draai dik over de 10k heen, met 65 cc en grotere carb, als ik lekker sportief ga rijden haal ik makkelijk de 1 op 25 nogquote:Op zaterdag 3 november 2007 16:31 schreef Sjibble het volgende:Ik rij 1 op 15-25.. Dat valt nog mee met die 10K toeren die IK draai.
Enige wat ik kut vind aan scooters zijn de kappen, spuiten enzo
Voor de rest 14.gif
Vario FTW
hangt ervanaf welke 70 en welke uitlaat enzoquote:Op zaterdag 3 november 2007 16:31 schreef Gibeon het volgende:
Ik merk het al, ik zit hier goed met m'n puchvragen
Wat is ongeveer het max toerental van een 70cc? Helaas nog geen idee welk merk, heb 'm nog niet hier![]()
Komt namelijk 70cc onder, en het gaat 45 lopenen moet dus niet heel veel toeren maken, anders heb ik een beetje weinig koeling
![]()
race gevoelquote:Op zaterdag 3 november 2007 16:35 schreef Sjibble het volgende:
o ja, malossi stickers
Er bestaat meer als dat.. zeker nieuw in de scooterwereld?
En al die naabjes die Puch aanbidden, wij hebben tenminste enig racegevoel met zoveel K toeren, met 3K toeren voel ik me mee een ouwe zak die in een brommobiel rijdt
omdat we ook beter zijnquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:05 schreef Sjibble het volgende:
Waarom vinden jullie je zo "machtig" en "beter" omdat jullie oude brommerts rijden.
Stel hippie's uit de jaren 80 zijn jullie!
Ik zie jullie al choppers rijdenBeter haal je een echt racemonster zoals een Yamaha R1
AM6 afzeiken vertelt ook hoe hard gay jullie zijn.
kerel wtf je rijdt een gare phantom scheer je wegquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:05 schreef Sjibble het volgende:
Waarom vinden jullie je zo "machtig" en "beter" omdat jullie oude brommerts rijden.
Ik zie jullie al choppers rijdenBeter haal je een echt racemonster zoals een Yamaha R1
70cc kstar , leo hm en tandwiel 13quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:31 schreef Gibeon het volgende:
Ik merk het al, ik zit hier goed met m'n puchvragen
Wat is ongeveer het max toerental van een 70cc? Helaas nog geen idee welk merk, heb 'm nog niet hier![]()
Komt namelijk 70cc onder, en het gaat 45 lopenen moet dus niet heel veel toeren maken, anders heb ik een beetje weinig koeling
![]()
Moet dat doorrijden bij controles helaas tegenspreken, op een zundapp moest ik er toch ook mooi opquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:58 schreef fs180 het volgende:
[..]
omdat we ook beter zijntechniek met karacter
en we mogen doorrijden bij controles
![]()
wat is dr mis met brommerts blowtje en oude muziek![]()
![]()
sjopper![]()
ach een sjopper trekt jou er ook dik uit dus hoe dan ook we winnen toch wel
en blaat niet zo lomp met je haal toch een r1, klinkt wel stoer hoor.. maar jij bent maar gewend aan 4pk onder je reet te hebben en schrik je al dood als je 2 pk meer hebt![]()
ja he, niet altijd he, maar als politi scooter of oldtimer pakken kan.. pakken ze toch echt de scooterquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:48 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Moet dat doorrijden bij controles helaas tegenspreken, op een zundapp moest ik er toch ook mooi op
Plus dat ik doorgaans ook 10-11k toeren draai, en alsnog 1 op 17 gemiddelt rijd.. ik vind 't wel netjes..
Koppeling is 3klauws, verzwaard en met titanium asjesquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:44 schreef Hijacking het volgende:
[..]
70cc kstar , leo hm en tandwiel 13
trek je op al een motherfucker top 60 +-
wil je nog kleine tandwiel moet je toch ff denken hoe je dat gaat doen met die koppeling![]()
neuh, kan ie wel hebben.. slijt alleen harderquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:52 schreef PallominnoX het volgende:
Heb je helemaal gelijk in. Dat is wel een voordeel idd
En ik denk dat hij de koppeling bedoelt omdat die anders gaat slippen.
Natuurlijk lacht niemand je uit, dan kan je bezig blijven met al die variohoeren. Het is gewoon algemeen bekend dat een Neo's zielig isquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:14 schreef sc00p het volgende:
Stelletje puch huilies, hoe the fuck moet je een meid achterop nemen op zon ding? bij mij passen er 2..
Dat het zuipt boeit me niet, geld genoeg voor een beetje benzine.
Verder ben ik nog nooit uitgelachenAls zon puchnerd mij uitlacht lacht de hele wereld hem uit denk ik. Puch had ik toen ik 14 was, ben ik nu wel overheen.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:44 schreef Hijacking het volgende:
[..]
70cc kstar , leo hm en tandwiel 13
trek je op al een motherfucker top 60 +-
wil je nog kleine tandwiel moet je toch ff denken hoe je dat gaat doen met die koppeling![]()
Ik heb de afgelopen 10 maanden zonder onderhoud 7000km lang gereden.quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:05 schreef Sjibble het volgende:
*Verkrijgt ;dquote:Op zondag 4 november 2007 21:31 schreef Geqxon het volgende:
http://imdb.com/title/tt0787475/
Tomos power. De hele film door.
hihiquote:Op zondag 4 november 2007 21:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 10 maanden zonder onderhoud 7000km lang gereden.
Hoe gaat het met je cilinder?
dan is ie wel opgevoerd als ie dag dagelijsk redquote:Op maandag 5 november 2007 16:39 schreef Geqxon het volgende:
50.000? Goddomme, ging je dagelijks naar Parijs op en neer???
Dat is twee jaar lang elke werkdag 100 kilometer... damnquote:Op maandag 5 november 2007 18:44 schreef fs180 het volgende:
[..]
dan is ie wel opgevoerd als ie dag dagelijsk red![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |