haaiquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:10 schreef Kuukske het volgende:
Elleuhw.
sinds wanneer gebruik jij vibo's?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:43 schreef marcb1974 het volgende:
Pauze, soort van
Zit hier alleen weg te trillen
Ik kom naar Utrecht vandaagquote:
Erg goed. Komt vanzelf. Ik ben nogal snel moe om de een of andere redenquote:
jetlagquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Erg goed. Komt vanzelf. Ik ben nogal snel moe om de een of andere reden [afbeelding]
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Erg goed. Komt vanzelf. Ik ben nogal snel moe om de een of andere reden
Ze zijn hier aan het verbouwen, en dat voelen en horen we. Vooral tussen 12 en 1quote:
Ik eb gisteren een instorting gehad, ik slaap al een week slecht. Heel slecht. Dat gedoe in die buik helpt er goed aan mee natuurlijk. Vandaag gaat het weer wat. Maar voordat ik weer mag/kan werken of zo zal wel even duren. Ik wandel elke dag een blokje, maar ben dan ook echt helemaal bekaf. Echt te triest.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]schiet eens op met dat herstellen zeg
Gaat het al wel wat beter
Nou je het zegt, daar heb ik dit jaar geen last van gehadquote:
Blijft altijd verbazend hoe snel je je conditie kwijt kan raken met zoietsquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik eb gisteren een instorting gehad, ik slaap al een week slecht. Heel slecht. Dat gedoe in die buik helpt er goed aan mee natuurlijk. Vandaag gaat het weer wat. Maar voordat ik weer mag/kan werken of zo zal wel even duren. Ik wandel elke dag een blokje, maar ben dan ook echt helemaal bekaf. Echt te triest.
Of dat is je amper opgevallen door je buikquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou je het zegt, daar heb ik dit jaar geen last van gehad
Ik was al anderhalf week thuis.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of dat is je amper opgevallen door je buik
Wowquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus. Er is geen werk en iedereen die wat tegen mij zou KUNNEN willen zeggen, is al weg [afbeelding]
ik kan gewoon naar huis [afbeelding] Doe ik over een half uurtje dus ook maar [afbeelding]
tis er gebeurt dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik was al anderhalf week thuis.
Mja, voel wel wat aan de buikspieren, daarin hebben ze dan ook lopen snijden, niet geheel raar dus. Maar goed, kan weer alles bewegen, nu eerst eerste controle afwachten.
Ik had vorige week wat buikpijn. Voor mij een nieuwe ervaring...quote:
oef, das niet niksquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had vorige week wat buikpijn. Voor mij een nieuwe ervaring...
Gewoon gespinned, maar donderdag dacht ik van, joh, eens naar de huisarts. Bloed geprikt etc, maar niets. Hij drukte wel wat daar rechts onder en ik voelde wel wat, maar niet zo dat ik tegen het plafond lag.
Vrijdag ben ik zelf weer terug gegaan. Hij stuurde me door naar spoedeisende hulp, op die plek zit de blinde darm, maar mijn bloed liet geen infectie zien. Pas in het ziekenhuis naar een scan bleek dat ie al geperforeerd was en dus die infectie mijn buikholte aan het kietelen was.
Twee uur later onder het mes en 4 nachten lang in het ziekenhuis met in totaal 6 liter anti biotica en 6 liter spoelmiddel....
Nu niet meer!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
weekend, dus
iedereen aan de hap of zo?
Dat eten dan hequote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Het schaatsen is weer begonnen
Ik kan geen foto vinden van de Arriva Stadler GTW 10237![]()
Die heet ook Marianne Timmer
En ziet er ongeveer zo uit, maar net niet helemaal precies.
[ afbeelding ]
Een vrouw is niet het eerste dat in me opkomt als ik aan een trein denk (en al helemaal niet als ik er een plaatje bij ziequote:
Al die dieselstelletjes zijn genoemd naaer beroemde noorderlingenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Een vrouw is niet het eerste dat in me opkomt als ik aan een trein denk (en al helemaal niet als ik er een plaatje bij zie).
Hmz... En de mannen waren opquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al die dieselstelletjes zijn genoemd naaer beroemde noorderlingen
Het ziet er somber uitquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:07 schreef es70 het volgende:
Hmz... En de mannen waren op.
Is er ook een Rintje Ritsma.
![]()
Neuh hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:07 schreef es70 het volgende:
Sorry Fles, ben in een vervelende bui geloof ik
.
Niet echt lekkere dingen in dat lijstjequote:
Nee, ik begrijp jequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet echt lekkere dingen in dat lijstje. Tenminste, niet in de categorie 'jij zou 'm wel naar binnen mogen rangeren'
.
Ze is leukquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh hoor
IK vind marianne gewoon een gloeiend lekker ding![]()
![]()
![]()
Dat hoef je niet met me eens te zijn
Liever niet, eigenlijk
Nou, dan zijn we het eensch toch?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Ze is leuk. Maar voor mij iig niet 'gloeiend lekker'
. Kan me wel voorstellen dat jij er zo over denkt
.
Why dequote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, dan zijn we het eensch toch?
Bierrrrrrrrrrrrrr en de pcquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:30 schreef Sjowhan het volgende:
Cola Zero!
Bacardi!
BaCoZ
En heroes[ afbeelding ]
Gewoon, idd niet echt lekkere mokkels in dat lijstjequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Why deals PI
. Vind je dat ook een beetje zielig voor me
. Of druk ik me niet netjes uit
.
Doe is normaal johquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:30 schreef Sjowhan het volgende:
Cola Zero!
Bacardi!
BaCoZ
En heroes[ afbeelding ]
Bullshit, ik was prima neukbaar, na het schudden ging het pas misquote:
Hmm, ik denk dat die procedure dan even opnieuw gedocumenteerd moet wordenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Bullshit, ik was prima neukbaar, na het schudden ging het pas mis.
Huhquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat die procedure dan even opnieuw gedocumenteerd moet worden
Gewoon, even alle stappen nalopenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Huh. Ik ben niet dronken, maar ik heb wel wat op...
![]()
PIllen, paddo's, coke, .............?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Huh. Ik ben niet dronken, maar ik heb wel wat op...
![]()
Watquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, even alle stappen nalopen
Hoe dat zuipen gaat, daar kan ik me nog wel enigszins iets bij voorstellen...quote:
Djiezzz... Als je de theorie van die tweede kent is de praktijk niet heel afwijkend hoor. Bovendien is er voldoende aanschouwelijk 'onderwijs' te vinden op het internetquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe dat zuipen gaat, daar kan ik me nog wel enigszins iets bij voorstellen...
Ja maarquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Djiezzz... Als je de theorie van die tweede kent is de praktijk niet heel afwijkend hoor. Bovendien is er voldoende aanschouwelijk 'onderwijs' te vinden op het internet.
Jaquote:
Sorryquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ja,
invoeg sjabloontje
"ik wil ook weleens sechs"
en zo
Nou ja, gewoon, gezellig leuk is ook gezellig leukquote:
Eigenlijk is knuffelen minstens zo lekkerquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, gewoon, gezellig leuk is ook gezellig leuk
Ik vind je lief![]()
Nou, als ik dan toch een vrouw moet kiezen ga ik met Marc mee... Jessica Biel is wel een ontzettend plezierige vrouw om naar te kijkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
En toch vind ik Marianne Timmer een lekker ding![]()
Tuurlijkquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hee, wij mannen moeten stoer overkomen hmm
Mwoa. als er gaatjes gevuld moeten worden, dan hoor ik het welquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Jammer genoeg vullen praatjes geen gaatjes.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:42 schreef Pheno het volgende:
Hier ook al niet. Al komen met ouders tegen een uur of 5. Leuk, overbezorgd doen...
Overbezorgdheid is nog wel lief... Beter dan totale desinteresse iigquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:42 schreef Pheno het volgende:
Hier ook al niet. Al komen met ouders tegen een uur of 5. Leuk, overbezorgd doen...
Dat heb ik al van de rest van de wereld. Leuk, al die kaartjes van kennissen (welke kaartjes?). Het boeit men niet. Zoals altijdquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Overbezorgdheid is nog wel lief... Beter dan totale desinteresse iig.
nope inmiddels alweer aan t werkquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:36 schreef Bengeltje het volgende:
Hey luitjes.
Ysnke ben je in Limburg?
Iedereen is op zijn eigen eilandje aan het k*tten... Maar dat wil niet zeggen dat het af en toe pijn doet dat (weer eens) bevestigd te krijgenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heb ik al van de rest van de wereld. Leuk, al die kaartjes van kennissen (welke kaartjes?). Het boeit men niet. Zoals altijd
Dat is zeker waar, soms lijkt het wel alsof mensen alleen nog maar met zichzelf bezig zijn.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Iedereen is op zijn eigen eilandje aan het k*tten... Maar dat wil niet zeggen dat het af en toe pijn doet dat (weer eens) bevestigd te krijgen.
niet te hard werken hequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:27 schreef Pheno het volgende:
Ik heb al geveegd, gedweild etc.
t was ook niet als een aanval bedoeld. dat weet je.quote:Ik ga wel naar ziekenhuizen om mensen even te bezoeken, bij mij doen ze de moeite niet. Ik moet er soms ook 60 km voor rijden
Ach ja, je raakt zoiets gewend.
Er was geen straatje zo goed geveegd als het mijne, maar ik ben gestoptquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:12 schreef Ynske het volgende:
ergens hebben jullie wel gelijk, maar ik blijf erbij dat iedereen ook eerst eens bij zich eigen moet vegen. als ik me niet interesseer voor een ander, interesseert die zich ook minder of niet voor mij. helaas
toch is het niet tof om niet eens gevraagd te krijgen hoe t nu met je gaat.
Mag je dat wel doen zo vlak na je operatie?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:27 schreef Pheno het volgende:
Ik heb al geveegd, gedweild etc.
Oja? Ik raak er juist niet aan gewend.quote:. Ik ga wel naar ziekenhuizen om mensen even te bezoeken, bij mij doen ze de moeite niet. Ik moet er soms ook 60 km voor rijden
Ach ja, je raakt zoiets gewend.
thee drinkenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:52 schreef Pheno het volgende:
Ynske weet wel hoe het zit
Maar voor de rest:
ik heb een appelkoek op, een overwinning! Wat buiten gelopen, een goede blok om. MOet toch weer wat doen. Heb nog wat steken, maar die komen van toch teveel vochtverlies denk ik, dus ik drink me nog suffer.
Hey,quote:
Zou het niet weten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:50 schreef Pheno het volgende:
Vraagje: waarom is het zo dat als je weer wat kan eten, dat een kroket opeens de hemel lijkt?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:50 schreef Pheno het volgende:
Vraagje: waarom is het zo dat als je weer wat kan eten, dat een kroket opeens de hemel lijkt?
hebben jullie geenbezorgende snackbar in de buurt?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:00 schreef Pheno het volgende:
Man, het water komt in m'n mond. Damn kroketten. Alleen ik mg niet rijden en de snackbar is niet op loopafstand...
die hebben meestal wel een scooter of een bmw/mercedes hequote:
Die sambal zou ik idd maar laten jaquote:Nou ja, de eerstvolgende gelegenheid: they are mine!
Nu maar eens aan de nasi, ook lekker. Geen "Phenostyle" sambal erbij, dat durf ik nog niet
ik een waterigquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:30 schreef Pheno het volgende:
Ik heb een donkerbruin vermoeden
Marti Pellow van Wet Wet Wet...quote:
Jammer idd, want een lekker kontje hoort er toch wel bijquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Marti Pellow van Wet Wet Wet...
Nice van de voorkant. Kwam er net achter dat hij geen lekker kontje heeft, beetje jammer
.
uhuh.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:38 schreef es70 het volgende:
Bengel!
Remember this one.
[ afbeelding ]
Ja, die goede oude tijd van es and me.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:45 schreef Kuukske het volgende:
Wet Wet Wet. Die band van vroeger?
I guess so...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:45 schreef Kuukske het volgende:
Wet Wet Wet. Die band van vroeger?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, die goede oude tijd van es and me.![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik had ook even een 'hmmzzz' momentje
.
Ik ben eigenlijk de laatste die iets over een lekker kontje mag zeggenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jammer idd, want een lekker kontje hoort er toch wel bij
Erg niet, wat confronterend somsquote:
In dat van Phille nijp ik toch wel eens graag af en toequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk de laatste die iets over een lekker kontje mag zeggen. Pat heeft een 'eind van zijn rug', geen kontje
.
Hey Qutiequote:
Wat is jong?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:11 schreef leonieke het volgende:
Gisteren was de tante van een kandidaat-student geshockeerd toen ze phille had gezien.
"Is HIJ een docent?"
Euh, ja
"Zo jong"
Zo is het altijd iets met die leeftijden he
Ja, maar aan een hogeschool wordt dat bij ons blijkbaar anders gezien. Phille is er trouwens 27 en zeker niet de jongste die er rondloopt (de jongste docent is er 22 jaar).quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat is jong?
"Vroeger" hadden we ook leraren van rond de 24 jaar.
Heeft hij ook een paar verliefde leerlingen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, maar aan een hogeschool wordt dat bij ons blijkbaar anders gezien. Phille is er trouwens 27 en zeker niet de jongste die er rondloopt (de jongste docent is er 22 jaar).
Ik denk het nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heeft hij ook een paar verliefde leerlingen?![]()
Leerlingen die over het goed lesgeven praten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk het nietAangezien er maar 5 meisjes rondlopen, is de kans niet zo groot dat hij verliefde studentjes heeft rondlopen.
Ik hoor wel van sommige dat ze heel tevreden zijn over zijn manier van lesgeven, dus dat is wel positief natuurlijk![]()
Meestal zeggen ze mij dat in een andere situatiequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Leerlingen die over het goed lesgeven praten.Wat een studiebollen.
Beetje jammer van die Hema-fuik die hij aanheeftquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:10 schreef Bengeltje het volgende:
Dit is toch wel een aardig kontje dacht ik?
[ afbeelding ]
Als ze "maar meneer x " zeggen, zullen ze dan niet weten dat het je man is?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Meestal zeggen ze mij dat in een andere situatieNiet tevreden over een bepaalde docent/e maar "meneer x is wel een goeie hoor. Die legt het veel beter uit en heeft veel meer geduld"
Ze zouden eens moeten weten wie ik ben
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Beetje jammer van die Hema-fuik die hij aanheeft.
Nee, door mijquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Hey Qutie.
Ik krijg berichten dat ik getikt ben volgens jou. Ik prefereer de term 'prettig gestoord'
.
Die x was vooral omdat ik zijn familienaam liever hier niet zegquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als ze "maar meneer x " zeggen, zullen ze dan niet weten dat het je man is?
[..]Misschien een mailtje sturen, dat zoiets echt niet kan.
Dat had ik wel door, maar dat ze speciaal zijn naam noemen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:28 schreef leonieke het volgende:
[..]
Die x was vooral omdat ik zijn familienaam liever hier niet zeg![]()
Ah... Nuancequote:
Naar wiequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Misschien een mailtje sturen, dat zoiets echt niet kan.
En dat niet alleenquote:
Ah, bij ons is het standaard dat docenten met hun familienaam worden aangesproken door studenten en dat er ook op die manier over ze gesproken wordt. Ik ga nooit tegen een student over een docent spreken en niet zijn/haar familienaam gebruiken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat had ik wel door, maar dat ze speciaal zijn naam noemen.
Lijkt me opzich ook wel fijner, dat je toch een verschil ziet tussen leraar en leerling.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah, bij ons is het standaard dat docenten met hun familienaam worden aangesproken door studenten en dat er ook op die manier over ze gesproken wordt. Ik ga nooit tegen een student over een docent spreken en niet zijn/haar familienaam gebruiken.
Als studiebegeleider mogen ze mij wel met hun voornaam aanspreken, maar ik denk dat dat gewoon is omdat ik dat niet erg vind (en op die manier de drempel wat probeer te verlagen).
Eddie Cibrian.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Naar wie. Ik heb geen idee aan wie die billen toebehoren...
Wit ondergoed is trouwens nooit okay (behalve onder een lichte broek, maar dan wel allebei tegelijk uittrekken), maar witte tenten zijn helemaal jakkie
.
Die reclame van dat luchtje, met die knakker in die witte zwembroek.
Ik heb eigenlijk geen idee hoe dat hier op school gaat (hoger onderwijs dan)...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah, bij ons is het standaard dat docenten met hun familienaam worden aangesproken door studenten en dat er ook op die manier over ze gesproken wordt. Ik ga nooit tegen een student over een docent spreken en niet zijn/haar familienaam gebruiken.
Als studiebegeleider mogen ze mij wel met hun voornaam aanspreken, maar ik denk dat dat gewoon is omdat ik dat niet erg vind (en op die manier de drempel wat probeer te verlagen).
Zou ik moeten weten wie dat isquote:
au, beterschap met je rug.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:37 schreef leonieke het volgende:
Ik ga hier afsluiten.
Nog wat in de zetel hangen en mijn rug laten rusten. Stenen verleggen was blijkbaar geen goed idee![]()
Neuj, of je moet hem toevallig eens in een serie of film hebben gezien.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Zou ik moeten weten wie dat is.
Een of ander herenluchtje volgens mij (dat maakt dan duidelijk weer minder indruk). Een dampende hij en zij in een bootje...
quote:
Hij heeft ook wel een goed lijf, alleen die zwembroekquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Neuj, of je moet hem toevallig eens in een serie of film hebben gezien.
Zou zo snel niet eens eentje kunnen opnoemen.
Een dampende hij in een bootje, dat klinkt erg mjammie.![]()
Wat deed hij nog?quote:
uhm ja.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel een goed lijf, alleen die zwembroek.
Ken je het geluid van een remmende trein.
quote:
Check Hyves maarquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat deed hij nog?
[..]
uhm ja.![]()
[..]Hoe kan je mij nu tikken?
2keer check hyves maar, is dat een dikke hint dat ik hyves moet checken?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Check Hyves maar
Acute droogloper, daar stel ik me zo'n geluid bij voor.
Check Hyves maar.
En waar kunnen we het bewonderen?quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
2keer check hyves maar, is dat een dikke hint dat ik hyves moet checken?
Ja ik ook, flink de rem erop.![]()
Wil die reclame dus niet zien, hoe kan ik dat voorkomen?
[..]
En waar kunnen we het bewonderen?
Bij de link bekijk de wereld door mijn lens??
Checkquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En waar kunnen we het bewonderen?
Bij de link bekijk de wereld door mijn lens??
Wel lullig dat je knopje portretten een aap isquote:
Een schildpad is een alles eter, volgens mij.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:08 schreef qu63 het volgende:
Nooit geweten dat schildpadden gras aten eigenlijk
t is toch een portretquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
Wel lullig dat je knopje portretten een aap is
en ik eenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:11 schreef Bengeltje het volgende:een knuffel
Wat kan hyves toch leuk zijn he.![]()
Dat wel, maar t is ook een dier.. Als het mag van de geportretteerde (goed geschrevenquote:
Maar schildpadden leven meestal in water toch? En als ze aan land zijn zitten ze op het strand.. Of is dat alleen zo voor zeeschildpaddenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een schildpad is een alles eter, volgens mij.
Hey apen zijn ook net mensen hoor. Ze hebben ook gevoel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat wel, maar t is ook een dier.. Als het mag van de geportretteerde (goed geschreven) zou ik een uitsnede van een van hen nemen..
Verder ziet het er strak uit!
Er zijn ook landschildpadden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maar schildpadden leven meestal in water toch? En als ze aan land zijn zitten ze op het strand.. Of is dat alleen zo voor zeeschildpadden
Ik weet weinig van schildpadden, maar die van mijn tante vrat sla... En dat schilpaddensex nogal luidruchtig isquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maar schildpadden leven meestal in water toch? En als ze aan land zijn zitten ze op het strand.. Of is dat alleen zo voor zeeschildpadden
ik zal er over nadenken en kijken wat ik dan kan gebruikenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat wel, maar t is ook een dier.. Als het mag van de geportretteerde (goed geschreven) zou ik een uitsnede van een van hen nemen..
Verder ziet het er strak uit!
Luidruchtig?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet weinig van schildpadden, maar die van mijn tante vrat sla... En dat schilpaddensex nogal luidruchtig is.
Heel luidruchtig, iig van die hele grote schildpaddenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Luidruchtig?![]()
Maar goed dat we maar een schildpad hier hebben.
Er is niets gebeurd..quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey Sjowhan. [afbeelding] [afbeelding]
Wat een liefde, is er wat gebeurd?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Er is niets gebeurd.. [ afbeelding ]
Eerst maar eens uitvogelen wie "ze" precies is
Ze heeft het daar gezien?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Heel luidruchtig, iig van die hele grote schildpadden.
Porno in Artis.
Ze?? Hoe heeft ZE je aandacht getrokken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
foto?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
* qu63 kijkt hoe Kuukse een dansje doetquote:
en ben je naar een meet geweest?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
* Dr_Flash is weer thuis, en doet geen dansje
quote:
Nee, ik heb kilometers en bordjes gedraaid. In België.quote:
Je stalkt mequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:33 schreef Kuukske het volgende:
Tof Fles. En ik ben gisteren langs je flat gereden!
Welneen. Ik reed met nog 3 andere Fok!kers en de aanhang van één van hen naar de Stairway.quote:
Zie je nou wel?!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Welneen. Ik reed met nog 3 andere Fok!kers en de aanhang van één van hen naar de Stairway.
Toen reden we langs Memento-Mori's honk en toen riep ik "Oh dan woont Fles hier ook ergens!!".
Maar, maar.. Oh. Nouja. Oké.quote:
Ehmm als je een kusje wil is dat meestal niet zoeen punt hoorquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:36 schreef Bengeltje het volgende:
Flashhh,....aahaaaaaa. Saviour of the universe
![]()
Kusje dan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehmm als je een kusje wil is dat meestal niet zoeen punt hoor
Queen!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:36 schreef Bengeltje het volgende:
Flashhh,....aahaaaaaa. Saviour of the universe
![]()
Welke bordjes hedde verzameld?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Hallo!
Ik wil ook!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kusje dan.
ik ga zo slapen, dus even kusjes vangen he.
Hoi JD en kuukske.
Veuligheidquote:
quote:
Ik. Het geluid dat ze zelf makenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze heeft het daar gezien?
Geluid van die schilden, of echt geluiden die ze zelf maken?
Dat ik het vraag.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
[afbeelding] Sjow is verliehiefd [afbeelding]
gewoon opafquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
![]()
Een meisje op de sportschool. Traint vaak ook zondags (goh) en het is enkel oogcontact enzo, maar argh [ afbeelding ] . [ afbeelding ]
Gladdigheidquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:50 schreef JDude het volgende:
[..]![]()
Daar ben ik driemaal uit- en ingestapt voor zoeen tof festival.
laters!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
morgen ga ik uitslapen als een malle aap
en in de loop van de middag zien jullie de resultaten wel
Makkelijker gezegd dan gedaan aangezien zij altijd met een vriendin is ofzoquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
gewoon opaf [afbeelding]
bied haar een drankje aan na het sporten
dan vraag je haar of ze zin heeft om wat te drinken, en dat haar vriendin dan ook wel mee kanquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan aangezien zij altijd met een vriendin is ofzo.
Maar toch blijft ze door mijn kop spoken. Gek word ik ervan [ afbeelding ]
't Blijft lastig, ben echt geen held op sokken die 't even doetquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan vraag je haar of ze zin heeft om wat te drinken, en dat haar vriendin dan ook wel mee kan
gewoon niet zo'n drama van maken, daar maak je t alleen maar voor jezelf moeiljker meequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't Blijft lastig, ben echt geen held op sokken die 't even doet [ afbeelding ]
Ik ga er maar een nachtje over slapen denk ik zo
Da's helemaal waar; ik maak er inderdaad een te groot drama van. Wat ik vandaag als positief punt van een teamgenoote die mij al een aantal jaartjes kent hoorde: jij bent jezelf en dat blijf je ook, in elke situatiequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
gewoon niet zo'n drama van maken, daar maak je t alleen maar voor jezelf moeiljker mee
daarbij, van uitstel komt afstel
Sweet dreamsquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Da's helemaal waar; ik maak er inderdaad een te groot drama van. Wat ik vandaag als positief punt van een teamgenoote die mij al een aantal jaartjes kent hoorde: jij bent jezelf en dat blijf je ook, in elke situatie
Enkel vind ik het gewoon zo lastig, vorige week zondag weer; 't oogcontact is er, maar verder niets, en die onzekerheid maakt me gek.
Morgen überhaupt maar kijken of ze er is (traint niet elke zondag), en dan maar een stap wagen...
En nu echt bed in![]()
![]()
Ik ken het jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't Blijft lastig, ben echt geen held op sokken die 't even doet
quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:26 schreef Pheno het volgende:
*belt artenpost. Kut.
Damn Phquote:Op zondag 28 oktober 2007 10:26 schreef Pheno het volgende:
*belt artenpost. Kut.
qutie.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:34 schreef Pheno het volgende:
De allergische reacties beginnen nu te komen op dat gif dat ik in heb gekregen. Mijn lichaam is ook zo snel in reacties....ik moet afwachten, het gaat vanzelf over. Nou ja, woensdag moet ik toch naar het ziekenhuis.
Lekker danquote:Op zondag 28 oktober 2007 10:34 schreef Pheno het volgende:
De allergische reacties beginnen nu te komen op dat gif dat ik in heb gekregen. Mijn lichaam is ook zo snel in reacties....ik moet afwachten, het gaat vanzelf over. Nou ja, woensdag moet ik toch naar het ziekenhuis.
Datte.quote:
Vlieg zequote:Op zondag 28 oktober 2007 11:09 schreef Pheno het volgende:
De zon schijnt, ik ga de zon even opzoeken
gewoon iedere dag gaanquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Helaas was 'ze' d'r niet, zoals ook al gedacht.
Afwachten dus maar weer (helaas)
Moet Genk er twee keer tussenstaan?quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
En de oogst van gisteren (lang niet alles is nieuw hoor)
[ afbeelding ]
Rustig he, weekendquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:54 schreef leonieke het volgende:
Zie je dat ik enkel Genk zie staan![]()
Hoe gaat het fles?
Hoiquote:
Klinkt altijd goed he, dat dagje relaxenquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rustig he, weekendlekker dagje niks doen
Gisteren werd de eerste steen gelegdquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Hoe is het? En het bouwen, schiet dat nu eindelijk een beetje op?
het werd eens tijd!quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
Gisteren werd de eerste steen gelegdZe zijn dus écht aan de kelder begonnen
![]()
Mooi zoquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
Gisteren werd de eerste steen gelegdZe zijn dus écht aan de kelder begonnen
![]()
Euh, planning? Mooi woordquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi zo
En hoe is de planning nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |