Ik noem jou toch ook niet rob op internet?quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:36 schreef Hijacking het volgende:
;D ik Ben Dus zooooxw ddksenker dronkebnn nhe
kutut IVOE!sad
sorry ipHOW snap je hem ;D;d;d; D::D HOW = Prostitue D;d;d;d;;dquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:35 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik noem jou toch ook niet rob op internet?
quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:42 schreef LucasBergman het volgende:
ik had hoop dat er iets tofs werd gezegd, wat de moeite voor het hier komen posten waard is.
Het is helaas niet zo![]()
quote:Niet aansprakelijk voor bovenstaand uitgekraamde onzin volgens Wetsartikel 5a.
Jij hebt nog een hoop te leren knul.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:42 schreef LucasBergman het volgende:
ik had hoop dat er iets tofs werd gezegd, wat de moeite voor het hier komen posten waard is.
Het is helaas niet zo![]()
HET walhalla..oO<quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:17 schreef Hijacking het volgende:
[..]
[..]
![]()
maarja binnenkort naar bertje brommers de walhalla voor elke brommer liefhebber iemand zin om mee te gaan![]()
waar woont je huis? nog leuk veertje nodig voor me tomos :equote:Op maandag 29 oktober 2007 21:17 schreef Hijacking het volgende:
[..]
[..]
![]()
maarja binnenkort naar bertje brommers de walhalla voor elke brommer liefhebber iemand zin om mee te gaan![]()
Sterf.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:22 schreef fs180 het volgende:
oude tijden komen terug.. ff am6 bashen?
ja inderdaad een speedfight nogwelquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:48 schreef fs180 het volgende:
en een scooter
nou kijk ik kan het wel allemaal in elkaar zetten ben ik 20 uur verder veel gevloek en tier verder en maak ik 200 euro winst , kan ik beter 10 uur werken en die brommer nu voor 80 euro verkopenquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:21 schreef no1uknow het volgende:
Hijacking is een Turk.
ik bedoel maar, een tomos frame met kenteken plus genoeg onderdelen voor 3 tomosjes bij elkaar voor 80 euro.
kan niet ander dan gejat zijn.
5a bestaatheul nietquote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:40 schreef LucasBergman het volgende:
Lasapparaat gehaald, van het weekend ff prikken![]()
Puchquote:
het si een scooterquote:Op zaterdag 3 november 2007 14:46 schreef sc00p het volgende:
[..]
Puch
Tja wilde eigelijk een aerox maar daar kan ik niet lekker op zitten omdat ik te groot ben
Verder is een neo's een ideale scooter, noem eens 1 nadeel.. Behalve die spuuglelijke voorkap, maar daar gaat bij mij nog verandering in komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |