Koffie helptquote:
Enige wat ik nu wil is koud drinken.quote:
mijn broer heeftm ijn broodje opgegetenquote:
er lagen 2 broodje op tafel, 1 voor mjn broer, 1 voor mijquote:
kwekkeboomkrokettenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:42 schreef Pheno het volgende:
Ik heb opeens zo'n zin in een kroket. Kwekkeboom. Met wat kwaliteitsmosterd. Verdomd.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:53 schreef Pheno het volgende:
Kwekkeboom [afbeelding]
Of van Dobben [afbeelding]
Echt, ik kan niet veel aan op het moment, zelfs een lekkere friet oorlog zou er in gaan. OMG. EN HET KAN GEWOON NIET! AGHHHHHHHHHHH
enorm overrated,,,, geef mij maar gewoon een heel simpel kroketjequote:
awwwwquote:Echt, ik kan niet veel aan op het moment, zelfs een lekkere friet oorlog zou er in gaan. OMG. EN HET KAN GEWOON NIET! AGHHHHHHHHHHH
Als iemand tegen mij zegt dat ie een frietje oorlog wil, neem ik 'm niet serieusquote:
Kan je alleen vloeibaar voedsel aan of zo?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:53 schreef Pheno het volgende:
Kwekkeboom
Of van Dobben
Echt, ik kan niet veel aan op het moment, zelfs een lekkere friet oorlog zou er in gaan. OMG. EN HET KAN GEWOON NIET! AGHHHHHHHHHHH
quote:
't klinkt ook zo triestquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Ja kom nouFriet
![]()
Frietjes![]()
![]()
Eensch!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als iemand tegen mij zegt dat ie een frietje oorlog wil, neem ik 'm niet serieus
Patatje oorlog klinkt toch veel beter
owh ja, dat was het.. patatje oorlogquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als iemand tegen mij zegt dat ie een frietje oorlog wil, neem ik 'm niet serieus [afbeelding]
Patatje oorlog klinkt toch veel beter [afbeelding]
goed puntquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:40 schreef Pheno het volgende:
hell, i don't care, als het maar smaakt
Ik eet gewoon nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
godsamme bedankt he? met dat gelul over kroketten...
maar gelukkig eten wij 2 dagen gezond nu![]()
![]()
Mwah, ik zit bij m'n ouders thuis, nog eventjesquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
ik eet nu ook nietsmaar drink wel een lekkere mok melk
hier is alles gelijkvloers en als ikeven lief aankijk wordt er zo vast nogwel wat bijgevuld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |