef Sjibble het volgende:
[..]
met klipjes, nog makkelijker
Mja, k heb nu sproeire 86 en gasnaald op middenstandje. Rijdt goed nu en trekt denk ik ook beter.
Ik zocht naar valse lucht vanwege teringherrie
Dus doe mn schoen uit, zoek een vlakke plek op en hou dat tegen mn demper aan (platte zool).
Blijkt dus dat als ik de demper/uitlaat helemaal verstop ik alsnog gewoon weg kan rijden... Dus dit klopt niet..
Zometeen ff sopje maken en eroverheen donderen, waar het sop opneemt of bellen maakt is het lek
Als het maar niet mn voetpakking isDoe ik ook wel gelijk een nieuwe zuiger als die WEER gaar is
Dan wel overmaatje als ik toch bezig ben!!
specs ?quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:48 schreef LucasBergman het volgende:![]()
ik kan alvast verklappen, er komt een kamikazeprojectje van mijn kant aan![]()
![]()
Ja het ligt eraan hoeveel je cilinder is gehoond, maar als daar niet teveel uit is gehaald moet het werken, anders doe je een 3e overmaat..quote:
- 20 kilo staalquote:
Ik noem jou toch ook niet rob op internet?quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:36 schreef Hijacking het volgende:
;D ik Ben Dus zooooxw ddksenker dronkebnn nhe
kutut IVOE!sad
sorry ipHOW snap je hem ;D;d;d; D::D HOW = Prostitue D;d;d;d;;dquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:35 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik noem jou toch ook niet rob op internet?
quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:42 schreef LucasBergman het volgende:
ik had hoop dat er iets tofs werd gezegd, wat de moeite voor het hier komen posten waard is.
Het is helaas niet zo![]()
quote:Niet aansprakelijk voor bovenstaand uitgekraamde onzin volgens Wetsartikel 5a.
Jij hebt nog een hoop te leren knul.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:42 schreef LucasBergman het volgende:
ik had hoop dat er iets tofs werd gezegd, wat de moeite voor het hier komen posten waard is.
Het is helaas niet zo![]()
HET walhalla..oO<quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:17 schreef Hijacking het volgende:
[..]
[..]
![]()
maarja binnenkort naar bertje brommers de walhalla voor elke brommer liefhebber iemand zin om mee te gaan![]()
waar woont je huis? nog leuk veertje nodig voor me tomos :equote:Op maandag 29 oktober 2007 21:17 schreef Hijacking het volgende:
[..]
[..]
![]()
maarja binnenkort naar bertje brommers de walhalla voor elke brommer liefhebber iemand zin om mee te gaan![]()
Sterf.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:22 schreef fs180 het volgende:
oude tijden komen terug.. ff am6 bashen?
ja inderdaad een speedfight nogwelquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:48 schreef fs180 het volgende:
en een scooter
nou kijk ik kan het wel allemaal in elkaar zetten ben ik 20 uur verder veel gevloek en tier verder en maak ik 200 euro winst , kan ik beter 10 uur werken en die brommer nu voor 80 euro verkopenquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:21 schreef no1uknow het volgende:
Hijacking is een Turk.
ik bedoel maar, een tomos frame met kenteken plus genoeg onderdelen voor 3 tomosjes bij elkaar voor 80 euro.
kan niet ander dan gejat zijn.
5a bestaatheul nietquote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:40 schreef LucasBergman het volgende:
Lasapparaat gehaald, van het weekend ff prikken![]()
Puchquote:
het si een scooterquote:Op zaterdag 3 november 2007 14:46 schreef sc00p het volgende:
[..]
Puch
Tja wilde eigelijk een aerox maar daar kan ik niet lekker op zitten omdat ik te groot ben
Verder is een neo's een ideale scooter, noem eens 1 nadeel.. Behalve die spuuglelijke voorkap, maar daar gaat bij mij nog verandering in komen.
draai dik over de 10k heen, met 65 cc en grotere carb, als ik lekker sportief ga rijden haal ik makkelijk de 1 op 25 nogquote:Op zaterdag 3 november 2007 16:31 schreef Sjibble het volgende:Ik rij 1 op 15-25.. Dat valt nog mee met die 10K toeren die IK draai.
Enige wat ik kut vind aan scooters zijn de kappen, spuiten enzo
Voor de rest 14.gif
Vario FTW
hangt ervanaf welke 70 en welke uitlaat enzoquote:Op zaterdag 3 november 2007 16:31 schreef Gibeon het volgende:
Ik merk het al, ik zit hier goed met m'n puchvragen
Wat is ongeveer het max toerental van een 70cc? Helaas nog geen idee welk merk, heb 'm nog niet hier![]()
Komt namelijk 70cc onder, en het gaat 45 lopenen moet dus niet heel veel toeren maken, anders heb ik een beetje weinig koeling
![]()
race gevoelquote:Op zaterdag 3 november 2007 16:35 schreef Sjibble het volgende:
o ja, malossi stickers
Er bestaat meer als dat.. zeker nieuw in de scooterwereld?
En al die naabjes die Puch aanbidden, wij hebben tenminste enig racegevoel met zoveel K toeren, met 3K toeren voel ik me mee een ouwe zak die in een brommobiel rijdt
omdat we ook beter zijnquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:05 schreef Sjibble het volgende:
Waarom vinden jullie je zo "machtig" en "beter" omdat jullie oude brommerts rijden.
Stel hippie's uit de jaren 80 zijn jullie!
Ik zie jullie al choppers rijdenBeter haal je een echt racemonster zoals een Yamaha R1
AM6 afzeiken vertelt ook hoe hard gay jullie zijn.
kerel wtf je rijdt een gare phantom scheer je wegquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:05 schreef Sjibble het volgende:
Waarom vinden jullie je zo "machtig" en "beter" omdat jullie oude brommerts rijden.
Ik zie jullie al choppers rijdenBeter haal je een echt racemonster zoals een Yamaha R1
70cc kstar , leo hm en tandwiel 13quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:31 schreef Gibeon het volgende:
Ik merk het al, ik zit hier goed met m'n puchvragen
Wat is ongeveer het max toerental van een 70cc? Helaas nog geen idee welk merk, heb 'm nog niet hier![]()
Komt namelijk 70cc onder, en het gaat 45 lopenen moet dus niet heel veel toeren maken, anders heb ik een beetje weinig koeling
![]()
Moet dat doorrijden bij controles helaas tegenspreken, op een zundapp moest ik er toch ook mooi opquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:58 schreef fs180 het volgende:
[..]
omdat we ook beter zijntechniek met karacter
en we mogen doorrijden bij controles
![]()
wat is dr mis met brommerts blowtje en oude muziek![]()
![]()
sjopper![]()
ach een sjopper trekt jou er ook dik uit dus hoe dan ook we winnen toch wel
en blaat niet zo lomp met je haal toch een r1, klinkt wel stoer hoor.. maar jij bent maar gewend aan 4pk onder je reet te hebben en schrik je al dood als je 2 pk meer hebt![]()
ja he, niet altijd he, maar als politi scooter of oldtimer pakken kan.. pakken ze toch echt de scooterquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:48 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Moet dat doorrijden bij controles helaas tegenspreken, op een zundapp moest ik er toch ook mooi op
Plus dat ik doorgaans ook 10-11k toeren draai, en alsnog 1 op 17 gemiddelt rijd.. ik vind 't wel netjes..
Koppeling is 3klauws, verzwaard en met titanium asjesquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:44 schreef Hijacking het volgende:
[..]
70cc kstar , leo hm en tandwiel 13
trek je op al een motherfucker top 60 +-
wil je nog kleine tandwiel moet je toch ff denken hoe je dat gaat doen met die koppeling![]()
neuh, kan ie wel hebben.. slijt alleen harderquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:52 schreef PallominnoX het volgende:
Heb je helemaal gelijk in. Dat is wel een voordeel idd
En ik denk dat hij de koppeling bedoelt omdat die anders gaat slippen.
Natuurlijk lacht niemand je uit, dan kan je bezig blijven met al die variohoeren. Het is gewoon algemeen bekend dat een Neo's zielig isquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:14 schreef sc00p het volgende:
Stelletje puch huilies, hoe the fuck moet je een meid achterop nemen op zon ding? bij mij passen er 2..
Dat het zuipt boeit me niet, geld genoeg voor een beetje benzine.
Verder ben ik nog nooit uitgelachenAls zon puchnerd mij uitlacht lacht de hele wereld hem uit denk ik. Puch had ik toen ik 14 was, ben ik nu wel overheen.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:44 schreef Hijacking het volgende:
[..]
70cc kstar , leo hm en tandwiel 13
trek je op al een motherfucker top 60 +-
wil je nog kleine tandwiel moet je toch ff denken hoe je dat gaat doen met die koppeling![]()
Ik heb de afgelopen 10 maanden zonder onderhoud 7000km lang gereden.quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:05 schreef Sjibble het volgende:
*Verkrijgt ;dquote:Op zondag 4 november 2007 21:31 schreef Geqxon het volgende:
http://imdb.com/title/tt0787475/
Tomos power. De hele film door.
hihiquote:Op zondag 4 november 2007 21:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 10 maanden zonder onderhoud 7000km lang gereden.
Hoe gaat het met je cilinder?
dan is ie wel opgevoerd als ie dag dagelijsk redquote:Op maandag 5 november 2007 16:39 schreef Geqxon het volgende:
50.000? Goddomme, ging je dagelijks naar Parijs op en neer???
Dat is twee jaar lang elke werkdag 100 kilometer... damnquote:Op maandag 5 november 2007 18:44 schreef fs180 het volgende:
[..]
dan is ie wel opgevoerd als ie dag dagelijsk red![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 20:07 schreef Geqxon het volgende:
Alhoewel die blonde chick wel geil is.
Ik wilde hier op reageren.quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:35 schreef Sjibble het volgende:
o ja, malossi stickers
Er bestaat meer als dat.. zeker nieuw in de scooterwereld?
En al die naabjes die Puch aanbidden, wij hebben tenminste enig racegevoel met zoveel K toeren, met 3K toeren voel ik me mee een ouwe zak die in een brommobiel rijdt
Ik maak er meestal niet zo'n probleem van 12 of 13.quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:34 schreef fs180 het volgende:
1x ook gehad.. word ik wakekr op een zondag of zaterdag ofzo.. niets aan de hand..poosje later lig ik boven de wc, ben zon 3uur achter elkaar wezen kosten.. en dan in de loop van de dag nog wat.. maar alleen maar gal kosten.. elke smaak stelt niets voor in vergelijking met gal zeg!![]()
![]()
![]()
Ik mag die Ludix best opvoeren, 70cc erondertrappen en alles. Maar dan moet ik wel zelf mn verzekering betalen en anders die hele brommer als ie in beslag genomen wordt. Je begrijpt dat ik daar geen zin in hebquote:Op maandag 5 november 2007 00:52 schreef Bas91 het volgende:
Toch doe ik het soms stiekemvanavond ging ik ff rondje rijden zag ik opeens Sjibble op z'n Ludix bezorgscooter
dus die moest ik even inhalen
![]()
Als je hem opstart..quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:34 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ik mag die Ludix best opvoeren, 70cc erondertrappen en alles. Maar dan moet ik wel zelf mn verzekering betalen en anders die hele brommer als ie in beslag genomen wordt. Je begrijpt dat ik daar geen zin in heb
Vroegah was alles beter, toen reden ze met foxies met 50snel erop en gingen die dingen 80
Zal ik mijn scooter es ff ontgrenzen, ga ik ook tegen de 100, Joh!!
Oh, en eh.. donderdag of zaterdag langs de dealer voor een inspectie. Kost ongeveer 17 euro ofzo.. valt wel mee, dan kijken ze wat er allemaal mee aan de hand is.
Remmen, gas etc zijn goed, alleen weet ik het niet over mn krukas en/of lagers![]()
Want als ik em opstart, werkt die choke een beetjeDan trekt ie als een gek naar de 60 (binnen de 100 meter, vind ik best netjes
) maar later trekt ie echt veel minder en doet ie de 45 niet eens meer volgens mij
Daarbij als ik tijdens de rit gas loslaat en volgas geef "Bwoooaaap" en om vervolgens weer in toeren te stijgen en goed te rijden, dan af en toe dit soort sjizzle. Als ie stilstaat en loopt stationair loopt ie zo hoog dat mn koppeling aan het grijpen is, om dan na iets van 10 seconden in toeren zoveel te dalen dat ik iets meer gas moet geven zodat ie niet uitvalt. En volgens de dealer kunnen mn lagers gaar zijn (stofzuigergeluid
).
krukas is sowieso gaar omdat de tanden plat zijn en ik mn varioplaat er met geweld uit moet halenmaar gaat me nu of die keerringen nou lekken of niet...
![]()
kenkers.
oh, en in de kerstvakantie misschien ff een magneetbegrenzer maken, probeer die maar es te vinden![]()
in de buurt maar ben geen variohoerquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:51 schreef Tha_Flash het volgende:
Welke PUB-ber woont er tussen A'dam en Leiden in en is er handig met het sleutelen aan een Honda SFX ???
Ik heb de ballen verstand van de vario, rollen en meer van die nieuwerwetse dingen.......
Er zit een 70cc onder en een andere carb, andere rollen, andere (terugloop)uilaat etc.
Ik wil graag het ding weer een beetje origineel hebben m.u.v. de uitlaat maar ik word radeloos als ik naar het blok kijk, wie wil mij helpen ? Bier staat koud of ik kom naar je toe.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:51 schreef Tha_Flash het volgende:
Welke PUB-ber woont er tussen A'dam en Leiden in en is er handig met het sleutelen aan een Honda SFX ???
Ik heb de ballen verstand van de vario, rollen en meer van die nieuwerwetse dingen.......
Er zit een 70cc onder en een andere carb, andere rollen, andere (terugloop)uilaat etc.
Ik wil graag het ding weer een beetje origineel hebben m.u.v. de uitlaat maar ik word radeloos als ik naar het blok kijk, wie wil mij helpen ? Bier staat koud of ik kom naar je toe.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:17 schreef Hijacking het volgende:
[..]
Tis wel zelf te doen hoor dit heb je nodig
- Orri vario + rollen kopen als je die nog niet heb heb ik liggen, maar ik weet niet waar en hoe dat spul erop onder moet
- Begrenzingen zou ik er gewoon uitlaten zijn eruit volgens mij![]()
- 70cc vervangen door 50cc orri heb ik ook liggen
- 50cc pakkingen deze zijn anders die moet ik ff halen idd
- orri hittegraad bougie die moet ik ff halen idd
- Uitlaat ook gewoon orginele nemen of een vervaningsuitlaatje je 70cc uitlaat is waarschijnlijk te hoog tourig moet toch al vervangen worden
- Kijken of je nog de orginele carb er op heb zitten zo niet aanschaffen heb ik ook liggen
- Sproeiers om je carb mee af te stellen heb ik ook liggen
als je dit teveel werk vind kun je beter een orri blokje op de kop tikkenkost niks + je hebt reserve blok + veel minder werk reserve blok te vinden op marktplaats oid ??
Mocht je vragen hebben ik wil een poging wagen maar ben een redelijke vario n44b
met bregrensers er uit halen bedoel ik omdat je hem orri wil hebben dat je niet die begrensers ingaat bouwen want dan trek je voor geen flikker op + topquote:
Ik rijd Zündappquote:Op woensdag 7 november 2007 13:38 schreef Geqxon het volgende:
Hey maar Gibeon, ik neem aan dat je nu een Puch Maxi oid rijd? Met wat voor setup rij je?
cbquote:Op woensdag 7 november 2007 18:18 schreef Versteendepeer het volgende:
Laat ik mijn brommertjes hier ook eens neer gooien, ik heb er twee. Twee hondas om precies te zijn, 1 oldtimer(Honda CB50j) en een gaar hok(Honda MTX-sh).
Honda CB50j
1978
4takt
Meer info.
[ afbeelding ]
Meer fotos!
Honda MTX-sh
1989
2takt
Meer info.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Leg uit. Differentieel is perfect, kan je ook nog fatsoenlijk sturenquote:
quote:
Netjes!quote:Op woensdag 7 november 2007 18:18 schreef Versteendepeer het volgende:
Laat ik mijn brommertjes hier ook eens neer gooien, ik heb er twee. Twee hondas om precies te zijn, 1 oldtimer(Honda CB50j) en een gaar hok(Honda MTX-sh).
Honda CB50j
1978
4takt
Meer info.
[ afbeelding ]
Meer fotos!
Honda MTX-sh
1989
2takt
Meer info.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Kijk nog een derbi er bij.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:22 schreef cymex het volgende:
Ik heb vandaag de Derbi Senda SM DRD Racing 2007 Besteld jajaa een hele mond vol.. maar dat mag ook wel
[ afbeelding ]
Ik haal hem zaterdag op en zal ik wel even wat kiekjes schieten
En jou brommer is fucking retegeil!quote:Op woensdag 7 november 2007 22:22 schreef cymex het volgende:
Ik heb vandaag de Derbi Senda SM DRD Racing 2007 Besteld jajaa een hele mond vol.. maar dat mag ook wel
[ afbeelding ]
Ik haal hem zaterdag op en zal ik wel even wat kiekjes schieten
niet jijquote:Op woensdag 7 november 2007 19:04 schreef Gibeon het volgende:
[..]
Leg uit. Differentieel is perfect, kan je ook nog fatsoenlijk sturen![]()
Edit: Vooras+stuurzooi heb ik al![]()
schandalig dat er een puch in het filmpje voorkomt.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:49 schreef Geqxon het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Kc_oOpWZWCE!
van bf is diequote:Op donderdag 8 november 2007 00:49 schreef Geqxon het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Kc_oOpWZWCE!
http://www.youtube.com/watch?v=iDEUcRRHnac&NR=1quote:Op donderdag 8 november 2007 01:22 schreef Geqxon het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=td_9impkCdw
De tering, eindelijk een stel Runner waar ik respect voor heb...
BF of niet, zijn koppeling verneuken kan ie zeker.quote:
ja die is ziek manquote:Op donderdag 8 november 2007 13:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
BF of niet, zijn koppeling verneuken kan ie zeker.
http://www.youtube.com/watch?v=nR2ygFn-yR8
En hier heb ik nog meer respect voor... my god!
De Spec? Nog amper op gereden, enkel in de achtertuin. Ik ga dit weekend de remmetjes afstellen, en misschien het bos even in.quote:Op donderdag 8 november 2007 14:11 schreef fs180 het volgende:
[..]
ja die is ziek manhoe bevalt je fiets?
Die is er ook 1 met een R1 blok..quote:Op donderdag 8 november 2007 13:30 schreef Sjibble het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=2Xv76qiJFJg&mode=related&search=go%20kart
R E S P C E T
hoezo? ze kunnen teminste niet de sloot inrijdenquote:Op donderdag 8 november 2007 17:56 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Die is er ook 1 met een R1 blok..
En die fietskoeriers in NY moeten echt dood, tering wat een mongolen..
Vetquote:Op donderdag 8 november 2007 01:22 schreef Geqxon het volgende:
Jezus christus wat geniaal.quote:Op donderdag 8 november 2007 01:22 schreef Geqxon het volgende:
Die is ook wel geniaalquote:Op donderdag 8 november 2007 13:30 schreef Sjibble het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=2Xv76qiJFJg&mode=related&search=go%20kart
R E S P C E T
Ja geef maar aan mijquote:Op vrijdag 9 november 2007 01:19 schreef Geqxon het volgende:
Wat dat betreft is mijn brommer eigenlijk maar kut, mijn oude snorfiets met laag stuur en stepjes op de achterbrug was tig keer beter in het bochtenwerk.
die gasten KUNNEN zo rijden.. ze doen het al 14 jaar.. en bowu je relfexen op, ik rij ook altijd hard door de winkelstraatquote:Op donderdag 8 november 2007 18:20 schreef Diemietuhriej het volgende:
Omdat ze als mongolen fietsen en bijna allemaal voetgangers aanrijden enzo?
Nou ook echt een hele uitdaging hoor, hard rijden door het stadshart/dorpsstraatquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:15 schreef fs180 het volgende:
[..]
die gasten KUNNEN zo rijden.. ze doen het al 14 jaar.. en bowu je relfexen op, ik rij ook altijd hard door de winkelstraat![]()
is ook niet echt een uitdaging neequote:Op vrijdag 9 november 2007 14:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nou ook echt een hele uitdaging hoor, hard rijden door het stadshart/dorpsstraat!
Gemiddelde fietsers moeten doodquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:33 schreef fs180 het volgende:
[..]
is ook niet echt een uitdaging neemaar wel onmogelijk voor de gemiddelde fietse
:')_
die laseruitlaat is een beetje boel een bottleneckquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:32 schreef PallominnoX het volgende:
Lollerroflmao, een scooter met corsa, 17.5mm en een laser x pro kan me nog niet bijhoudenIn het begin loopt hij een beetje op me uit en op top rijd ik hem er 20 keer zo hard uit
I lol'd
hmmm waaar?quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:03 schreef Geqxon het volgende:
Yes, morgen brommerforum meeting!
nop dusquote:
harder dan jij op je skelterquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:44 schreef LucasBergman het volgende:
wtf ben jij een leipo zeg,
1 je rijd op een speedfiets
2 met zon REEZZZ stuur
3 je doet alsof het zomer is
4 je denkt ook nog dat je hard gaat?
quote:Op zondag 11 november 2007 09:44 schreef Gibeon het volgende:
LucasBergman![]()
Weetje sietze, jij bent best stoer want je neemt bochten volgas in Waddinxveen.
Da's ook niet zo moeilijk met zo'n poepsnelheid natuurlijk![]()
wat doe je in dit topic danquote:Op zondag 11 november 2007 15:21 schreef Gibeon het volgende:
"Ik boek je met mijn neon je weet." is al duidelijk zat, da's een goed excuus om alles wat je zegt af te kraken. En met "Trotse Scooter-rijder." maak je het niet echt beter![]()
beter leg je die vraag aan jezelf voor, dit is het brommertopic. Breezahtopic is stukje verderop.quote:
check dit uitquote:Op donderdag 8 november 2007 17:56 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Die is er ook 1 met een R1 blok..
En die fietskoeriers in NY moeten echt dood, tering wat een mongolen..
65 kmh gezien het 3de filmpjequote:http://nl.youtube.com/watch?v=Ldd4X-POMd4 ik op top
Hoe hard neem jij rotondes?quote:http://nl.youtube.com/watch?v=5qM_U0f_Y24 blazen in waddinxveen
Jij stoer met je 65quote:http://nl.youtube.com/watch?v=3FNtlBws2sw die gast die filmde kon niet harder dan 60![]()
1: nee niet 65, die gast die filmde kon niet harder dan 65quote:Op zondag 11 november 2007 22:39 schreef Sjibble het volgende:
[..]
65 kmh gezien het 3de filmpjeMijn ontgrensde scooter alleen al liep 85-93 op GPS (vast in buddy), en op mn teller op de 100. Zal ik es ff een keertje filmen zonder begrenzers
![]()
Ik heb dan nu wel een nichterige varioring erin zitten, maar daar ga ik ook maar met 52 op de rollerbank mee, dus alleen maar beter. Ik maak op school wel een magneetbegrenzer.
[..]
Hoe hard neem jij rotondes?
180 graden neem ik met 60 kmh zonder moeite chill door de bocht en 270 graden neem ik met 40Halflege achterband zonder profiel, k durf niet harder
[..]
Jij stoer met je 65En is het niet algemeen bekend dat de Speedfiets zo hard afwijkt dat je bij 100 op jouw teller maar 70 echte gaat?
Peugeot kennende..
Leer rijden kneus, ik schaam me alleen al dat ik je op Fok! ken
De komende week of 2 moet je nergens op wachten, omdat mn krukas + lagers naar de kk zijn![]()
nova coll.quote:Op zondag 11 november 2007 22:41 schreef Geqxon het volgende:
Op wat voor school zit je dan wel niet Sjibble?
kies gewoon welke beter rijdquote:Op zondag 11 november 2007 23:09 schreef Sjibble het volgende:
[..]
nova coll.
mn alu cilinder. Ziet er veel beter uit als dat nu natuurlijk, helemaal gladjes enzo![]()
K heb nu deze eronder
En vergelijking met photoshop
De power1 (zit er nu onder) heeft een ovale uitlaatpoort en de aluminium heeft een rechthoekige uitlaatpoort.
Wat is beter?Voor de rest zijn ze hetzelfde behalve die onderste poort
k heb met allebei gereden, die alu trok wel lekker van 50 naar 70, iets van 4 seconden ofzo... iig lekker vlot!quote:
Oke, je ging 69? Dan nog, ik ga harder met mn varioring er nog in en vercrackte krukas + lagersquote:1: nee niet 65, die gast die filmde kon niet harder dan 65ik ging ook duidelijk harder..
Je weet niet eens hoe ik rij mongoolquote:2: ik neem ze beter dan jij
quote:3:peugeot tellers zijn de meest precieze van alle scooter tellers. (en mijne wijkt maar 2km/h af toen me pa met zn motor achter me reed.
quote:
Ik vandaag nog, koppelingskabel was gebroken. Dus of fietsen of op de neosquote:Op maandag 12 november 2007 10:31 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb ooit eens op een scooter gereden. Twee keer zelfs.
Al was één van die scooters wel een 180ccquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:14 schreef Gibeon het volgende:
[..]
Ik vandaag nog, koppelingskabel was gebroken. Dus of fietsen of op de neosvan m'n zus. Ik schaamde me dood, heb daarom ook een andere helm op gedaan zodat niemand me herkende
![]()
later als je oud en wijs bent.. in midlife crisis zekerquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:32 schreef Sjibble het volgende:
Vroegah was alles beter!!
Hoe zielig ben je om bang te zijn herkend te worden op een neo's
Zoek een leven.
Laat staan een 50cc schakel... hoe nep ben je dan bezig.
Ik neem dan later ook een echte motor![]()
Ben geen schakelmotor-hater, alleen een schakelbrommer-hater, omdat het zo kankernep is
Maar klagen doe je bij modjes, omdat een scootertopic niet mag.
Dus moeten ze het maar veranderen in het brom/scoot topic![]()
reken maar dat ik voor mijn 20ste een motor heb.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:38 schreef fs180 het volgende:
[..]
later als je oud en wijs bent.. in midlife crisis zeker![]()
open er een topic over in pta ofzo
Je hoeft ons niks te vertellen over motoren hoorquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:54 schreef Sjibble het volgende:
[..]
reken maar dat ik voor mijn 20ste een motor heb.
Ik stond godverdomme in een 20km lange file vandaag, en treinen zitten ook vet vol.
Ik vind nederland wel relaxt, maar die wegen zijn echt kanker
Ik neem alleen een motor om er lekker tussendoor te kunnen rijden. Ben ik toch altijd sneller als de auto's
Voor een beetje regen en kou koop je gewoon een fatsoenlijk pak.
Inderdaadquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:21 schreef Ipho het volgende:
Kanker scooter kneuzen moeten uit het brommer topic weg.
dit heeft er voor gezorgt dat ik hier niet meer komen. De tijden dat Dimi nog een geile brommer had dat waren mooie tijden.
Owja idd.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:15 schreef fs180 het volgende:
en sander puch reed en van de drugs af bleef
dimi elke dag pics van zn niuewe spullen maakte
hardcore bass nog er was
rob het topic nog niet kende
en bas met zn ms of mv hier nog kwam
die goede ouwe tijd
toen saaw ons nog niet de kast opjoeg en mods hier niet durfde te komen
En toen Geqxon nog homoseksueele trekjes had.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:15 schreef fs180 het volgende:
hardcore bass nog er was
die goede ouwe tijd
quote:Op maandag 12 november 2007 23:13 schreef Geqxon het volgende:
Jullie raden nooit wat mij overkomen is!
Dus ik lekker op de brommer toeren over een nieuwbouw wijk / terrein, lekker het asfalt terroriseren, bochtjes nemen. Tot dat ik het zat was, en naar huis wou. Dus ik zag een begroeid veldje, met een aantal fietssporen er doorheen. Dus nou, ik er doorheen. Met een vaartje van 30 door het hoge gras heen gescheurd.
Op een gegeven moment hoorde ik onder mij allemaal sopgeluiden. En toen ik om mij heen keek... KUT! RIET! WATER! Dus gelijk de brommer stilgezet, en mijn voeten kwamen al volledig onder het water. Mijn uitlaat pruttelde lekker in het water.
Dus hop, de brommer opgetild, en door het moeras verder gelopen. Tot onder mijn knieën water, soppige ondergrond en de zware brommer in mijn handen. Ik heb in mijn leven nog nooit zo dubbel gelegen.![]()
![]()
Het ligt niet aan de drugsquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:15 schreef fs180 het volgende:
hardcore bass nog er was
die goede ouwe tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |