quote:Op maandag 5 november 2007 20:07 schreef Geqxon het volgende:
Alhoewel die blonde chick wel geil is.
Ik wilde hier op reageren.quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:35 schreef Sjibble het volgende:
o ja, malossi stickers
Er bestaat meer als dat.. zeker nieuw in de scooterwereld?
En al die naabjes die Puch aanbidden, wij hebben tenminste enig racegevoel met zoveel K toeren, met 3K toeren voel ik me mee een ouwe zak die in een brommobiel rijdt
Ik maak er meestal niet zo'n probleem van 12 of 13.quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:34 schreef fs180 het volgende:
1x ook gehad.. word ik wakekr op een zondag of zaterdag ofzo.. niets aan de hand..poosje later lig ik boven de wc, ben zon 3uur achter elkaar wezen kosten.. en dan in de loop van de dag nog wat.. maar alleen maar gal kosten.. elke smaak stelt niets voor in vergelijking met gal zeg!![]()
![]()
![]()
Ik mag die Ludix best opvoeren, 70cc erondertrappen en alles. Maar dan moet ik wel zelf mn verzekering betalen en anders die hele brommer als ie in beslag genomen wordt. Je begrijpt dat ik daar geen zin in hebquote:Op maandag 5 november 2007 00:52 schreef Bas91 het volgende:
Toch doe ik het soms stiekemvanavond ging ik ff rondje rijden zag ik opeens Sjibble op z'n Ludix bezorgscooter
dus die moest ik even inhalen
![]()
Als je hem opstart..quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:34 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ik mag die Ludix best opvoeren, 70cc erondertrappen en alles. Maar dan moet ik wel zelf mn verzekering betalen en anders die hele brommer als ie in beslag genomen wordt. Je begrijpt dat ik daar geen zin in heb
Vroegah was alles beter, toen reden ze met foxies met 50snel erop en gingen die dingen 80
Zal ik mijn scooter es ff ontgrenzen, ga ik ook tegen de 100, Joh!!
Oh, en eh.. donderdag of zaterdag langs de dealer voor een inspectie. Kost ongeveer 17 euro ofzo.. valt wel mee, dan kijken ze wat er allemaal mee aan de hand is.
Remmen, gas etc zijn goed, alleen weet ik het niet over mn krukas en/of lagers![]()
Want als ik em opstart, werkt die choke een beetjeDan trekt ie als een gek naar de 60 (binnen de 100 meter, vind ik best netjes
) maar later trekt ie echt veel minder en doet ie de 45 niet eens meer volgens mij
Daarbij als ik tijdens de rit gas loslaat en volgas geef "Bwoooaaap" en om vervolgens weer in toeren te stijgen en goed te rijden, dan af en toe dit soort sjizzle. Als ie stilstaat en loopt stationair loopt ie zo hoog dat mn koppeling aan het grijpen is, om dan na iets van 10 seconden in toeren zoveel te dalen dat ik iets meer gas moet geven zodat ie niet uitvalt. En volgens de dealer kunnen mn lagers gaar zijn (stofzuigergeluid
).
krukas is sowieso gaar omdat de tanden plat zijn en ik mn varioplaat er met geweld uit moet halenmaar gaat me nu of die keerringen nou lekken of niet...
![]()
kenkers.
oh, en in de kerstvakantie misschien ff een magneetbegrenzer maken, probeer die maar es te vinden![]()
in de buurt maar ben geen variohoerquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:51 schreef Tha_Flash het volgende:
Welke PUB-ber woont er tussen A'dam en Leiden in en is er handig met het sleutelen aan een Honda SFX ???
Ik heb de ballen verstand van de vario, rollen en meer van die nieuwerwetse dingen.......
Er zit een 70cc onder en een andere carb, andere rollen, andere (terugloop)uilaat etc.
Ik wil graag het ding weer een beetje origineel hebben m.u.v. de uitlaat maar ik word radeloos als ik naar het blok kijk, wie wil mij helpen ? Bier staat koud of ik kom naar je toe.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:51 schreef Tha_Flash het volgende:
Welke PUB-ber woont er tussen A'dam en Leiden in en is er handig met het sleutelen aan een Honda SFX ???
Ik heb de ballen verstand van de vario, rollen en meer van die nieuwerwetse dingen.......
Er zit een 70cc onder en een andere carb, andere rollen, andere (terugloop)uilaat etc.
Ik wil graag het ding weer een beetje origineel hebben m.u.v. de uitlaat maar ik word radeloos als ik naar het blok kijk, wie wil mij helpen ? Bier staat koud of ik kom naar je toe.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:17 schreef Hijacking het volgende:
[..]
Tis wel zelf te doen hoor dit heb je nodig
- Orri vario + rollen kopen als je die nog niet heb heb ik liggen, maar ik weet niet waar en hoe dat spul erop onder moet
- Begrenzingen zou ik er gewoon uitlaten zijn eruit volgens mij![]()
- 70cc vervangen door 50cc orri heb ik ook liggen
- 50cc pakkingen deze zijn anders die moet ik ff halen idd
- orri hittegraad bougie die moet ik ff halen idd
- Uitlaat ook gewoon orginele nemen of een vervaningsuitlaatje je 70cc uitlaat is waarschijnlijk te hoog tourig moet toch al vervangen worden
- Kijken of je nog de orginele carb er op heb zitten zo niet aanschaffen heb ik ook liggen
- Sproeiers om je carb mee af te stellen heb ik ook liggen
als je dit teveel werk vind kun je beter een orri blokje op de kop tikkenkost niks + je hebt reserve blok + veel minder werk reserve blok te vinden op marktplaats oid ??
Mocht je vragen hebben ik wil een poging wagen maar ben een redelijke vario n44b
met bregrensers er uit halen bedoel ik omdat je hem orri wil hebben dat je niet die begrensers ingaat bouwen want dan trek je voor geen flikker op + topquote:
Ik rijd Zündappquote:Op woensdag 7 november 2007 13:38 schreef Geqxon het volgende:
Hey maar Gibeon, ik neem aan dat je nu een Puch Maxi oid rijd? Met wat voor setup rij je?
cbquote:Op woensdag 7 november 2007 18:18 schreef Versteendepeer het volgende:
Laat ik mijn brommertjes hier ook eens neer gooien, ik heb er twee. Twee hondas om precies te zijn, 1 oldtimer(Honda CB50j) en een gaar hok(Honda MTX-sh).
Honda CB50j
1978
4takt
Meer info.
[ afbeelding ]
Meer fotos!
Honda MTX-sh
1989
2takt
Meer info.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]